AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #1 Skrevet 11. oktober 2014 Samboeren min og jeg fikk baby i år. Dette blir da hennes første jul, og selvfølgelig ønsker alle besteforeldre å feire med oss. Det er snakk om 6 par, da foreldrene hans er skilt og har hver sin nye partner. Samboeren min har to barn fra før, og derfor har begge hans foreldre vært med på et barnebarns første jul. Mine foreldre har ingen andre barnebarn. Ut ifra dette ville jeg selv sagt at det er en selvfølge at mine foreldre da feirer med oss i år. Problemet er at de har feiret med oss to år på rad. I tillegg til dette ønsker vi å feire hjemme hos oss selv, så det blir lettere med legging, stell og ikke minst å slippe å måtte kjøre alle gaver og babyutstyr fram og tilbake. Samboerens mor ønsker å ha oss hos henne. Samboerens far ønsker å ha oss med til sin andre sønn (der er det trangt om plassen). For mor og far spiller det ingen rolle, bortsett fra at det også må være plass til min bror, hans kone (som ikke er noe problem) og deres hund (som ikke alltid er like rolig og lydløs). Hva pokker gjør vi?? De kan alle bli furtne for å ikke bli valgt, så det skal vi uansett prøve å gi f i. Anonymous poster hash: bc2eb...ec5
Cec- Skrevet 11. oktober 2014 #3 Skrevet 11. oktober 2014 Ha det hos dere med dine foreldre det ville jeg uten tvil valgt. Begrunn det med at dette er deres første barnebarn og veldig stas for dem, så tar dere neste år hos noen andre. 1
Gjest Solstråla88 Skrevet 11. oktober 2014 #4 Skrevet 11. oktober 2014 Ville hatt det hjemme. Blir det vi gjør etter mini er født. Helt uaktuelt å reise rundt til jul, da får de uten små barn reise
Miss moneypenny Skrevet 12. oktober 2014 #5 Skrevet 12. oktober 2014 Hadde samme problem som deg første jula. Jeg valgte å være hjemme, med åpent hus. Så kan de som velger å ikke komme bare ha det så godt!
Sola de Skrevet 15. oktober 2014 #6 Skrevet 15. oktober 2014 Feir jula hjemme hos dere og så inviterer dere de, dere måtte ønske. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå