Gå til innhold

Hvor mye betaler dere for brudebukett og knapphullsblomster?

Hva betaler dere for brudebukett og knapphullsblomster?  

1. 1. Hva betaler dere for brudebukett og knapphullsblomster?

• Under 1000
      4
    • 1000-1500
      7
    • 1501-2000
      8
    • 2001-2500
      4
    • Over 2500
      5

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lovlig sent ute, men synes de stedene vi har sjekket har ligget på ganske høye priser. Rimeligste var 1500 for kun brudebukett, de fleste lå på 2000-2500, i tillegg kom knapphullblomster til ca 100 kr/stk.

Lurer derfor på hvilken florist dere skal bruke og hvor mye dere betale? Og ikke minst hva fikk dere til den prisen?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hei. Brudebuketter er ganske dyrt ja.

Jeg fikk først en pris på 2.000 kroner for bukett og tre knapphullsblomster - og jeg skal ha en variant av den buketten som er øverst til venstre her:

http://www.brudebuketten.dk/pages/galleri.html

Men så snakket jeg litt med blomsterdekoratøren og lurte på om det gikk an å gjøre buketten litt enklere slik at det ble litt billigere. Og det gikk det. Nå skal buketten og knapphullsblomstene koste mellom 1500 og 1700 kroner tilsammen.

Hva slags bukett skal du ha, Ringblomst? Du kan jo evt be om at noen av de dyreste blomstene byttes ut med noe som er billigere, for eksempel.

Jeg har forresten bestilt hos Sjøberg Blomster på Tveita, og tror buketten kommer til å bli kjempefin. Det er en dame der som virker så flink.

Skrevet

Vi betalte 1625 for min bukett og 100 kr pr knapphulsblomst.

Buketten kan du se på min link under her. :wink:

Skrevet

Vi har fått et fellestilbud på alt av blomster. Seks store borddekorasjoner, brudebukett og to corsager ender på ca 4000 kr.

Skrevet

Jg betaler ca. 1400,- for brudebukett. Bestående av 10 calla + noe grønt...brystbukett til brudgom 75,- forlover og far ca. 55.

Ingeborg; hvor har du bestilt blomster forresten??

Hørtes ut som en veldig bra pris...

Skrevet

Damen sa at brudebuketter koster mellom 1500,- og 3000,- kroner. Min kommer på rundt 2000,- (har bare bestemt hovedblomster og fasongen i grove trekk, resten fikser de).

Skrevet

Huff, da må min bukett og 3 knapphulls blomster være en av de dyreste her. Det kommer på 3000 kr til sammen.............. Da bør det bli bra ellers slakter jeg dem, med en sløv saks.

Skrevet

Jeg betalte 680,- for brudebuketten og 100,- pr. knapphullsblomst

Skrevet

Vi betalte 3500kr for 3 kanpphulssblomster, brudepikebukett og min brudebukett! Synes det var altfor dyrt, mye mer enn jeg regnet med!! Men jeg var kjempe fornøyd da..

Skrevet

Skulle gjerne visst hvilke florister dere bruker, etter som vi ikke har bestemt oss ennå. Virker som prisene spriker en del ja.

Selv har jeg lyst på en rød rosebukett i "ball-fasong", kanskje med noen hvite orkidèer...men nå er det ikke jeg som skal plukke den ut.

Skrevet

Fikk regninga idag, hun kunne ikke si før dagen hvor mye det eksakt kom til og bli. Jeg hadde en bukett + 3 brystbuketter til den nette sum av 3000.-! Det syns jeg var vanvittig dyrt!!! :evil:

Skrevet

Jeg kjøpte brudebukett, jakkeblomster og blomster til festen på Plantasjen. Det er ikke alle Plantasjen-filialene som har snittblomstavdeling, men der jeg var hadde de det, og de var VELDIG flinke.

Jeg betalte 1100 for 9 grandprix-roser til meg som var nydelig bundet sammen, 4 stk. til jakkeblomster og 12 perfekte gerbera + strå.

Skrevet

Jeg betalte kr 775 for min bukett og kr 225 for 3 stk brystbuketter. Altså kr 1000 til sammen.

Skrevet

Vet ikke om jeg skal ha noen bukett enda... Komer litt ann på ting og tang.

Skrevet

Bukett: 1500,-

(har ikke bilde, men er dråpeformet m/ ting hengende ned til gulvet. Fargene går i brunt, champagne og kobber m/ litt sølv. Roser, calla, orkideèr, strå + +)

Corsage: Brudgommens 100,- + 80,- pr. stk for de andre.

Vi bruker de samme som skal pynte kirken vår - da går alt i samme farger. Kirkepynt: 1 500,- (4 store buketter + annenhver rad. Pynten tar vi videre med oss til festlokalet).

Pynt bord: 20 calla + litt strå, ca. 1 000,-

Skrevet

1300 for 3 brystbuketter samt bukett med masse arbeid og research bak. Ikke så mange blomster, dog. Luftig og med heng.

M

Skrevet

det kommer nok til å koste over 2500 da vi må ha 6 corsager også.

Skrevet
Bukett: 1500,-

(har ikke bilde, men er dråpeformet m/ ting hengende ned til gulvet. Fargene går i brunt, champagne og kobber m/ litt sølv. Roser, calla, orkideèr, strå + +)

Corsage: Brudgommens 100,- + 80,- pr. stk for de andre.

Vi bruker de samme som skal pynte kirken vår - da går alt i samme farger. Kirkepynt: 1 500,- (4 store buketter + annenhver rad. Pynten tar vi videre med oss til festlokalet).

Pynt bord: 20 calla + litt strå, ca. 1 000,-

Dette syns jeg var rimelige priser. Hvilken florist bruker du og hvor holder de til?

Skrevet

Siden mannen min skal ha på seg bunad så skal buketten min stå stil med farger i henhold til sløyfa hans.

Så jeg hadde et visst bilde av hvordan buketten ville se ut. Jeg har faktisk gått til hver eneste blomster forhandler her i byn :o og skjekket litt priser, og det ble alt fra 1200 til 3000!!!!!

Endte til slutt opp med å velge en liten butikk, og virker kjempe fornøyd allerede jeg :P tror det blir bra. .Fikk tre flotte oppsatser derifra da jeg fødte for 1 år siden :-)

Blir ngen knapphull blomster her siden han som sagt bruker bunad, og da heller ikke forlover.

Så det er nok ikke så dumt å skjekke litt rundt ang priser nei 8)

Skrevet

Da har min kjære vært innom flere florister og det ble en lokal blomsterforretning som skulle ha cirka 1500 for brudebuketten og 5 knapphullblomster og en hårpyntblomst til min forlover. Vi er veldig godt fornøyd med prisen, så får jeg håpe at blomstene holder en viss kvalitet også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...