Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rimi har alltid nedsatt pris på varer som har kort holdbarhet.

OBS har egne plasser i kjølediskene med varer til 1/2 pris pga. Dato.

Rema finner jeg skjelden dette hos, da jeg handler på store tidligere Lidl-Rema. Der går varen ut av butikken før de rekker å gå ut på dato.

Anonymous poster hash: a4b63...b9a

Flott! :)

Tusen takk :blomst:

Anonymous poster hash: 329e3...21f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rema finner jeg skjelden dette hos, da jeg handler på store tidligere Lidl-Rema. Der går varen ut av butikken før de rekker å gå ut på dato.

Anonymous poster hash: a4b63...b9a

Jeg handler på "verdens største Rema 1000" (sic) og der har de et lite område med varer til halv pris. Der ligger det ting som går ut på dato snart eller varer som har gått ut av produksjon (feks. sesongvarer).

Til trådens opprinnelige tema: jeg følger nøye med på kvitteringen, men har opplevd feil hos Coop Obs én eneste gang, på én vare. Da var det null problem å få pengene tilbake i infodisken. Nå er det imidlertid digitale prislapper både på Obs og Rema der jeg handler, så da regner jeg med at prisene på hyllene er up to date med de i kassen...

Anonymous poster hash: f883f...f33

Skrevet

Jeg handler på "verdens største Rema 1000" (sic) og der har de et lite område med varer til halv pris. Der ligger det ting som går ut på dato snart eller varer som har gått ut av produksjon (feks. sesongvarer).

Til trådens opprinnelige tema: jeg følger nøye med på kvitteringen, men har opplevd feil hos Coop Obs én eneste gang, på én vare. Da var det null problem å få pengene tilbake i infodisken. Nå er det imidlertid digitale prislapper både på Obs og Rema der jeg handler, så da regner jeg med at prisene på hyllene er up to date med de i kassen...

Ts her. Det var digitale priser på varene, men det virker ikke til at det har noen sammenheng med kassen... Kan være den gjeldende butikken. Da vil jeg eventuelt anbefale å sjekke kvitteringen på Obs i Arendal!

Anonymous poster hash: 22a8e...c23

Skrevet

Viktig å være klar over at en del av prisene i obs katalogen kunder for trumf medlemmer.

Anonymous poster hash: 3a2b5...5dc
Skrevet

Viktig å være klar over at en del av prisene i obs katalogen kunder for trumf medlemmer.

Hvordan får man trumf-medlemsskap? Holder det ikke å være coop-medlem for å få de tilbudene?

Skrevet

Ja men er ikke alle som er ute etter støvsugere, vannkokere og klær. Det står for øvrig veldig fint skrevet i annonsene.

Skrevet

Nei, har ikke merket noe sånt på Obs. Bruker alltid shopexpress for å slippe å stå i kø i kassa, og prisen som scannes inn er alltid den samme som står på labelen (pluss at jeg får litt ekstra shopexpressrabatter når jeg betaler). Men det er forskjell på butikker, kanskje din butikk er sløvere med å sjekke at merkingen er rett.

Anonymous poster hash: a96ec...d67

Skrevet

Nei, har ikke merket noe sånt på Obs. Bruker alltid shopexpress for å slippe å stå i kø i kassa, og prisen som scannes inn er alltid den samme som står på labelen (pluss at jeg får litt ekstra shopexpressrabatter når jeg betaler). Men det er forskjell på butikker, kanskje din butikk er sløvere med å sjekke at merkingen er rett.

Da tenker jeg heller at jeg kan si fra om det til den gjeldene butikken.

Skrevet

Hæ, nei. Trumf gjelder ikke på Coop.

• Liker 4
Skrevet

Da tenker jeg heller at jeg kan si fra om det til den gjeldene butikken.

Ja, det er nok lurt. De blir ikke bedre om man ikke klager.

Men jeg anbefaler uansett å bruke Shopexpress. Flere rabatter, enklere å følge med at det blir rett, ALDRI kassakø - og blir man tatt ut til kontroll får man en gratis vare :)

• Liker 1
Skrevet

Men jeg anbefaler uansett å bruke Shopexpress. Flere rabatter, enklere å følge med at det blir rett, ALDRI kassakø - og blir man tatt ut til kontroll får man en gratis vare :)

Da håper jeg de får det på Obs i Arendal snart :laugh:

Skrevet

Hvilke OBS-butikker har dette?

Skrevet

Da håper jeg de får det på Obs i Arendal snart :laugh:

Send en mail og si fra at du ønsker det også :) Kanskje de får ræva i gir om mange nok etterspør det.

Skrevet

Opplever også dette på obs!, har skjedd mange ganger. Og jeg bruker coop kortet så det kan ikke være det som er grunnen

Anonymous poster hash: d990a...817

Skrevet

Opplever også dette på obs!, har skjedd mange ganger. Og jeg bruker coop kortet så det kan ikke være det som er grunnen

Skjønner at butikkene ikke kan holde styr på alt, men igjen så er det mange som blir "lurt" fordi de stoler på at prisene er riktige.

Skrevet

Viktig å være klar over at en del av prisene i obs katalogen kunder for trumf medlemmer. Anonymous poster hash: 3a2b5...5dc

Viktig å være klar over at coop og norgesgruppen er to ulike kjeder

Skrevet

Skjønner at butikkene ikke kan holde styr på alt, men igjen så er det mange som blir "lurt" fordi de stoler på at prisene er riktige.

Butikkene er pliktige til å reklamere med riktig pris så det er ingen unnskyldning. Jeg jobber i butikk selv (annen kjede) og prisene blir byttet ut med en gang de blir oppdatert i kassen. Klart det skjer feil, alle kan ha en glipp, men når det gjelder omtrent alle varene de har på tilbud er det ikke bra.

Anonymous poster hash: d990a...817

Skrevet

Hvordan får man trumf-medlemsskap? Holder det ikke å være coop-medlem for å få de tilbudene?

Trumf-kort er for en helt annen butikkkjede, blant annet meny og kiwi. Du kan spørre i kassa hvis du vil melde deg inn.

På obs holder det lenge å være coop-medlem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...