AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #1 Skrevet 11. oktober 2014 Vi kjøpte en oppvaskmaskin sammen med et splitter nytt kjøkken fra Ikea i sommer. Vi tok en av de dyreste oppvaskmaskinene de har på IKEA og den vasker ikke rent. Jeg blir såå frustrert for alt bestikk er møkkete. Jeg har prøvd alle tips der ute igår vasket jeg ALT for HÅND for at det skulle bli rent, før jeg satte det inn i oppvaskmaskinen. Enda kommer det flekker Har noen tips eller råd? De på kundeservice hos IKEA sier de kan sende en tekniker, men at vi må betale for det hvis det ikke er en produksjonsfeil. Jeg tør ikke ta sjansen på det når hun sier at det svært sjeldent er produksjonsfeil når den ikke vasker ren.t Håper inderlig på svar Anonymous poster hash: b876e...090
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #3 Skrevet 11. oktober 2014 Ts her. Hvordan vet man om man har det? Anonymous poster hash: b876e...090
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #4 Skrevet 11. oktober 2014 Den er fra IKEA. Hva hadde du forventet? Anonymous poster hash: 9b929...1d8 1
Gjest nokaa Skrevet 11. oktober 2014 #5 Skrevet 11. oktober 2014 TS. Jeg hadde kanskje forventet litt bedre kvalitet mtp at vi betalte lik pris som vi kunne gjort for en splitter ny fra et annet merke
catman Skrevet 11. oktober 2014 #6 Skrevet 11. oktober 2014 Guybrush har et poeng. Blir det skittent når alt i utgangspunktet var rent, så er det vel heller vannkvaliteten som er problemet. Hadde dere oppvaskmaskin før også? Vi har brønnvann som har noen snodige kjemiske kvaliteter. Så vi må fylle jodfri salt i oppvaskmaskinens saltkammer, vi bruker glansmiddel, og Sun er det eneste maskinmiddelet som virker hos oss.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #7 Skrevet 11. oktober 2014 Prøve et annet vaskemiddel? vi har også den dyreste vaskemaskinen fra ikea, den er nå to år gammel og det har aldri vært noe problem med den. Anonymous poster hash: fff59...6da
Batteri Skrevet 11. oktober 2014 #8 Skrevet 11. oktober 2014 Den er fra IKEA. Hva hadde du forventet? Anonymous poster hash: 9b929...1d8 Hva mener du med det? Oppvaskmaskinene til IKEA er laget av Whirlpool/Electrolux. Er det noe galt med disse? 1
Orchideae Skrevet 11. oktober 2014 #9 Skrevet 11. oktober 2014 Bruker du glansemiddel? Og hvilket pulver bruker du? Doserer du riktig? Hvor høy temperatur bruker du? Vi må kjøre på 65 grader, da vår ikke vasker rent på 50.
Kvist Skrevet 11. oktober 2014 #10 Skrevet 11. oktober 2014 For lite/ikke salt i maskinen Brukt tablett med vaskemiddel til maskin eller program som ikke er tilpasset det. Noe har satt seg fast i hullene i armene som skal gå rundt. Noe har satt seg fast i sila i bunnen Dørpakningene er fulle av gugge som har rent fra skitten oppvask som blir satt inn. Valgt hurtigprogram til noe annet enn skapstøvete glass Valgt øko-program altfor ofte Har jobbet med hvitevarer på Elkjøp, det over var de vanligste grunnene til at det ikke ble rent. Kan det være at noe av det gjelder for din maskin også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå