AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #1 Skrevet 11. oktober 2014 Hei kjære meddebatanter. Jeg skal flytte ut av redet og inn i en hybel av akkurat passe størrelse. I den forbindelse trenger jeg en god sofa som jeg kan slenge meg i etter skolen. Jeg hadde i utgangspunktet lyst på en sofa med sjeselong, men grunnet begrenset antall kvadratmeter så jeg begrense meg til en sofa uten. Derfor lurer jeg på om noen av dere tror denne sofaen vil være det jeg trenger, siden IKEA presiserer at den er "dyp". Er dette en god sofa? Noen som har denne og kan fortelle litt? Legger for ordens skyld ved en link: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S69011039/#/S19894274 Takk for meg Anonymous poster hash: 62db9...c99
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #2 Skrevet 11. oktober 2014 Anbefaler IKKE sofa fra Ikea. De er så vonde og gir ikke ordentlig støtte. Dra heller til Skeidar, Bohus ol og prøv en sofa Anonymous poster hash: 94221...93a
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #3 Skrevet 11. oktober 2014 Anbefaler IKKE sofa fra Ikea. De er så vonde og gir ikke ordentlig støtte. Dra heller til Skeidar, Bohus ol og prøv en sofa Anonymous poster hash: 94221...93a Takk for tips, men jeg lurer på erfaringer rundt akkurat DENNE sofaen. TS Anonymous poster hash: 62db9...c99
Batteri Skrevet 11. oktober 2014 #4 Skrevet 11. oktober 2014 Anbefaler IKKE sofa fra Ikea. De er så vonde og gir ikke ordentlig støtte. Dra heller til Skeidar, Bohus ol og prøv en sofaAnonymous poster hash: 94221...93a Har du prøvd alle sofaene til IKEA? 2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #5 Skrevet 11. oktober 2014 Har du prøvd alle sofaene til IKEA? Hvilke IKEA-sofaer er gode? (Jeg ønsker meg også sofa fra IKEA) Anonymous poster hash: 66106...a28
Batteri Skrevet 11. oktober 2014 #6 Skrevet 11. oktober 2014 Kivik og Karlstad er kjempegode. Ikke den dype Kivik, men den grunne. 😊
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #7 Skrevet 11. oktober 2014 Kivik og Karlstad er kjempegode. Ikke den dype Kivik, men den grunne. Ok Tusen takk! Anonymous poster hash: 66106...a28
Snip Skrevet 11. oktober 2014 #8 Skrevet 11. oktober 2014 Jeg har KIVIK sovesofa og er kjempefornøyd! Den er digg å sitte i og slange deg i, puteformen holder seg godt. Den er også helt OK å sove i, bruker den som gjesteseng. 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #9 Skrevet 11. oktober 2014 Jeg har KIVIK sovesofa og er kjempefornøyd! Den er digg å sitte i og slange deg i, puteformen holder seg godt. Den er også helt OK å sove i, bruker den som gjesteseng. Takk for tips Anonymous poster hash: 66106...a28
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #10 Skrevet 11. oktober 2014 Jeg finner ikke noen av de gode som dere nevner, i skinn. Finnes de kun med stoff-trekk? Anonymous poster hash: 66106...a28
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #11 Skrevet 11. oktober 2014 Kivik og Karlstad er kjempegode. Ikke den dype Kivik, men den grunne. Er dette den grunne? http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/70200642/ Anonymous poster hash: 66106...a28
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #12 Skrevet 11. oktober 2014 Jeg finner ikke noen av de gode som dere nevner, i skinn. Finnes de kun med stoff-trekk? Anonymous poster hash: 66106...a28 Jeg fant Kivik-serien i skinn her http://www.ikea.com/no/no/catalog/categories/series/21477/ Anonymous poster hash: 66106...a28
FrkHumle Skrevet 11. oktober 2014 #13 Skrevet 11. oktober 2014 Jeg liker aller best utseendet på Kivik, og den er god og dyp. Men jeg valgte Ektorp siden den var mykere og lettere å sitte i, altså hvis man spiser i sofaen eller skal ha kaffebesøk. Synes kvaliteten på Ikea-sofaene er gode jeg, og de har fantastiske garantier. Men hvis du har liten plass, hvorfor ikke velge to stk en-setere du setter sammen og dermed droppe armlener? Eller en en-seter og en sjeselong? Da får du i pose og sekk Sånn her: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S99011028/
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #14 Skrevet 11. oktober 2014 Jeg liker aller best utseendet på Kivik, og den er god og dyp. Men jeg valgte Ektorp siden den var mykere og lettere å sitte i, altså hvis man spiser i sofaen eller skal ha kaffebesøk. Synes kvaliteten på Ikea-sofaene er gode jeg, og de har fantastiske garantier. Men hvis du har liten plass, hvorfor ikke velge to stk en-setere du setter sammen og dermed droppe armlener? Eller en en-seter og en sjeselong? Da får du i pose og sekk Sånn her: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S99011028/ Takk for tips! Finnes ikke Ektorp i skinn? Anonymous poster hash: 66106...a28
Scherbatsky Skrevet 11. oktober 2014 #15 Skrevet 11. oktober 2014 Skriver under det som ble sagt om Kivik sovesofa over. Hadde den i to 1-roms leiligheter, brukte som seng i første og sofa i andre... Behagelig. Deilig å kunne kjøpe nytt trekk. Kjøp for all del en overmadrass hvis du skal bruke den som seng også.
FrkHumle Skrevet 11. oktober 2014 #16 Skrevet 11. oktober 2014 Takk for tips! Finnes ikke Ektorp i skinn? Anonymous poster hash: 66106...a28 Nei, men vil du virkelig ha skinn? Jeg har hatt begge deler, og jeg er ikke i tvil om at jeg aldri vil ha skinn igjen. Elsker å kunne sette meg i sofaen om morgenen uten å kle på meg først, og slippe både iskaldt skinn og klamme lår. Både Ektorp og Kivik har trekk som kan tas av og vaskes, og så kan man jo kjøpe nye trekk om man vil endre stilen. Stoff over skinn anyday, og jeg har både barn og hund 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #17 Skrevet 11. oktober 2014 Nei, men vil du virkelig ha skinn? Jeg har hatt begge deler, og jeg er ikke i tvil om at jeg aldri vil ha skinn igjen. Elsker å kunne sette meg i sofaen om morgenen uten å kle på meg først, og slippe både iskaldt skinn og klamme lår. Både Ektorp og Kivik har trekk som kan tas av og vaskes, og så kan man jo kjøpe nye trekk om man vil endre stilen. Stoff over skinn anyday, og jeg har både barn og hund Ok Tusen takk for gode råd! Kanskje velger jeg også stoff Anonymous poster hash: 66106...a28
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #18 Skrevet 11. oktober 2014 Jeg sitter tilbakelent i en slik med sjeselong akkurat nå og synes den er veldig god. Jeg sover også ofte i den Men jeg husker jeg syntes den var litt hard i starten. Trolig fordi jeg tidligrere hadde hatt en sofa med springfjærer og i softskin. Anonymous poster hash: 4b0f1...3dd
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #19 Skrevet 11. oktober 2014 Jeg sitter tilbakelent i en slik med sjeselong akkurat nå og synes den er veldig god. Jeg sover også ofte i den Men jeg husker jeg syntes den var litt hard i starten. Trolig fordi jeg tidligrere hadde hatt en sofa med springfjærer og i softskin. Anonymous poster hash: 4b0f1...3dd Hei Den du hadde med springfjærer, var det en av Ikea sine modeller? Var den veldig god å sitte i? Hva het den? Anonymous poster hash: 66106...a28
langbein86 Skrevet 11. oktober 2014 #20 Skrevet 11. oktober 2014 Jeg har kivik i svart skinn og kunne ikke vært mer fornøyd med sofaen vår. Gruer meg nesten til vi kjøper større leilighet for da må vi bytte ut kiviken vår med noe større. Hadde det bare fantes hjørnedel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå