Gå til innhold

Lys hud - foundation og concealer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen tips til veldig lys concealer og foundation? Sliter med å finne noe som faktisk er min hudtone. Prismessig noe som funker for en fattig student er også supert! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eneste jeg kan huske på som har veldig lyse foundations og consealere er Illamasqua.

Skrevet

Elf porcelain funker for meg. Jeg er nesten gjennomsiktig.

Anonymous poster hash: faa55...b5f

Gjest lillelarve
Skrevet

Hm.. Spørs hvor lyst og hvilken hudtone du har.

Jeg har veldig lys hud (bleik) og bruker Rimmel Wake Me Up Concealer i fargen Ivory som passer perfekt til huden min. Og så er den i min prisklasse. Billig og bra! (Ivory ser mørkere ut enn True Ivory på fargeskalaen, men Ivory er lysere i virkeligheten, oppdaget jeg sist jeg kjøpte).

Det er vanskelig å finne den riktige siden vi alle har forskjellig hud + hudfarger, hudtoner. Men denne passet til meg.

http://www.feelunique.com/p/rimmel-wake-me-up-concealer-7ml

Jeg bruker ikke foundation, så det kan jeg dessverre ikke si noe om. ;)

Skrevet

Hm.. Spørs hvor lyst og hvilken hudtone du har.

Jeg har veldig lys hud (bleik) og bruker Rimmel Wake Me Up Concealer i fargen Ivory som passer perfekt til huden min. Og så er den i min prisklasse. Billig og bra! (Ivory ser mørkere ut enn True Ivory på fargeskalaen, men Ivory er lysere i virkeligheten, oppdaget jeg sist jeg kjøpte).

Det er vanskelig å finne den riktige siden vi alle har forskjellig hud + hudfarger, hudtoner. Men denne passet til meg.

http://www.feelunique.com/p/rimmel-wake-me-up-concealer-7ml

Jeg bruker ikke foundation, så det kan jeg dessverre ikke si noe om. ;)

Vet du om den er bra til å gjerne urenheter?

Anonymous poster hash: 1c9a1...709

Gjest lillelarve
Skrevet

Vet du om den er bra til å gjerne urenheter?

Anonymous poster hash: 1c9a1...709

Bra til å skjule urenheter?

I så fall, joda. Om jeg har en kvise som synes godt trenger jeg som regel to lag for å skjule den (om den er rød). Men ellers er den veldig god.

Skrevet

Jeg var litt utålmodig, så endte opp med å kjøpe smashbox high definition concealer i fargen fair. Den er nesten perfekt, hakket for mørk.
På foundationfronten har jeg ikke hatt hellet med meg enda. Har ikke kjempelyst til å bestille noe utena å ha testet først, vil gjerne være sikker på at det er en match. Men Illamasqua så veldig bra ut! Kanskje jeg må til London .. :sjenert: Jeg tipper jeg har ganske kald undertone, blodårene mine er hvertfall veldig blå på håndleddene.

Skrevet

Urban decay naked skin finnes også i veldig lyse farger.

Anonymous poster hash: 70591...ceb
Skrevet

Bobbi Brown Alabaster fargen er veldig lys :)

Anonymous poster hash: 83fa6...21a
Skrevet

Tikei (mineralfoundation) finnes i veldig lyse toner. 0 er den lyseste fargen, og de finnes i Warm, Neutral, Peach og Cold. Jeg har veldig lys hud, og bruker N1 som passer perfekt. Veldig greit å bestille prøver fra de også :)

• Liker 1
Skrevet

Noen tips til veldig lys concealer og foundation? Sliter med å finne noe som faktisk er min hudtone. Prismessig noe som funker for en fattig student er også supert! :)

Denne http://webshop.bodyshop.no/detaljer/92931/all-in-one-bb-cream-01 Passer til lys hudtone, er selv veldig blek og den blir helt perfekt på meg. Den koster heller ikke mer enn 200 kr ;) Har også fått veldig god omtale for å passe til alle hudtyper. :)

Anonymous poster hash: 41da6...c93

Skrevet

Eneste som funker fargemessig for meg er pudderet fra MakeUpStore. Prisen er ok også. Regner med foundationen er like lys pudderet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...