AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #1 Skrevet 11. oktober 2014 Jeg er rett og slett for dårlig på å flørte, hva er dine beste flørtetriks? :-) Anonymous poster hash: 7b135...1ac
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #2 Skrevet 11. oktober 2014 Knepper opp buksa på fyren så setter jeg bare i gang. Anonymous poster hash: 45b46...9e1
Gjest brutal_mann Skrevet 11. oktober 2014 #3 Skrevet 11. oktober 2014 Knepper opp buksa på fyren så setter jeg bare i gang. Anonymous poster hash: 45b46...9e1 Det er ikke flørt...
Betty Blue Skrevet 11. oktober 2014 #4 Skrevet 11. oktober 2014 Det er ikke flørt... Det var nok ironisk ment . Jeg bruker øyekontakt, et vennlig men lurt smil, kan være litt småfrekk og flørte i samtalen, og berører ham gjerne litt .
Gjest HowardRoark Skrevet 11. oktober 2014 #5 Skrevet 11. oktober 2014 (endret) Jeg er en mannlig versjon av Ibsenfrue. Flørting har mer med hva du ikke sier enn hva du sier å gjøre. Se for deg en mann eller kvinne si en seksuelt ladet replikk med en monoton stemme og et helt nøytralt kroppsspråk. Er dette flørting? Nei. Se for deg en mann eller kvinne si en nøytral replikk, men med et lurt smil og et levende kroppsspråk. Er dette flørting? Ja. Eller om du vil ta det litt lenger - se for deg en mann eller kvinne med et lurt smil og et levende kroppsspråk som ikke sier noe som helst. Er dette flørting? Å jada. Den gode nyheten om du føler at du trenger trening, er at flørting er noe du kan øve på med venner og familie! Flørting er egentlig bare det å være litt leken og tulle rundt litt. Forskjellen fra det du gjør med venner og familie er bare at du legger til en liten seksuell undertone. Endret 11. oktober 2014 av HowardRoark 4
Purple Diamond Skrevet 11. oktober 2014 #6 Skrevet 11. oktober 2014 Jeg er en mannlig versjon av Ibsenfrue. Flørting har mer med hva du ikke sier enn hva du sier å gjøre. Se for deg en mann eller kvinne si en seksuelt ladet replikk med en monoton stemme og et helt nøytralt kroppsspråk. Er dette flørting? Nei. Se for deg en mann eller kvinne si en nøytral replikk, men med et lurt smil og et levende kroppsspråk. Er dette flørting? Ja. Eller om du vil ta det litt lenger - se for deg en mann eller kvinne med et lurt smil og et levende kroppsspråk som ikke sier noe som helst. Er dette flørting? Å jada. Den gode nyheten om du føler at du trenger trening, er at flørting er noe du kan øve på med venner og familie! Flørting er egentlig bare det å være litt leken og tulle rundt litt. Forskjellen fra det du gjør med venner og familie er bare at du legger til en liten seksuell undertone. Meget bra skrevet! Veldig enig 1
Gjest HowardRoark Skrevet 11. oktober 2014 #7 Skrevet 11. oktober 2014 Meget bra skrevet! Veldig enig Har du lyst å ta en kaffe? 2
Purple Diamond Skrevet 11. oktober 2014 #8 Skrevet 11. oktober 2014 Har du lyst å ta en kaffe? Hihi, lett ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå