Gå til innhold

Hvorfor tiltrekker jeg meg så mange overvektige damer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er grunnen til at jeg tiltrekker meg så mange overvektige jenter?.

Er selv slank/ganske bra trent, helt normalt utsene og ikke noe gale ellers, fast jobb og inntekt osv.

Skjønner bare ikke hvorfor det er så mange overvektige som tar kontakt og ikke andre pene damer sånn generelt.

Anonymous poster hash: a12c8...4ff
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er selv slank/ganske bra trent, helt normalt utsene og ikke noe gale ellers, fast jobb og inntekt osv.

Skjønner bare ikke hvorfor det er så mange overvektige som tar kontakt og ikke andre pene damer sånn generelt.

Du er vel ikke noe catch da.

• Liker 30
Skrevet

Du utstråler vennlighet og kom å snakk med meg.

Anonymous poster hash: 81138...9dd

• Liker 2
Skrevet

Du ser ut som en som kan lage god og mye mat :fnise:

Anonymous poster hash: b65eb...071

• Liker 18
Skrevet

Du ser ut som en som kan lage god og mye mat :fnise:

Vanigvis er det slik at slanke menn blir tiltrukket av lubne damer pga at de tror at hun må være flink til å skaffe mat (at det ligger i genene)

Evt kanskje de lubne ønsker å fete han opp

Anonymous poster hash: 80017...b8b

Skrevet

Altså, det er jo ikke noe problem å få pene jenter med seg hjem. Men her snakker vi om halv lubbne jenter som kontakter meg i øst og vest.

Ps er flink og lage mat, og har hørt av veninner at jeg faktisk er en ganske godt catch;). Men det er en helt annen historie, nå lure jeg egentlig bare på hvorfor det er så mange av de som kontakter meg?

Skrevet

De som er interessert er de som tenker du kan være noe for dem.

Disse "pene damene" har antagelig såpass mange valgmuligheter at du ikke når opp i konkurransen.

Anonymous poster hash: 19777...bf0

• Liker 10
Skrevet

Dere trenger ikke å komme slibrige kommentarer bare fordi dere er butthurt og er lubne selv og føler dere truffet.

• Liker 6
Skrevet

Hva er galt med lubne jenter. Merker ikke noe forskjell i sexen mellom lubne jenter og slanke jenter. Sex er sex, tjukk eller smal.

• Liker 3
Skrevet

De som er interessert er de som tenker du kan være noe for dem.

Disse "pene damene" har antagelig såpass mange valgmuligheter at du ikke når opp i konkurransen.

Anonymous poster hash: 19777...bf0

Får da masse pene damer hjem fra byen, her snakker vi om at de tar kontakt med meg. Begynner å bli litt lei av det faktisk. Er trent og har bra utsene og godt med penger men vil ikke ha kontakt med lubne/feite damer også er det så mange av de som tar kontakt:S

Skrevet

Altså, det er jo ikke noe problem å få pene jenter med seg hjem. Men her snakker vi om halv lubbne jenter som kontakter meg i øst og vest.

Ps er flink og lage mat, og har hørt av veninner at jeg faktisk er en ganske godt catch;). Men det er en helt annen historie, nå lure jeg egentlig bare på hvorfor det er så mange av de som kontakter meg?

Vel, kanskje de venninnene sa det for å trøste deg??? Mens du i realiteten er på nivå med de her lubne damerne som du ikke liker?

• Liker 7
Skrevet

Du høres ut som om du er svært attraktiv ettersom damer i mange forkjellige varianter er interessert i deg :) De liker nok det de ser og det du utstråler

Heldige deg :)

Anonymous poster hash: 80017...b8b

Skrevet

Hva er galt med lubne jenter. Merker ikke noe forskjell i sexen mellom lubne jenter og slanke jenter. Sex er sex, tjukk eller smal.

Ja, har hatt med meg noen av de hjem også, men de blir så veldig attached og blir lei seg når jeg ikke vil mer så etter det sluttet jeg med det. Pluss de ofte er så løse føler jeg og tenner 10 ganger mer på tynne jenter. Former er greit, lubne og feite jenter er ikke. Min mening

• Liker 1
Skrevet

Vel, kanskje de venninnene sa det for å trøste deg??? Mens du i realiteten er på nivå med de her lubne damerne som du ikke liker?

Hvorfor er du alltid så negativ når du poster?. Bare lurer, er du litt feit selv eller og føler deg truffet?.

• Liker 4
Skrevet

Jeg er smålubben og jeg snakker med alle, er kanskje redd for at folk innimellom tolker dette som at jeg er interessert. ;)

Tar kontakt når jeg synes en person er morsom å henge sammen med, og 98% av tilfellene er jeg ikke tiltrukket med mål om forhold.

Anonymous poster hash: cfdf0...e11
  • Liker 3
Skrevet

Ja, har hatt med meg noen av de hjem også, men de blir så veldig attached og blir lei seg når jeg ikke vil mer så etter det sluttet jeg med det. Pluss de ofte er så løse føler jeg og tenner 10 ganger mer på tynne jenter. Former er greit, lubne og feite jenter er ikke. Min mening

Hvordan løse da?

• Liker 2
Skrevet

Jeg er smålubben og jeg snakker med alle, er kanskje redd for at folk innimellom tolker dette som at jeg er interessert. ;)

Tar kontakt når jeg synes en person er morsom å henge sammen med, og 98% av tilfellene er jeg ikke tiltrukket med mål om forhold.

Det kan godt hende det er tilfellet, men når jeg får 3-6 henvndelser av store jenter i måneden begynner jeg å lure altså. Er jo selvsagt ikke kun det men fleste parten er lubne og feite. Nåvell er ikke kommet noen gode tips eller forklaringer på hvorfor så får vell bare forsette å avvise de. Og heler dra på byen og fikse meg noen tynne pene jenter selv;)

Skrevet

Hvordan løse da?

Har vell vært borti en 10-15 lubne/halv feite jenter og 10 av de var ikke trange i det heletatt. Altså løs i musen, ikke løs som å går rundt å knuller alt man ser. Følelse kan minnes om å pule en bøtte med vann.

• Liker 1
Skrevet

Har vell vært borti en 10-15 lubne/halv feite jenter og 10 av de var ikke trange i det heletatt. Altså løs i musen, ikke løs som å går rundt å knuller alt man ser. Følelse kan minnes om å pule en bøtte med vann.

ER du ikke litt liten???

• Liker 17
Skrevet

Det kan godt hende det er tilfellet, men når jeg får 3-6 henvndelser av store jenter i måneden begynner jeg å lure altså. Er jo selvsagt ikke kun det men fleste parten er lubne og feite. Nåvell er ikke kommet noen gode tips eller forklaringer på hvorfor så får vell bare forsette å avvise de. Og heler dra på byen og fikse meg noen tynne pene jenter selv;)

Du møter jentene på slik nettdating?

I såfall vil det være fordi de sender meldinger til mange i håp om å bli din drømmejente. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...