Skyblue Skrevet 11. oktober 2014 #1 Skrevet 11. oktober 2014 Begge gangene jeg fikk positiv test hadde jeg skikkelige drømmer hver natt fra 3-7 dpo ca. Første gangen ble jeg jo gravid, men mistet i uke 5. Andre gangen var bare kjemisk, men hadde likevel gravidsymptomer den mnd å. Og fellesnevneren her er vivid dreams! Rett og slett... drømmene er så intense og dype at jeg rett etter å ha våknet bruker noen sekunder på å skjønne at det bare var en drøm! Har det aldri til vanlig ellers. Det kan ikke sammenlignes med "vanlig" mareritt. Og i dag er jeg 4 dpo og hadde natt til i dag nok en skikkelig intenst drøm! Det var helt forferdelig!! Dette skjedde: Jeg gikk rundt i en fremmed by med en babyvogn. Oppi der lå det en 8-9 mnd gammel jente. Jeg husker at jeg følte meg så lykkelig der jeg gikk og var en nybakt mamma... (selv om ungen var stor nok til å kunne krabbe og såvidt gå selv ) Kom tilslutt til en brygge og kunne ikke snu, så måtte ta båt over. Dermed måtte jeg vente sammen med et par andre mennesker også. På brygga der var det også et basseng som folk badet i. Jeg la den lille jenta ned på bakken for så å lete etter noe i vogna, men da jeg snudde meg tilbake for å se etter Elin (som hun tydeligvis het) var hun borte! Jeg hylte og skreik og hadde superpanikk. Skrek "EEEELIIIIN!" flere ganger og ba folk hjelpe meg å lete. Det første jeg tenkte var at hun enten hadde falt uti sjøen eller i bassenget. Plutselig ser jeg en mann som sitter ved bassengkanten med sine to barn og jeg spør han om han ser en baby nedi vannet. Han ser etter og sier "Det sitter en baby på rumpa i bunn her, ja" Jeg ber han dra henne fort opp og det gjør han. Hun bare smiler til meg og jeg får henne i armene mine og sjekker om hun puster osv. Klapper henne på ryggen så hun begynner å hoste og rape ut litt vann. SÅ letta over at det gikk så bra! Da båten kom, fikk jeg mange stygge blikk fra en jentegjeng. De stirret stygt på meg og baksnakket mg osv. Haha.. off. Jeg var så redd resten av båtturen og turde ikke å ta blikket bort fra Elin ett sekund! Og det første jeg tenkte når jeg våknet? "Glad det gikk bra".... hehehe... for så å deretter skjønne at det bare var en drøm og at jeg ikke hadde en liten Elin. Følelsene etter slike drømmer sitter igjen ganske lenge. Det er nesten så jeg savner lille Elin! Flere som også har dette rare symptomet veeeldig tidlig? Altså, jeg er jo ikke gravid engang, størst sannsynlig! Ingenting har skjedd 4dpo, men siden jeg har hatt dette de to gangene før også, lurer jeg på om jeg skal ta det som et tegn?
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #2 Skrevet 11. oktober 2014 Så interessant! Er selv 8 dpo i dag, og har de siste nettene hatt drømmer så virkelige at jeg må sjekke facebook når jeg våkner for å se om det virkelig har skjedd, eller om det har vært drømmer. Har drømt alt i fra dødsfall til bryllup og fødsler. Sover vanligvis ganske drømmeløst. Blir spennende å se om TR kommer om en uke..Anonymous poster hash: d9358...45e
Tianna Skrevet 12. mars 2015 #3 Skrevet 12. mars 2015 hei! ser at det er lenge siden disse er skrevet, men flerr som har sånn heller? Jeg våknet i natt av at jeg skrek, verste marerittet jeg non gang har hatt!! tok en time før jeg fikk sove igjen, helt grusomt! 4 dager før ikm nå, så ble litt spendt nå egetlig................. sikkert bare en tilfeldighet men!
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #4 Skrevet 15. mars 2015 har ca. ikm nå, har hatt slike drømmer i 1 uke nå! Anonymous poster hash: 974d7...a5b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå