Gå til innhold

Hva er dine beste flørtetriks?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er rett og slett for dårlig på å flørte, hva er dine beste flørtetriks? :-)

Anonymous poster hash: 7b135...1ac
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Knepper opp buksa på fyren så setter jeg bare i gang.

Anonymous poster hash: 45b46...9e1
Gjest brutal_mann
Skrevet

Knepper opp buksa på fyren så setter jeg bare i gang.

Anonymous poster hash: 45b46...9e1

Det er ikke flørt...

Skrevet

Det er ikke flørt...

Det var nok ironisk ment ;).

Jeg bruker øyekontakt, et vennlig men lurt smil, kan være litt småfrekk og flørte i samtalen, og berører ham gjerne litt :).

Gjest HowardRoark
Skrevet (endret)

Jeg er en mannlig versjon av Ibsenfrue. :)

Flørting har mer med hva du ikke sier enn hva du sier å gjøre.

Se for deg en mann eller kvinne si en seksuelt ladet replikk med en monoton stemme og et helt nøytralt kroppsspråk. Er dette flørting? Nei.

Se for deg en mann eller kvinne si en nøytral replikk, men med et lurt smil og et levende kroppsspråk. Er dette flørting? Ja. Eller om du vil ta det litt lenger - se for deg en mann eller kvinne med et lurt smil og et levende kroppsspråk som ikke sier noe som helst. Er dette flørting? Å jada.

Den gode nyheten om du føler at du trenger trening, er at flørting er noe du kan øve på med venner og familie! Flørting er egentlig bare det å være litt leken og tulle rundt litt. Forskjellen fra det du gjør med venner og familie er bare at du legger til en liten seksuell undertone.

:)

Endret av HowardRoark
  • Liker 4
Skrevet

Jeg er en mannlig versjon av Ibsenfrue. :)

Flørting har mer med hva du ikke sier enn hva du sier å gjøre.

Se for deg en mann eller kvinne si en seksuelt ladet replikk med en monoton stemme og et helt nøytralt kroppsspråk. Er dette flørting? Nei.

Se for deg en mann eller kvinne si en nøytral replikk, men med et lurt smil og et levende kroppsspråk. Er dette flørting? Ja. Eller om du vil ta det litt lenger - se for deg en mann eller kvinne med et lurt smil og et levende kroppsspråk som ikke sier noe som helst. Er dette flørting? Å jada.

Den gode nyheten om du føler at du trenger trening, er at flørting er noe du kan øve på med venner og familie! Flørting er egentlig bare det å være litt leken og tulle rundt litt. Forskjellen fra det du gjør med venner og familie er bare at du legger til en liten seksuell undertone.

:)

Meget bra skrevet! Veldig enig :)

• Liker 1
Gjest HowardRoark
Skrevet

Meget bra skrevet! Veldig enig :)

Har du lyst å ta en kaffe?

:laugh:

• Liker 2
Skrevet

Har du lyst å ta en kaffe?

:laugh:

Hihi, lett ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...