Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!
Jeg har hatt en operasjon for flere år siden og det endte med at navlen min fikk et ganske stygt arr/stygg farge... Så jeg bestemte meg for å ta navlepiercing for å "pynte" opp navlen litt/skjule den stygge fargen. Like etter jeg tok piercingen fant jeg ut at jeg er gravid. Kan jeg beholde piercingen, eller må jeg ta den ut? Vet jo at det finnes piercingsmykker som er beregnet til gravide, men min piercing er jo ganske ny.. Er ca åtte uker på vei, og det er snart 6 uker siden jeg tok piercingen..

Anonymous poster hash: f524b...d50
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde tatt den ut..! Hadde selv for to år siden, men tok den ut.. Er nå ferdig med mitt første svangerskap, og hullet etter ringen er ikke mye pent!! Det har strekt seg veldig, og blitt arr i en slags "sol" rundt hullet..

(Må påpeke at min mage var knøtt liten, fikk ikke noe typisk gravidmage, men revna litt der likevell!)

Anonymous poster hash: c8380...aa7

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville nok også tatt den ut. Jeg tok vel ut min et år før jeg ble gravid, og det var grodd ganske greit. Har like vel en sånn "sol" som ab snakker om over her. Lite pent :(

Skrevet

Man kan også kjøpe sånn lang plastikk sag til å sette i imens man er gravid.

Selv tok jeg ut min for 5 år siden, så spent på hvordan det blir hos meg nå.

Skrevet

Tok ut min 7 år før jeg ble gravid i fjor, gikk helt fint. Har et arr og det har ikke forandret seg i det hele tatt, som jeg klarer å se. Hadde stor mage.

Men siden din er så fersk så kanskje det er større sjanse for at det blir et fælt arr, også kommer det sikkert an på huden din og. Jeg hadde nok tatt den ut uansett, ser så dumt ut med et sånt gravidsmykke i navelen.

Anonymous poster hash: fae78...784

Skrevet

Jeg hadde tatt den ut.

Er lenge siden jeg tok ut min piercing, men arret forandret seg ikke noe særlig. Da jeg var gravid så var det en rød strek over navlen. Etter fødsel så arret ut som før igjen.

Skrevet

Jeg hadde tatt den ut..! Hadde selv for to år siden, men tok den ut.. Er nå ferdig med mitt første svangerskap, og hullet etter ringen er ikke mye pent!! Det har strekt seg veldig, og blitt arr i en slags "sol" rundt hullet..

(Må påpeke at min mage var knøtt liten, fikk ikke noe typisk gravidmage, men revna litt der likevell!)

Anonymous poster hash: c8380...aa7

Takk for svar. Ser flere her sier jeg bør ta den ut, tenker jeg ringer piercingstudioet og hører hva de synes også..

Skrevet

Jeg ville nok også tatt den ut. Jeg tok vel ut min et år før jeg ble gravid, og det var grodd ganske greit. Har like vel en sånn "sol" som ab snakker om over her. Lite pent :(

Hvis jeg velger å ta den ut regner jeg med at den gror raskt igjen i og med at den er så fersk, så er kanskje heldig og slipper unna noe stort arr.. Takk for svar

Skrevet

Man kan også kjøpe sånn lang plastikk sag til å sette i imens man er gravid.

Selv tok jeg ut min for 5 år siden, så spent på hvordan det blir hos meg nå.

Ja, har hørt om det, men vil gjerne høre om noen har erfaring med å bruke de gjennom graviditeten og det ble noe stort arr etterpå..

Skrevet

Tok ut min 7 år før jeg ble gravid i fjor, gikk helt fint. Har et arr og det har ikke forandret seg i det hele tatt, som jeg klarer å se. Hadde stor mage.

Men siden din er så fersk så kanskje det er større sjanse for at det blir et fælt arr, også kommer det sikkert an på huden din og. Jeg hadde nok tatt den ut uansett, ser så dumt ut med et sånt gravidsmykke i navelen.

Anonymous poster hash: fae78...784

Ja, det er jo vanskelig å vite. Det kan jo hende den gror veldig fort og fint siden den er så fersk, men samtidig kan det være større sjanse for at arret blir stygt.

Jeg bryr meg ikke så mye om at det ser dumt ut med gravidsmykke, det er svært få som kommer til å se den uansett:) det er jo bare en midlertidig løsning, men er skeptisk siden jeg ikke har hørt andres erfaringer.

Skrevet

Hvis jeg velger å ta den ut regner jeg med at den gror raskt igjen i og med at den er så fersk, så er kanskje heldig og slipper unna noe stort arr.. Takk for svar

Ja, det er godt mulig. Ville i alle fall tatt den ut fort, så det rekker å gro pent før magen begynner å vokse! Min piercing grodde ut av seg selv, så arret mitt var jo stygt i utgangspunktet. Nå er det helt grusomt stygt, og steinhardt! Mørkebrunt og stor som tommelfinger-tuppen! :P la det gro igjen!! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...