Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Kanskje litt tidlig å si ordet høst,men den vil forhåpentligsvis komme i år også.Hva er trenden i år da?Hvilken farger vil det gå i?Kunne vært greit å høre hva andre skal kjøpe til høsten.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

hmm.. jeg er så evig klassisk og da.. har tonnevis med moteblader .. men følger sjelden moter slavisk.. det blir litt av hvert . men tråden min er klassisk og feminint.svart / hvitt minimalistisk

Men fargevalgene mine er : brunt, svart , mørk Lilla,

Jeg har igrunn ikke bitt merke i hva høstmoten blir.

men for meg selv ( siden du spurte om det også) er planen :

Sko :

boots / støvletter : MÅ HA.. har tenkt til å bruke en del skjørt utover høsten. milanoboots. støvletter til knærne med litt hæl.

Skjørt :

håper og få brukt litt av skjørtmoten som har vært i vår. Har endel tøffe skjørt som jeg fikk sydd i thailand. ( inspirert av dolce gabbana og versace) disse miniskjørtene med litt rysjer nederst. Ofte ensfargede Ett grått spesielt med litt ( neste usynelige) svarte "skotsk-ruter" på

Gensere :

V-hals

polo

omslag

Bukser :

jeans med tøffe belter ( ikke for mye perler og stæsj)

Dressbukser som sitter bra .. gjerne med brett nederst og beltehemper

Acessories :

Store runde øreringer

Opsatt hår ( sparesveisen dreper meg snart)

Lipgloss, snev av solpudder, øyenskygger går i lyse beige, gråe farger

Tror ikke du fikk noe ut av mitt sammendrag kanskje men... :)

Anbefaler deg å tråle motemagasinene. Elle , henne, vogue.

Bluefly.com kommer nok også med noen tips snart :)

Gjest Coral
Skrevet

Sko :

boots / støvletter : MÅ HA.. har tenkt til å bruke en del skjørt utover høsten. milanoboots. støvletter til knærne med litt hæl.

Har hørt at støvletter opp til knærne er fremtredende i motebildet i høst :)

Skrevet

Her er et par tips:

* Masse ruter, både på bukser og gensere (genserene har ofte de såkalte Argyle-rutene eller harlekinmønster om su vil)

* Vide overdeler over smale bukser

* 50 talls-mote a'la Grace Kelly m smale skjørt til knærne og korte figursydde jakker

* Den lille svarte blir mer populær enn noen gang

* Tweed

* Fortsatt masse farger (f.eks lime, rødt, cerise) I tillegg holder svart/hvitt kombinasjonen stand

* Metalliske farger som sølv og gull

* Chanel-jakker, gjerne i litt lengre versjon enn i sommer

* Pumps

Gjest Ethereal
Skrevet

Hva i huleste er Milanoboots :klø: ?

Nå fikk jeg lyst til å shoppe litt klær (sikkert til jeg er i byen :roll: ) og spesielt SKO! Har lyst på halvhøye boots med høye hæler, som det går an å gå med. Er det utopisk???

I tillegg skal jeg kjøpe flere høyhalsede gensrer i ulike farger. Jeg liker best svart, hvitt, lilla og rødt når det gjelder de klassiske klærne mine.

Gjest Lilleulv ikke pålogget
Skrevet

De fargene som blir moderne nå til høsten er sånne sølv og metallic-farger har jeg lest...

Gjest Gjesta
Skrevet
Hva i huleste er Milanoboots :klø: ?

Nå fikk jeg lyst til å shoppe litt klær (sikkert til jeg er i byen :roll: ) og spesielt SKO! Har lyst på halvhøye boots med høye hæler, som det går an å gå med. Er det utopisk???

I tillegg skal jeg kjøpe flere høyhalsede gensrer i ulike farger. Jeg liker best svart, hvitt, lilla og rødt når det gjelder de klassiske klærne mine.

http://www.newport-news.com/assets/prod_im...5/2f1144a_5.jpg

Milano boots :)

Gjest Coral
Skrevet

Så elegante ut de da :) Og nå ser det ut som moten med spisse sko begynner å bli skiftet ut mer og mer med rundt tupper igjen.

Gjest Ethereal
Skrevet

Det var virkelig min type støvletter! Lurer på om jeg finner noe liknende allerede, eller om jeg må smøre meg med den berømte tålmodigheten jeg ikke har så mye av i utgangspunktet.... :oops:

Gjest Anonymous
Skrevet

Slike kjøpte jeg på skoringen i fjord til halv pris av halvpris,det vil si 300 kr...

Gjest Virvar
Skrevet

Nå blir det håpløst å finne slengbukser i stretch :-( .

Man skal kle seg etter hva man kler å gå i- etter hva som passer ens kroppsfassong!!! Ikke motene. Men det er jo håpløst når man ikke får tak i det man kler å gå med fordi det ikke er moderne og ikke lages lenger.

*pønsker på hvordan man kan sy sleng/vidde nederst i de kommende smaaaale buksene*

Skrevet

Vil ha, vil ha, men med mine kraftige legger finner jeg vel ikke noe som passer, som vanlig, sukk..... :veldigsur:

Har samme problem...

Det straffer seg å ha muskler. :evil:

Gjest Ethereal
Skrevet

Hmm, det med muskler tenkte jeg faktisk ikke på :roll: Jeg har helt firkantede legger på grunn av masse muskler. Men jeg har aller mest lyst på halvhøye støvletter, til ca midt på leggen.

Var en tur i byen i dag, det eneste stedet jeg kunne se noen støvletter som liknet de på bildet, var på Bianco, og de kostet saftige 1600...

Gjest Cuddly
Skrevet
Nå blir det håpløst å finne slengbukser i stretch :-( .

*pønsker på hvordan man kan sy sleng/vidde nederst i de kommende smaaaale buksene*

Tror ikke det blir noe problem - de buksene kommer sikker mest i tillegg til det som er nå.

Dessuten er det sikkert bare 1 av 500 som faktisk kler de buksene skikkelig...

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg har også sett at det er moderne med bukser som er høye i livet, ala 70-tallet. Kan det bli verre? Smale i beina og høy på livet....

Gjest Cuddly
Skrevet
Jeg har også sett at det er moderne med bukser som er høye i livet' date=' ala 70-tallet. Kan det bli verre? Smale i beina og høy på livet....[/quote']

:riste:

Skrevet

Vil ha, vil ha, men med mine kraftige legger finner jeg vel ikke noe som passer, som vanlig, sukk..... :veldigsur:

Joda! :-)

Jeg har også kraftige legger, men har funnet løsningen:

Da en tur inn på denne nettbutikken.

http://www.duoofbath.com/frame.html

De har masse flotte støvletter, og best av alt, de kommer i ulike str på skaftet. Bare mål rundt leggen din der den er bredest og skriv det i bestillingen så får du flotte støvletter. Det har jeg gjort.

:wink:

Skrevet

Baby, jeg forguder deg! Takk for linken ! :wink:

Gjest *anonyma*
Skrevet

Men, men , men.... er det ikke litt skummelt når du ikke får prøvd? Vet ikke helt om jeg tør det. :klø:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...