AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #1 Skrevet 11. oktober 2014 Jeg flørter med en kollega på jobb, tror jeg hvertfall. Stemningen er utrolig bra, han møter meg med et stort smil når jeg kommer på jobb, og han tar alltid farvel når han går. Hvis jeg er sen en dag er det ikke uvanlig at han etterlyser meg på sms. Vi tuller og har en god tone på jobb, både når vi er alene og sammen med andre. (Kanskje mer flørtete alene) Jeg er så gira på denne mannen, og har så lyst til å tilbringe mer tid med han. Men jeg er så redd for å invitere han med på noe i tilfelle han bare vil være venner, og at stemningen på jobb vil bli rar ved et avslag.... :-/ (Jeg er alenemamma, så jeg har ikke så vanvittig mye fritid å ta av eller muligheter til å "sjekke" andre plasser. Flaks at denne fantastiske mannen er ansatt på samme plass som meg) Er det dumt å vente til julebordet, og heller sjekke stemningen når vi er beruset av noen glass vin? (Lettere å fleipe vekk et evt avslag og skylde på alkoholen? :-p) Han er av den forsiktige typen. Tips? Ja, jeg er en pyse, og jeg vet det. (Men jeg er i hvetfall en betatt pyse <3 )Anonymous poster hash: cabc4...6fa 1
Vill Skrevet 12. oktober 2014 #2 Skrevet 12. oktober 2014 Det verste som kan skje er jo at han ikkje er interessert, og då veit du det iallefall! Då slepp du lure meir Eg ville ha mota meg opp og sagt noko slikt; "Eg synes du er ein veldig bra fyr. Lyst til å finne på noko ein dag?" Ta mot til deg! Han er jo voksen, så skulle han ikkje vere like interessert, så treng det ikkje bli kleint av den grunn. Men han virker jo veldig interessert utifrå det du skriver
Sofia123 Skrevet 12. oktober 2014 #3 Skrevet 12. oktober 2014 Jeg synes du skal prøve deg så lenge du vet at du takler det bra om han ikke er interessert. Det er jo mange som blir sammen på jobb hvor der fungerer kjempe bra og noen hvor det ender dårlig og de fortsatt må jobbe sammen. Så lenge du selv føler at du takler å bli avvist eller at det ender dårlig ser jeg ingen grunn til at du ikke skal spørre:) Han liker deg jo i hvert fall!
WubWub Skrevet 12. oktober 2014 #4 Skrevet 12. oktober 2014 Kan jo spørre helt casual om han vil ta en kaffe etter jobb kanskje? så se hvordan det går, kanskje det blir mer av det etterhvert om kaffe treffen klaffer
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2014 #5 Skrevet 12. oktober 2014 Takk! Jeg får vel smøre meg med litt mot og høre om han vil finne på noe... :-)Anonymous poster hash: cabc4...6fa
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2014 #6 Skrevet 12. oktober 2014 Alle mine erfaringer med menn tilsier de tar kontakt og viser det er de interessert. For min del har jeg aldri trengt å lure dersom og jeg har åresvis med erfaring nå.. Holder på med en nå feks, det er ikke tvil, han følger opp og holder ord hele veien. Anonymous poster hash: c65e8...d07
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2014 #7 Skrevet 12. oktober 2014 Alle mine erfaringer med menn tilsier de tar kontakt og viser det er de interessert. For min del har jeg aldri trengt å lure dersom og jeg har åresvis med erfaring nå.. Holder på med en nå feks, det er ikke tvil, han følger opp og holder ord hele veien. Anonymous poster hash: c65e8...d07 Ditt råd er med andre ord å vente? :-) Magefølelsen sier at han er interessert, men han er utrolig forsiktig/sjenert. ("Skadeskutt" av exen, hvis det sier noe) HiAnonymous poster hash: cabc4...6fa
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2014 #9 Skrevet 14. oktober 2014 Skadeskutt menn...huff. Har vært borti noen sånne og de sliter i månedsvis etter eksen og ikke helt stoler på en selv man er i et forhold og så sier de knapt de tre ordene før det eventuelt har gått veeeldig lang tid-såpass lang tid at man begynner å vurdere forholdet. Men kanskje ts er heldig. Anonymous poster hash: 6ab94...f23
Nettinettet Skrevet 14. oktober 2014 #10 Skrevet 14. oktober 2014 Jeg synes det er kjempevanskelig å vise interesse hvis det er noen som jeg må være sammen med hele tiden i ettertid. Redd for at det skal bli kleint osv. Så jeg ber han aldri ut på en date, men heller på noe sosialt som vi er flere som skal sammen. Nå vet jeg ikke hva slags jobb du har, men er dere ikke sosiale sammen utenom julebordet? Noen som drar på fredspils eller kino eller noe sammen med andre fra jobben? Siden du vet at han har tatt litt skade fra et forhold, regner jeg med at du vet litt om hva han liker osv? Har han noen interesser? Favorittfotball-lag etc?
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2014 #11 Skrevet 14. oktober 2014 Jeg flørter med en kollega på jobb, tror jeg hvertfall. Stemningen er utrolig bra, han møter meg med et stort smil når jeg kommer på jobb, og han tar alltid farvel når han går. Hvis jeg er sen en dag er det ikke uvanlig at han etterlyser meg på sms. Vi tuller og har en god tone på jobb, både når vi er alene og sammen med andre. (Kanskje mer flørtete alene) Jeg er så gira på denne mannen, og har så lyst til å tilbringe mer tid med han. Men jeg er så redd for å invitere han med på noe i tilfelle han bare vil være venner, og at stemningen på jobb vil bli rar ved et avslag.... :-/ (Jeg er alenemamma, så jeg har ikke så vanvittig mye fritid å ta av eller muligheter til å "sjekke" andre plasser. Flaks at denne fantastiske mannen er ansatt på samme plass som meg) Er det dumt å vente til julebordet, og heller sjekke stemningen når vi er beruset av noen glass vin? (Lettere å fleipe vekk et evt avslag og skylde på alkoholen? :-p) Han er av den forsiktige typen. Tips? Ja, jeg er en pyse, og jeg vet det. (Men jeg er i hvetfall en betatt pyse <3 )Anonymous poster hash: cabc4...6fa Få en mann til barnet ditt. Bare spør om han vil ta en kaffe og hiv ut noe følere (ta litt på han, se på blikk kontakt, osv). Anonymous poster hash: 56fbc...bd1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2014 #12 Skrevet 14. oktober 2014 Jeg synes det er kjempevanskelig å vise interesse hvis det er noen som jeg må være sammen med hele tiden i ettertid. Redd for at det skal bli kleint osv. Så jeg ber han aldri ut på en date, men heller på noe sosialt som vi er flere som skal sammen. Nå vet jeg ikke hva slags jobb du har, men er dere ikke sosiale sammen utenom julebordet? Noen som drar på fredspils eller kino eller noe sammen med andre fra jobben? Siden du vet at han har tatt litt skade fra et forhold, regner jeg med at du vet litt om hva han liker osv? Har han noen interesser? Favorittfotball-lag etc? Vi bruker å ha fredagspils, men det har ikke passet for en av oss eller begge de siste gangene. (Jeg har barn annenhver helg) Jeg kjenner til interessene hans, så det er mye å ta av der, men siden han har "faste" venner til de forskjellige aktivitetene så antar jeg at han forstår at det er en date jeg vil ha, om jeg spør om å få være med... Jeg kan med andre ord like gjerne foreslå noe, eller være feig og vente til julebordet. Takk til dere som svarer :-) HiAnonymous poster hash: cabc4...6fa
Nettinettet Skrevet 14. oktober 2014 #13 Skrevet 14. oktober 2014 Vi bruker å ha fredagspils, men det har ikke passet for en av oss eller begge de siste gangene. (Jeg har barn annenhver helg) Jeg kjenner til interessene hans, så det er mye å ta av der, men siden han har "faste" venner til de forskjellige aktivitetene så antar jeg at han forstår at det er en date jeg vil ha, om jeg spør om å få være med... Jeg kan med andre ord like gjerne foreslå noe, eller være feig og vente til julebordet. Takk til dere som svarer :-) HiAnonymous poster hash: cabc4...6fa Hm, ja hvis du ikke kan komme på noe som du kan invitere han med på som dere er mange på, så får du bare høre med han om han vil være med på noe alene med deg Bare ha en litt laidback holdning når du spør og hvis han ikke kan eller takker nei så tar du det helt med godt humør og fortsetter å ha den samme tonen med han.. Eventuelt så kan du jo vente en måned eller to til julebordet, Uansett lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå