Gjest anobano Skrevet 11. oktober 2014 #1 Skrevet 11. oktober 2014 Noen som har prøvd den og kan si noe om den passer til lys nordisk hud? eller er det bare for "mellombrune" ?
Gjest Tigress Skrevet 12. oktober 2014 #2 Skrevet 12. oktober 2014 Eg har han, og den passar bra til meg. Eg er ein Mac NW13-15/NC15 om vinteren og litt mørkare om sumaren. Han tilpassar seg veldig bra, så det skal gå bra. Eg las først ei melding av kremen av ei som er alvarleg bleik, så eg trur det skulle gå bra.
Gjest anobano Skrevet 12. oktober 2014 #3 Skrevet 12. oktober 2014 Eg har han, og den passar bra til meg. Eg er ein Mac NW13-15/NC15 om vinteren og litt mørkare om sumaren. Han tilpassar seg veldig bra, så det skal gå bra. Eg las først ei melding av kremen av ei som er alvarleg bleik, så eg trur det skulle gå bra. Vil du anbefale den da? Dekker dden bra og blir det "kakete"?
Gjest Tigress Skrevet 13. oktober 2014 #4 Skrevet 13. oktober 2014 Han blir deigete om du legg for mykje av han, ja. Denne er av dei som dekkjer mest, så ein må vere litt varsam med påføringa. Men, effekten er at huda ser veldig perfekt ut, og dermed kan ein jo liksom sjå at ein har på seg noko utan at ein kan sjå sjølve kremen, om du fattar. Den er ein av favorittane mine, altså, saman med Dr. Jart+ Black Label.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå