Gjest gjest1 Skrevet 15. juli 2004 #1 Del Skrevet 15. juli 2004 Har to små stuer i huset her.. Huset er byggd da alle rom er like, så stuene er like store, nei jeg mener like små og det er kjøkkente også. Tipper på at den er 4x5 meter.. Hva synes DU? Ta ned skilleveggen mellom stuene eller mellom ene stua og kjøkkenet? Fargen i den ene stua passer fint til tapeten i den andre da fargevalget ble tatt utifra tapeten.. (hadde tenkt å ha den på brystnings panelen, men valgte antikk hvitt i steden for..) Blir glad for innspill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 15. juli 2004 #2 Del Skrevet 15. juli 2004 Ville tatt ned vegg mellom kjøkken og stue jeg slik at du fikk et romslig kjøkken med skikkelig spiseplass i stuedelen - da kan du kanskje bruke den andre stua som tv-stue? (nå aner jeg jo ikke hvordan det ser ut hos deg da... så dette blir synsing på et skyhøyt plan...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella Skrevet 15. juli 2004 #3 Del Skrevet 15. juli 2004 Bare pass på at skilleveggene ikke fungerer som bærevegger! Hilsen Ella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. juli 2004 #4 Del Skrevet 15. juli 2004 Bare pass på at skilleveggene ikke fungerer som bærevegger! Hilsen Ella Har sjekka det med snekkeren, begge veggene er bære vegger så vi må sette inn limtredrager.. (dyr stolpe som koster over 2.000 kr!) Suzy, takk for innspillet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 15. juli 2004 #5 Del Skrevet 15. juli 2004 Kommer vel helt an på hvor dere oppholder dere mest det. Er kjøkkenet brukt som samlingsplass kan det være OK å ta ned vegg mellom stue og kjøkken for å få mer plass, men er det stua dere bruker mest er det kanskje bedre å ta ned vegg mellom stuene? Selv er jeg litt sånn stuegris, så jeg hadde nok valgt det siste..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå