Vinduskarmen Skrevet 11. oktober 2014 #1 Skrevet 11. oktober 2014 Noen tips til veldig lys concealer og foundation? Sliter med å finne noe som faktisk er min hudtone. Prismessig noe som funker for en fattig student er også supert!
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2014 #2 Skrevet 11. oktober 2014 Eneste jeg kan huske på som har veldig lyse foundations og consealere er Illamasqua.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #3 Skrevet 11. oktober 2014 Elf porcelain funker for meg. Jeg er nesten gjennomsiktig.Anonymous poster hash: faa55...b5f
Gjest lillelarve Skrevet 11. oktober 2014 #4 Skrevet 11. oktober 2014 Hm.. Spørs hvor lyst og hvilken hudtone du har. Jeg har veldig lys hud (bleik) og bruker Rimmel Wake Me Up Concealer i fargen Ivory som passer perfekt til huden min. Og så er den i min prisklasse. Billig og bra! (Ivory ser mørkere ut enn True Ivory på fargeskalaen, men Ivory er lysere i virkeligheten, oppdaget jeg sist jeg kjøpte). Det er vanskelig å finne den riktige siden vi alle har forskjellig hud + hudfarger, hudtoner. Men denne passet til meg. http://www.feelunique.com/p/rimmel-wake-me-up-concealer-7ml Jeg bruker ikke foundation, så det kan jeg dessverre ikke si noe om.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #5 Skrevet 11. oktober 2014 Hm.. Spørs hvor lyst og hvilken hudtone du har. Jeg har veldig lys hud (bleik) og bruker Rimmel Wake Me Up Concealer i fargen Ivory som passer perfekt til huden min. Og så er den i min prisklasse. Billig og bra! (Ivory ser mørkere ut enn True Ivory på fargeskalaen, men Ivory er lysere i virkeligheten, oppdaget jeg sist jeg kjøpte). Det er vanskelig å finne den riktige siden vi alle har forskjellig hud + hudfarger, hudtoner. Men denne passet til meg. http://www.feelunique.com/p/rimmel-wake-me-up-concealer-7ml Jeg bruker ikke foundation, så det kan jeg dessverre ikke si noe om. Vet du om den er bra til å gjerne urenheter? Anonymous poster hash: 1c9a1...709
Gjest lillelarve Skrevet 11. oktober 2014 #6 Skrevet 11. oktober 2014 Vet du om den er bra til å gjerne urenheter? Anonymous poster hash: 1c9a1...709 Bra til å skjule urenheter? I så fall, joda. Om jeg har en kvise som synes godt trenger jeg som regel to lag for å skjule den (om den er rød). Men ellers er den veldig god.
Vinduskarmen Skrevet 11. oktober 2014 Forfatter #7 Skrevet 11. oktober 2014 Jeg var litt utålmodig, så endte opp med å kjøpe smashbox high definition concealer i fargen fair. Den er nesten perfekt, hakket for mørk. På foundationfronten har jeg ikke hatt hellet med meg enda. Har ikke kjempelyst til å bestille noe utena å ha testet først, vil gjerne være sikker på at det er en match. Men Illamasqua så veldig bra ut! Kanskje jeg må til London .. Jeg tipper jeg har ganske kald undertone, blodårene mine er hvertfall veldig blå på håndleddene.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #8 Skrevet 11. oktober 2014 Urban decay naked skin finnes også i veldig lyse farger. Anonymous poster hash: 70591...ceb
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #9 Skrevet 11. oktober 2014 Bobbi Brown Alabaster fargen er veldig lys Anonymous poster hash: 83fa6...21a
rox Skrevet 12. oktober 2014 #10 Skrevet 12. oktober 2014 Tikei (mineralfoundation) finnes i veldig lyse toner. 0 er den lyseste fargen, og de finnes i Warm, Neutral, Peach og Cold. Jeg har veldig lys hud, og bruker N1 som passer perfekt. Veldig greit å bestille prøver fra de også 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2014 #11 Skrevet 12. oktober 2014 Noen tips til veldig lys concealer og foundation? Sliter med å finne noe som faktisk er min hudtone. Prismessig noe som funker for en fattig student er også supert! Denne http://webshop.bodyshop.no/detaljer/92931/all-in-one-bb-cream-01 Passer til lys hudtone, er selv veldig blek og den blir helt perfekt på meg. Den koster heller ikke mer enn 200 kr Har også fått veldig god omtale for å passe til alle hudtyper. Anonymous poster hash: 41da6...c93
Gjest 2JZ Skrevet 13. oktober 2014 #12 Skrevet 13. oktober 2014 Eneste som funker fargemessig for meg er pudderet fra MakeUpStore. Prisen er ok også. Regner med foundationen er like lys pudderet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå