Gjest Nathalie Skrevet 25. juni 2002 #1 Del Skrevet 25. juni 2002 :o Jeg var hos frisøren i går og fikk fiksa på håret mitt. Klipt opp og litt sånt. Det ble kjempefint, syntes jeg. Men da jeg sto opp i dag, var det plutselig like stusselig som det alltid har vært.... Uææææ!!! Og jeg skal UT i kveld, derfor MÅ jeg ha HJELP temmelig SNART, helst NÅ!! :o :o :o :o Jeg trenger et eller annet som holder håret på plass hele dagen igjennom! Men jeg vil ikke bruke hårspray eller skum. Det er ikke særlig volum i håret mitt, så slike produkter trengs ikke. Finnes det noen kremer eller lignende som du bare kan smøre oppi? Som får håret til å ligge på plass uten at det vises så godt at jeg har noe oppi der??? Atter en gang.. :o UÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ Hilfe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. juni 2002 #2 Del Skrevet 25. juni 2002 Skum er faktisk noe av det bedre du kan bruke. Ha i skum, føn håret og ha så på hårspray. Da holder håret mitt seg hele dagen. Pearl styler som du får kjøpt hos frisører er også noe av det bedre jeg bruker, det en slags gele. Ellers er det jo veldig praktisk om du kan bruke spenne eller liknende da, for da er du jo fiks ferdig med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå