AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #1 Skrevet 11. oktober 2014 Kort om oss :Har kjent en fyr i snart et år nå. Og er veldig forelsket. Vi ser hverandre ikke så ofte......han vil ha litt avstand. Han er redd tror jeg. Pga blitt såret før. Han er av den forsiktige typen. Så til spørsmålet: Jeg lurte på for en stund siden når vi skulle møtes. Da svarte han: Jeg må gjøre meg ferdig med noe først. Jeg spurte: har du dame? "Nei, men har meg selv" svarte han. Jeg sa :"Ok gjør det du må gjøre" (Jeg er villig til å vente, for jeg er så forelska i han) Jeg tolker dette som at han vil slanke seg og trene før han vil møte meg igjen...... Og jeg tenker det er et godt tegn. At han vil det før han møter meg igjen, for å fremstå best mulig for meg. For han er nok litt usikker på seg selv.... Jeg benytter ventetiden til å gjøre det samme. Trene, slanke meg, se bedre ut, ordne ting....... Men går snart på veggen, for jeg savner han så .... Men hva tenker dere? Hvordan tolker dere dette? Og, tenker dere som meg, at det er et godt tegn at han vil slanke seg før han møter meg igjen? Setter stor pris på seriøse, ærlige svar! Klem til dere Anonymous poster hash: 807fd...cf1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #2 Skrevet 11. oktober 2014 Kort om oss :Har kjent en fyr i snart et år nå. Og er veldig forelsket. Vi ser hverandre ikke så ofte......han vil ha litt avstand. Han er redd tror jeg. Pga blitt såret før. Han er av den forsiktige typen. Så til spørsmålet: Jeg lurte på for en stund siden når vi skulle møtes. Da svarte han: Jeg må gjøre meg ferdig med noe først. Jeg spurte: har du dame? "Nei, men har meg selv" svarte han. Jeg sa :"Ok gjør det du må gjøre" (Jeg er villig til å vente, for jeg er så forelska i han) Jeg tolker dette som at han vil slanke seg og trene før han vil møte meg igjen...... Og jeg tenker det er et godt tegn. At han vil det før han møter meg igjen, for å fremstå best mulig for meg. For han er nok litt usikker på seg selv.... Jeg benytter ventetiden til å gjøre det samme. Trene, slanke meg, se bedre ut, ordne ting....... Men går snart på veggen, for jeg savner han så .... Men hva tenker dere? Hvordan tolker dere dette? Og, tenker dere som meg, at det er et godt tegn at han vil slanke seg før han møter meg igjen? Setter stor pris på seriøse, ærlige svar! Klem til dere Anonymous poster hash: 807fd...cf1 Høres heller ut som han sliter litt med seg selv og trenger å finne ut av det, mer enn slanking og trening... Anonymous poster hash: ab34a...811 17
Ferny Skrevet 11. oktober 2014 #3 Skrevet 11. oktober 2014 Du sier du har kjent han i et år, men hvor lenge har dere datet? Jeg tenkte at han trenger å komme over noen kanskje, eller sliter med andre tanker. Sikkert ikke klart for å date - er jo ikke så lett å forelske seg i noen hvis man fremdeles tenker på en annen. Jeg koblet det ikke til slanking i hvert fall. Er han veldig overvektig eller noe, siden du tenker det? 3
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #4 Skrevet 11. oktober 2014 Når han ber deg vente så lenge er det vel mer sannsynlig at han enten ikke er redd for å miste deg( fordi han ikke er like forelsket som deg) eller at han sliter med noe så alvorlig at han kanskje aldri blir klar for et forhold. Jeg synes du virker veldig overfladisk som tror at en fyr ønsker å bruke så lang tid på å slanke seg før dere kan bli sammen. Anonymous poster hash: 09617...dc7 10
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #5 Skrevet 11. oktober 2014 Du sier du har kjent han i et år, men hvor lenge har dere datet? Jeg tenkte at han trenger å komme over noen kanskje, eller sliter med andre tanker. Sikkert ikke klart for å date - er jo ikke så lett å forelske seg i noen hvis man fremdeles tenker på en annen. Jeg koblet det ikke til slanking i hvert fall. Er han veldig overvektig eller noe, siden du tenker det? Takk for at du tar deg tid til å svare! :-) Vi har datet i et år også...... han virker veldig forelska/betatt av meg egentlig...utifra det jeg ser og føler....så usikker på om han tenker på noen andre? Kan være at han sliter med andre tyngre ting enn slanking, ja Han er ikke mye overvektig nei...littegrann bare...grunnen til at jeg tenker det er at magefølelsen min sier det.... Anonymous poster hash: 807fd...cf1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #6 Skrevet 11. oktober 2014 Når han ber deg vente så lenge er det vel mer sannsynlig at han enten ikke er redd for å miste deg( fordi han ikke er like forelsket som deg) eller at han sliter med noe så alvorlig at han kanskje aldri blir klar for et forhold. Jeg synes du virker veldig overfladisk som tror at en fyr ønsker å bruke så lang tid på å slanke seg før dere kan bli sammen. Anonymous poster hash: 09617...dc7 Takk for at du tar deg tid til å svare!! Nei jeg er absolutt ikke overfladisk....liker han akkurat slik han er og har ikke bedt han om å slanke seg eller kommentert hans kropp noen gang! Han er ikke så veldig overvektig heller. Kan være at han sliter med tyngre ting ja..... Anonymous poster hash: 807fd...cf1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #7 Skrevet 11. oktober 2014 Høres heller ut som han sliter litt med seg selv og trenger å finne ut av det, mer enn slanking og trening... Anonymous poster hash: ab34a...811 Tusen takk for innspill :-) greit å se andre vinklinger på ting :-) Anonymous poster hash: 807fd...cf1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #8 Skrevet 11. oktober 2014 Anonymous poster hash: 807fd...cf1 Anonymous poster hash: 807fd...cf1 Tusen takk for ditt svar! :-) greit å se andre vinklinger på ting :-) Anonymous poster hash: 807fd...cf1
Gjest Citronella Skrevet 11. oktober 2014 #9 Skrevet 11. oktober 2014 Min erfaring er at om noen er virkelig interessert, så går man på. Et år med dette høres veldig langdryg ut.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #10 Skrevet 11. oktober 2014 Min erfaring er at om noen er virkelig interessert, så går man på. Et år med dette høres veldig langdryg ut. Han har ikke bedt meg vente et år........... mange ting som går i retning av at han er interessert i meg! Anonymous poster hash: 807fd...cf1
Gjest Citronella Skrevet 11. oktober 2014 #11 Skrevet 11. oktober 2014 Han har ikke bedt meg vente et år........... mange ting som går i retning av at han er interessert i meg! Anonymous poster hash: 807fd...cf1 Ok. Men da må jeg melde pass, jeg skjønner ikke problemstillingen din. Anbefaler deg å ta en skikkelig prat med denne mannen, isteden for å spørre her på KG, og bli skuffet når du får svar du ikke liker å høre. 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #12 Skrevet 11. oktober 2014 Ok. Men da må jeg melde pass, jeg skjønner ikke problemstillingen din. Anbefaler deg å ta en skikkelig prat med denne mannen, isteden for å spørre her på KG, og bli skuffet når du får svar du ikke liker å høre. Ok. Takk for at du tok deg tid til å svare :-) Anonymous poster hash: 807fd...cf1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #13 Skrevet 11. oktober 2014 Kan hende han sliter med forpliktelse? Jeg sliter med det samme søren hvor forelska jeg er. Trenger mye tid og "space", og kan i perioder være veldig usosial(også i forhold til date/type), eller kanskje han sliter med mer alvorlige ting med seg selv. Selvsagt bare synsing fra min side. Ikke vent for lenge på ham og kast bort mange år på å vente på en som kanskje aldri blir klar eller kan gi det et godt forhold krever Anonymous poster hash: 1a58f...782 2
Gjest Citronella Skrevet 11. oktober 2014 #14 Skrevet 11. oktober 2014 Ok. Takk for at du tok deg tid til å svare :-) Anonymous poster hash: 807fd...cf1 Ingen årsak. Men ha i bakhodet; er man interessert, så viser man det. Uanett valker, nykker og angst for forpliktelser.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #15 Skrevet 11. oktober 2014 Ingen årsak. Men ha i bakhodet; er man interessert, så viser man det. Uanett valker, nykker og angst for forpliktelser. Tusen takk for svar...skal ha det i bakhodet :-) er nok sant det ja, det du sier der! Anonymous poster hash: 807fd...cf1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #16 Skrevet 11. oktober 2014 Kan hende han sliter med forpliktelse? Jeg sliter med det samme søren hvor forelska jeg er. Trenger mye tid og "space", og kan i perioder være veldig usosial(også i forhold til date/type), eller kanskje han sliter med mer alvorlige ting med seg selv. Selvsagt bare synsing fra min side. Ikke vent for lenge på ham og kast bort mange år på å vente på en som kanskje aldri blir klar eller kan gi det et godt forhold krever Anonymous poster hash: 1a58f...782 Tusen takk for at du tok deg tid til å svare! Nei, skal ikke vente alt for lenge på han..........men han er verdt å vente på en god stund i hvertfall. Anonymous poster hash: 807fd...cf1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #17 Skrevet 11. oktober 2014 Kort om oss :Har kjent en fyr i snart et år nå. Og er veldig forelsket. Vi ser hverandre ikke så ofte......han vil ha litt avstand. Han er redd tror jeg. Pga blitt såret før. Han er av den forsiktige typen. Så til spørsmålet: Jeg lurte på for en stund siden når vi skulle møtes. Da svarte han: Jeg må gjøre meg ferdig med noe først. Jeg spurte: har du dame? "Nei, men har meg selv" svarte han. Jeg sa :"Ok gjør det du må gjøre" (Jeg er villig til å vente, for jeg er så forelska i han) Jeg tolker dette som at han vil slanke seg og trene før han vil møte meg igjen...... Og jeg tenker det er et godt tegn. At han vil det før han møter meg igjen, for å fremstå best mulig for meg. For han er nok litt usikker på seg selv.... Jeg benytter ventetiden til å gjøre det samme. Trene, slanke meg, se bedre ut, ordne ting....... Men går snart på veggen, for jeg savner han så .... Men hva tenker dere? Hvordan tolker dere dette? Og, tenker dere som meg, at det er et godt tegn at han vil slanke seg før han møter meg igjen? Setter stor pris på seriøse, ærlige svar! Klem til dereAnonymous poster hash: 807fd...cf1 Hei. Trenger han og trene og miste vekt, du er jo forelsket i fyren som han er. Så der sprakk jeg den bobla de. Sowwy Finn ut av tidligere forhold, så finner du ut av det. Jeg brukte nylig nesten det den samme linja til ei. Men la også til at jeg hadde kommet ut fra et 13 års langt forhold. Selv om dama er alt en man kunne ønske seg og litt til. Føltes det ikke rett, noe inni meg fortalte meg at jeg hadde utviklet tillits problemer mot det kvinner generelt. Utroskap setter sine spor, så visst det er det han sliter med. Så må du overbevise hjerte hans og ikke hode. *gjesp* Good Luck :-) håper jeg gjorde meg forstått Anonymous poster hash: 296e6...7cb 1
Purple Diamond Skrevet 12. oktober 2014 #18 Skrevet 12. oktober 2014 Høres heller ut som han sliter litt med seg selv og trenger å finne ut av det, mer enn slanking og trening...Anonymous poster hash: ab34a...811 Jeg tenker det samme, og med det kanskje også forpliktelsesangst. Jeg synes du skal snakke med han ts, og vise at du bryr deg. Men ikke press han, la han få tid om det er det han trenger
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2014 #19 Skrevet 12. oktober 2014 Kort om oss :Har kjent en fyr i snart et år nå. Og er veldig forelsket. Vi ser hverandre ikke så ofte......han vil ha litt avstand. Han er redd tror jeg. Pga blitt såret før. Han er av den forsiktige typen. Så til spørsmålet: Jeg lurte på for en stund siden når vi skulle møtes. Da svarte han: Jeg må gjøre meg ferdig med noe først. Jeg spurte: har du dame? "Nei, men har meg selv" svarte han. Jeg sa :"Ok gjør det du må gjøre" (Jeg er villig til å vente, for jeg er så forelska i han) Jeg tolker dette som at han vil slanke seg og trene før han vil møte meg igjen...... Og jeg tenker det er et godt tegn. At han vil det før han møter meg igjen, for å fremstå best mulig for meg. For han er nok litt usikker på seg selv.... Jeg benytter ventetiden til å gjøre det samme. Trene, slanke meg, se bedre ut, ordne ting....... Men går snart på veggen, for jeg savner han så .... Men hva tenker dere? Hvordan tolker dere dette? Og, tenker dere som meg, at det er et godt tegn at han vil slanke seg før han møter meg igjen? Setter stor pris på seriøse, ærlige svar! Klem til dere Anonymous poster hash: 807fd...cf1 He is not into you.
makkapakka Skrevet 12. oktober 2014 #20 Skrevet 12. oktober 2014 og sånn vil forholdet deres bli også, det kommer også tider fremover du må "vente" for han ikke er klar osv.. så må du finne ut om du vil ha det slik. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå