Gå til innhold

Hvordan avvise?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så dårlig på å avvise menn på nettdatingsider. Snakker med dem og de blir interessert i meg etter hvert og i stedet for å si jeg ikke finnes det minste interessert i dem, så jatter jeg egentlig med dem. I dag var jeg ærlig og føler meg bare råtten for å avvise. Hva kan jeg si, uten å virke så slem ut?

Anonymous poster hash: 1d6ce...092
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare si at du tror dere ikke passer sammen. Jeg er mann og de fleste jeg prater med bare slutter å skrive

Anonymous poster hash: b7f76...ba1
Gjest brutal_mann
Skrevet

Bli mer brutal. Det er bedre for deg, bedre for dem.

Gjest EspenAskeladd
Skrevet

I dag var jeg ærlig og føler meg bare råtten for å avvise.

Anonymous poster hash: 1d6ce...092

Du er omsorgsfull og bryr deg. Det er bra. Men akkurat på nettdatingsider er det så mange at du ikke kan snakke med alle. Slutte å svare kan være en måte å gjøre det på. Alle menn på datingsider har blitt avvist før. Det er ingen big deal. Bedre enn å si "Du er en patetisk liten mann. Gå din vei"

Om du snakker videre med noen på en datingside vil de tro at du er interessert. Og til lengre du holder på, til mer tid kaster du vekk, og til værre blir det når du avviser.

Skrevet

Det kommer an på samtalene, har de vanlig folkeskikk kan jeg avise på en høflig måte-Du virker som en flott mann, men jeg er ikke interessert.

Ellers har jeg brukt:"meg og deg passer ikke sammen" Har de vært direkte upassende så har jeg faktisk bedt de stikke.

Sender de meg ett bilde jeg ikke liker har det hendt at jeg ikke har svart-den er ikke bra ( har skjerpet meg der )

Menn må ikke ta nettdating så seriøst.

Anonymous poster hash: e062b...e4b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...