AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #1 Skrevet 11. oktober 2014 jeg har aldri, og da mener jeg aldri hatt kviser en kan snakke om. har hatt max 3 på engang gjennom hele barne og ungdomsårene og tenkte at jeg var heldig å slapp unna med fin hud. for noen år siden(er 25nå) endret hormonene mine seg litt og siden har jeg hatt problem med gjevnlig kvisete hake. det blir ekstra ille om jeg stresser og rundt tante rød. det er ikke snakk om 1-5 kviser lenger, det er så mye at det er vanskelig å dekke det med sminke og ser ikke bra ut... jeg er mildt sagt drittlei og håper at det kanskje er noen her inne som kan hjelpe meg?? jeg har tørr kombohud med de nevnte hormonkviseutbruddene og den er veldig sensitiv, så må ha produkter som er beregnet på sensitiv hud... Anonymous poster hash: 09988...b13
skogsbarnet Skrevet 11. oktober 2014 #2 Skrevet 11. oktober 2014 ehm aner ikke hvordan det skjedde, men det skulle ikke være anonymt! meg som starta tråden
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #3 Skrevet 11. oktober 2014 Ta deg en tur til legen og få kontrollert hormonnivåene dine evt. Få en henvisning til gynekolog.Anonymous poster hash: 59376...572
skogsbarnet Skrevet 11. oktober 2014 #4 Skrevet 11. oktober 2014 ja glemte å nevne det. jeg har tatt prøver osv hos legen, de sa bare at de har endret seg litt men det er ikke noe farlig og kan ikke gjøres noe med det. og viss noen skulle lure på det så går jeg ikke på p-piller, har heller ikke gjort det på flere år.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #5 Skrevet 11. oktober 2014 dra til en Kosmetisk sykepleier og få hjelp;) Det er ikke lurt å eksperimentere på egenhånd da det kan gjøre saken MYE verre. Anonymous poster hash: d3f2a...5ee
skogsbarnet Skrevet 11. oktober 2014 #6 Skrevet 11. oktober 2014 dra til en Kosmetisk sykepleier og få hjelp;) Det er ikke lurt å eksperimentere på egenhånd da det kan gjøre saken MYE verre. Anonymous poster hash: d3f2a...5ee jeg er student og har ikke sjangs til å koste på meg sånt desverre... håpet noen hadde tips om produkter de bruker som har funket i deres tilfelle... jeg er ikke redd for at det skal bli verre, da det egentlig ikke kan bli så mye verre en det er nå....
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #7 Skrevet 11. oktober 2014 jeg er student og har ikke sjangs til å koste på meg sånt desverre... håpet noen hadde tips om produkter de bruker som har funket i deres tilfelle... jeg er ikke redd for at det skal bli verre, da det egentlig ikke kan bli så mye verre en det er nå.... joda,det kan bli mye verre. snakker av erfaring. bare for at et produkt funker for meg så kan det regelrett ødelegge huden din, og å rette opp i det blir enda dyrere. dessuten å kjøpe produkt etter produkt for å finne det som hjelper for akkurat deg kan bli en dyr affære det og. MEN, visst du ikke har mulighet å dra til KS så dra til fastlegen og få hjelp der. kan hende at p-piller eller antibiotika kur kan hjelpe:) Anonymous poster hash: d3f2a...5ee
skogsbarnet Skrevet 11. oktober 2014 #8 Skrevet 11. oktober 2014 (endret) joda,det kan bli mye verre. snakker av erfaring. bare for at et produkt funker for meg så kan det regelrett ødelegge huden din, og å rette opp i det blir enda dyrere. dessuten å kjøpe produkt etter produkt for å finne det som hjelper for akkurat deg kan bli en dyr affære det og. MEN, visst du ikke har mulighet å dra til KS så dra til fastlegen og få hjelp der. kan hende at p-piller eller antibiotika kur kan hjelpe:) Anonymous poster hash: d3f2a...5ee kan ikke gå på p piller og helt ærlig vil jeg heller ha kvisene enn å gå på antibiotika mot dem... (jeg er skeptisk til antibitokia pga dårlige erfaringer tidligere) Endret 11. oktober 2014 av skogsbarnet
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #9 Skrevet 11. oktober 2014 kan ikke gå på p piller og helt ærlig vil jeg heller ha kvisene enn å gå på antibiotika mot dem... (jeg er skeptisk til antibitokia pga dårlige erfaringer tidligere) ah,ok. Men annbefaler uansett og dra til legen å få hjelp der da h*n kan hjelpe deg med å velge ut produkter som passer til deg. Anonymous poster hash: d3f2a...5ee
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #10 Skrevet 11. oktober 2014 Prøv nattlysolje og tran. Anonymous poster hash: 3bcab...b2a
sweety pie Skrevet 11. oktober 2014 #11 Skrevet 11. oktober 2014 Jeg må virkelig være trøtt....leste homokviser..haha!!!
fresia Skrevet 11. oktober 2014 #12 Skrevet 11. oktober 2014 jeg er 25 år og fikk kviser for "første gang" i sommer. har vel fått et par kviser før og, men nå er det mange og over et større område. har ikke prøvd ut så mange produkter, men gikk nylig til innkjøp av Blemish Treating Moisturiser og Overnight Spot Treatment fra Aco Spotless og er utrolig fornøyd! har ikke brukt de lenge, men huden min har allerede blitt mye bedre. det er jo ikke sikkert at de funker for deg, men ville i hvertfall gitt det første produktet et forsøk om jeg var deg det er en gele som inneholder salisyre som motvirker og forebygger kviser. påføres morgen og kveld på problemområdene dine. det andre produktet jeg nevnte er en krem man smører direkte på kviser/urenheter før man legger seg og så tørker de ut i løpet av natta
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2014 #13 Skrevet 12. oktober 2014 ja glemte å nevne det. jeg har tatt prøver osv hos legen, de sa bare at de har endret seg litt men det er ikke noe farlig og kan ikke gjøres noe med det. og viss noen skulle lure på det så går jeg ikke på p-piller, har heller ikke gjort det på flere år. Foreslo dette da jeg tenker PCOS.Anonymous poster hash: 59376...572
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå