Kjempeliten Skrevet 11. oktober 2014 #1 Del Skrevet 11. oktober 2014 Sjekka inn på nett med SAS. Men har ikke adgang til printer så jeg trykka på "send boardingpass på sms" men har ikke fått noe. Kan jeg sjekke inn på de automatene på Gardermoen likevel? Og få boardingpass der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2014 #2 Del Skrevet 12. oktober 2014 Sjekka inn på nett med SAS. Men har ikke adgang til printer så jeg trykka på "send boardingpass på sms" men har ikke fått noe. Kan jeg sjekke inn på de automatene på Gardermoen likevel? Og få boardingpass der? Ja det kan du, du skriver det bare ut på automatene der. De pleier å komme på sms etterhvert, ellers er det anbefalt å sende de til epost adressen din. Anonymous poster hash: 21ab4...413 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2014 #3 Del Skrevet 12. oktober 2014 Ja det kan du, du skriver det bare ut på automatene der. De pleier å komme på sms etterhvert, ellers er det anbefalt å sende de til epost adressen din. Anonymous poster hash: 21ab4...413 du sjekker da ikke inn på automatene, du bare skriver ut boardingpass..... Anonymous poster hash: 21ab4...413 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå