Catlin Skrevet 11. oktober 2014 #1 Skrevet 11. oktober 2014 Jeg har unger på mellomtrinnet på barneskolen. Jeg har flere ganger tenkt på sommerferie i Danmark. Når jeg titter rundt på priser på attraksjoner og fornøyelsesparker, overnatting og transport, så ser jeg at prisen på en ferie fort kommer opp i det samme som en sydentur. På mange av aktivitetene er du "avhengig" av fint vær - mens i syden er du mer sikret sol og varme. Så dere som har hatt sommerferie i Danmark: Hvor overnattet dere? Feriehus, hotell etc? Hvilke attraksjoner og destinasjoner besøkte dere? Hvor dyr ble ferien? Noen som har tips i forbindelse med Danmarks-ferie?
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #2 Skrevet 11. oktober 2014 Jeg har unger på mellomtrinnet på barneskolen. Jeg har flere ganger tenkt på sommerferie i Danmark. Når jeg titter rundt på priser på attraksjoner og fornøyelsesparker, overnatting og transport, så ser jeg at prisen på en ferie fort kommer opp i det samme som en sydentur. På mange av aktivitetene er du "avhengig" av fint vær - mens i syden er du mer sikret sol og varme. Så dere som har hatt sommerferie i Danmark: Hvor overnattet dere? Feriehus, hotell etc? Hvilke attraksjoner og destinasjoner besøkte dere? Hvor dyr ble ferien? Noen som har tips i forbindelse med Danmarks-ferie? Hadde reist til Disneyland i Paris. Anonymous poster hash: 84b9b...a24
Catlin Skrevet 11. oktober 2014 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2014 Hadde reist til Disneyland i Paris. Anonymous poster hash: 84b9b...a24 Der har vi vært flere ganger, så prøver å finne på noe nytt
Gjest Fayme Skrevet 11. oktober 2014 #4 Skrevet 11. oktober 2014 Vi var ofte på Danmarksferier da jeg var yngre, ble der i to-tre dager, var alltid like gøy og koselig, dog ville jeg heller valgt syden i en uke eller to fremfor tre dager i Danmark, men vet ikke hvor lenge dere har planer om å være der. Om dere har vært i syden mange ganger så er det jo greit med noe nytt som en Danmarkstur med masse gøy. Vi sov på hotell de gangene vi var der. Kunne også bare være der på dagstur i blant
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå