AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #1 Skrevet 10. oktober 2014 Hei Jeg har vært på Tinder en ukes tid nå og har fått en del match men(!) ingen av mennene skriver noe til meg. Hva er greia med det? Selvsagt kan jeg starte samtalen selv, men jeg bare bemerket meg dette. Betyr det at de ikke er så interessert da? Eller kanskje de prater veldig mange andre kvinner? Hvorfor matche sammen med noen om ingen skriver? Anonymous poster hash: 98e01...c4c
Nettinettet Skrevet 10. oktober 2014 #2 Skrevet 10. oktober 2014 Mange er lei av å alltid være den som tar kontakt først. Det kan også være at de har fått mange matcher når de har matchet med deg og kontaktet andre først. Jeg tror det første du må lære deg er at hvis du skal vinne noe her i livet må du gjøre en insats selv. 4
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #3 Skrevet 11. oktober 2014 Hei Jeg har vært på Tinder en ukes tid nå og har fått en del match men(!) ingen av mennene skriver noe til meg. Hva er greia med det? Selvsagt kan jeg starte samtalen selv, men jeg bare bemerket meg dette. Betyr det at de ikke er så interessert da? Eller kanskje de prater veldig mange andre kvinner? Hvorfor matche sammen med noen om ingen skriver? Anonymous poster hash: 98e01...c4c Disse tinder postene kommer igjen og igjen og igjen. Stakkars jenter som ikke får noen matcher/ ingen tar kontakt med meg. Ta nå kontakt selv da, bortskjemte jenter. Nå som likestilling er på full vei inn er det på tide dere tar litt kontakt også er ikke så utrolig vanskelig. Anonymous poster hash: 61ead...191 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #4 Skrevet 11. oktober 2014 Jeg er mann og har skrivd til rundt 60 jenter uten og ha klart og fått til et treff vet ikke hva jeg gjør feil Det er en jente som skrev til meg først og hun er den eneste jeg har truffet Anonymous poster hash: a28cd...beb
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #5 Skrevet 11. oktober 2014 Mange er lei av å alltid være den som tar kontakt først. Det kan også være at de har fått mange matcher når de har matchet med deg og kontaktet andre først. Jeg tror det første du må lære deg er at hvis du skal vinne noe her i livet må du gjøre en insats selv. Off topic, men jeg synes du kommer med så mange gode og kloke svar, Nettinett. Anonymous poster hash: 3569b...640
Nettinettet Skrevet 12. oktober 2014 #6 Skrevet 12. oktober 2014 Off topic, men jeg synes du kommer med så mange gode og kloke svar, Nettinett. Anonymous poster hash: 3569b...640 Tusen takk! Det synes jeg er hyggelig å høre
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2014 #7 Skrevet 12. oktober 2014 De fleste jenter der inne "misbruker" det bare til å få oppmerksomhet og booste eget selvbilde da ..hehe Ja for det gidder vi å bruke masse tid på. Tipper du aldri har tatt initiativet først og bare venter på at noen skal kommentere hvor flott osv du ser ut. Sånn usunn bekreftelses kanal spør duj meg .. Anonymous poster hash: 9f142...857 2
Gjest HowardRoark Skrevet 12. oktober 2014 #8 Skrevet 12. oktober 2014 Kan ikke du skrive først da? Vi er likestilte nå, jenta mi. Jeg slettet Tinder tidligere i uken. Good riddance. 1
Gjest EspenAskeladd Skrevet 12. oktober 2014 #9 Skrevet 12. oktober 2014 Hei Jeg har vært på Tinder en ukes tid nå og har fått en del match men(!) ingen av mennene skriver noe til meg. Hva er greia med det? Selvsagt kan jeg starte samtalen selv, men jeg bare bemerket meg dette. Betyr det at de ikke er så interessert da? Eller kanskje de prater veldig mange andre kvinner? Hvorfor matche sammen med noen om ingen skriver? Anonymous poster hash: 98e01...c4c Jenter har mange å velge mellom på tinder siden nesten alle menn sveiper til høyre på det meste. Så de velger som regel bare de med best utseende. Problemet er at de guttene som har best utseende får massevis av matcher. Og de velger seg ut de aller peneste damene blant de de har matchet med. Det er genialt egentlig. Damer matcher med alle de sveiper til høyre, og tror at de kan velge og vrake blant de peneste mennene. Egentlig så er det de peneste guttene som fanger alle de håpefulle jentene, og velger og vraker blant dem. Tviler sterkt på at problemet her er at menn er lei av å ta kontakt først. Ønsker du kontakt med en av disse peneste mennene er det nok 100 andre jenter som står i kø og ønsker å gjøre akkurat det samme. Men flere av disse 100 jentene tar kontakt først. Om de som tar kontakt først er pene nok, vil de bli fokusert på først fordi jenter som tar kontakt først er rett og slett lettere. Løsning? a) Vær den peneste jenten b) Spill lotteriet, sveip mindre pene menn. Mindre pene menn må tilegne seg andre egenskaper for å få seg noe. Noen av dem vil faktisk ha det også, og du ender muligens opp med noen som på denne måten veier opp for dårligere utseende.(Eller noen som er helt bak mål og kjempeusikker) Samme går for menn. Feite jenter må veie opp med personlighet og slår ofte penere jenter, de som bare må leke litt med håret, langt ned i støvlene på det området. Så lenge de ikke er bittre og sure. c) Gjør det du kan får å få mest mulig oppmerksomhet. Ha lettkledde bilder, vis kløft. Fremstill deg selv som slank og pen. Ikke ha det siste bildet der du ser helt katastrofe ut bare for å fylle opp. Ta kontakt selv, gjerne med en melding som hinter til mulighet for sex. 4
HomerS Skrevet 12. oktober 2014 #10 Skrevet 12. oktober 2014 Har nå vært på tinder i noen dager for å se hva "alle snakker om". Tror det er fort gjort å bli borte i mengden. Har fått 70-80 matcher, men orker sjelden å sette i gang noen samtale da jeg føler det er vel så spennende å sveipe videre for å se på neste "kandidat".. Merker meg at 90% har bilde av seg selv på samme fjelltopp...
Electron Skrevet 12. oktober 2014 #11 Skrevet 12. oktober 2014 Mange er lei av å alltid være den som tar kontakt først. Det kan også være at de har fått mange matcher når de har matchet med deg og kontaktet andre først. Jeg tror det første du må lære deg er at hvis du skal vinne noe her i livet må du gjøre en insats selv. Signerer denne her. Er rett og slett møkk lei av å alltid starte samtaler. Faktisk ingen jenter jeg har matcha med som har åpna med en melding først. Venter enda på at det skal skje. 2
Blondepiken Skrevet 12. oktober 2014 #12 Skrevet 12. oktober 2014 Fikk meg tinder for ca. en mnd siden. Noen har startet en samtale med meg og jeg har startet en samtale med noen jeg syns var ekstra interessante. Det er jo bare å prøve, har ikke så mye å tape på tinder akkurat Vet forøvrig ikke helt hva jeg syns om appen. Blir jo mange matcher som bare "er der", pluss at jeg føler folk er veldig bevisste på hvordan de fremstår i samtalene, så føler ikke egentlig man får testet ut kjemien noe.
Nettinettet Skrevet 13. oktober 2014 #13 Skrevet 13. oktober 2014 Fikk meg tinder for ca. en mnd siden. Noen har startet en samtale med meg og jeg har startet en samtale med noen jeg syns var ekstra interessante. Det er jo bare å prøve, har ikke så mye å tape på tinder akkurat Vet forøvrig ikke helt hva jeg syns om appen. Blir jo mange matcher som bare "er der", pluss at jeg føler folk er veldig bevisste på hvordan de fremstår i samtalene, så føler ikke egentlig man får testet ut kjemien noe. Kjemien får man ikke testet ut før man er i den virkelige verden. Til og med via skype/videochatting kan man bli "lurt" til å tro det er kjemi. 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #14 Skrevet 13. oktober 2014 Merker meg at 90% har bilde av seg selv på samme fjelltopp... Ja, jeg bor i Bergen og ca. 50 % av alle jenter i Bergen har vært på Trolltunga. Anonymous poster hash: e0ffb...8b0 2
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #15 Skrevet 13. oktober 2014 Jenter har mange å velge mellom på tinder siden nesten alle menn sveiper til høyre på det meste. Så de velger som regel bare de med best utseende. Problemet er at de guttene som har best utseende får massevis av matcher. Og de velger seg ut de aller peneste damene blant de de har matchet med. Det er genialt egentlig. Damer matcher med alle de sveiper til høyre, og tror at de kan velge og vrake blant de peneste mennene. Egentlig så er det de peneste guttene som fanger alle de håpefulle jentene, og velger og vraker blant dem. Tviler sterkt på at problemet her er at menn er lei av å ta kontakt først. Ønsker du kontakt med en av disse peneste mennene er det nok 100 andre jenter som står i kø og ønsker å gjøre akkurat det samme. Men flere av disse 100 jentene tar kontakt først. Om de som tar kontakt først er pene nok, vil de bli fokusert på først fordi jenter som tar kontakt først er rett og slett lettere. Løsning? a) Vær den peneste jenten b) Spill lotteriet, sveip mindre pene menn. Mindre pene menn må tilegne seg andre egenskaper for å få seg noe. Noen av dem vil faktisk ha det også, og du ender muligens opp med noen som på denne måten veier opp for dårligere utseende.(Eller noen som er helt bak mål og kjempeusikker) Samme går for menn. Feite jenter må veie opp med personlighet og slår ofte penere jenter, de som bare må leke litt med håret, langt ned i støvlene på det området. Så lenge de ikke er bittre og sure. c) Gjør det du kan får å få mest mulig oppmerksomhet. Ha lettkledde bilder, vis kløft. Fremstill deg selv som slank og pen. Ikke ha det siste bildet der du ser helt katastrofe ut bare for å fylle opp. Ta kontakt selv, gjerne med en melding som hinter til mulighet for sex. Kloke ord! Anonymous poster hash: e0ffb...8b0 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #16 Skrevet 13. oktober 2014 Signerer denne her. Er rett og slett møkk lei av å alltid starte samtaler. Faktisk ingen jenter jeg har matcha med som har åpna med en melding først. Venter enda på at det skal skje. Da kun en av matchene jeg har fått de siste ukene har tatt kontakt, har jeg i løpet av den siste uka sendt 10-15 meldinger til gutter. Men ingen av de svarer heller. Hvorfor bruke tid på tinder, om man ikke gidder bli kjent med folk?? Anonymous poster hash: 52933...57d
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #17 Skrevet 13. oktober 2014 Da kun en av matchene jeg har fått de siste ukene har tatt kontakt, har jeg i løpet av den siste uka sendt 10-15 meldinger til gutter. Men ingen av de svarer heller. Hvorfor bruke tid på tinder, om man ikke gidder bli kjent med folk??Anonymous poster hash: 52933...57d Kanskje de allerede snakker med 10-15 andre? Det er en grense for hvor mange man kan konversere med samtidig. Og hvilke gutter er det du har sendt melding til? De 10-15 kjekkeste du har matchet med? Kanskje senke kravene litt og heller sende til noen som kanskje ikke er helt i toppen av skalaen, og gi dem en sjanse? Anonymous poster hash: e0ffb...8b0
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #18 Skrevet 13. oktober 2014 Swiper aldri ja til de aller kjekkeste, for det er ikke de jeg synes er kjekke. Sender til de som ser helt gjennomsnittlig og koselig ut. Om man snakker med 10-15, hvorfor swiper man for nye match, da? Kommer aldri til å forstå meg på tinder. Guttene klager på at ikke jenter svarer eller tar kontakt, mens jentene klager på at guttene ikke svarer... Anonymous poster hash: 52933...57d 1
kaffemannen Skrevet 13. oktober 2014 #19 Skrevet 13. oktober 2014 Swiper aldri ja til de aller kjekkeste, for det er ikke de jeg synes er kjekke. Sender til de som ser helt gjennomsnittlig og koselig ut. Om man snakker med 10-15, hvorfor swiper man for nye match, da? Kommer aldri til å forstå meg på tinder. Guttene klager på at ikke jenter svarer eller tar kontakt, mens jentene klager på at guttene ikke svarer... Anonymous poster hash: 52933...57d Jeg hadde garantert svart hvis du hadde sendt meg melding, men du må finne meg først da
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #20 Skrevet 13. oktober 2014 Jeg hadde garantert svart hvis du hadde sendt meg melding, men du må finne meg først da Skal lete litt til etter deg, men gir snart opp hele greia. Ødelegger selvtilliten helt... Trodde jo jeg var normalt søt, og tror jeg er ganske koselig også. Men er muligens feil med mørkt hår, klær og naturlig look på tinder... Anonymous poster hash: 52933...57d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå