AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #1 Skrevet 11. oktober 2014 Jeg er sterkere enn jeg tror. Hadde noen fortalt meg at jeg skulle oppleve alt dette i 2014, så hadde jeg bedt de legge meg inn til 2015. Disse tre tingene skjedde i løpet av 12 dager: -Min kone ble brått syk, og ble utredet i 2 mnd. De fant ikke noe galt, men hun er fremdeles ikke 100% frisk. Hun klarer å jobbe. - Min onkel fikk slag og sitter i dag i rullestol og mangler språk. - Min stefar døde. Dette har også skjedd. - Min tante døde. - Min kone har fått en annen sykdom, som hun nå venter på utredning på. - Min svoger er syk. - Min søster har blitt utredet for noe merkelige greier. - Min mamma bar hatt bypass-operasjon. Noen komplikasjoner i etterkant, men hun lever. Og i tillegg er det 3 bekjente som døde. Og jeg, jeg har fått betennelse i kroppen og jeg skal hjertetestes. Alt av det overnevnte har skjedd siden mai. Hender det at dere har "hva skjer?!" tanker ? Hvorfor skjer det så mye nå? Man blir sliten, trist og lei, men man finner ut hvor sterk man er. Anonymous poster hash: b1560...f54
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2014 #2 Skrevet 12. oktober 2014 Up the Irons:-) Anonymous poster hash: 0f218...f4d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå