AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #1 Skrevet 10. oktober 2014 Har brukt Tinder i 2 mnd nå. Og noen matcher har det da blitt i løpet av den tiden. Men i det siste har det vært totalt matchtørke. Nå har jeg sveipet så mye at jeg til tider har "gått tom". Venter jeg en stund dukker det opp nye igjen. Har et profilbilde (nærbilde) og et bilde der jeg er sammen med andre. Profilteksten består av interesser jeg har. Men altså, har ikke fått en eneste match. Selvfølgelig sveiper jeg de jeg ikke kunne tenke meg å møte til venstre, men mange sveiper jeg til høyre. Noe jeg gjør feil, eller er jentene rett og slett ikke interessert? Anonymous poster hash: 00a12...245
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #2 Skrevet 11. oktober 2014 Det er bare sånn tinder funker. De som har trykket liker på deg ligger først i "bunken", deretter blir det færre av de, og derfor ikke så mange matcher. Opplevde det samme tidligere. Hadde jeg 100% match i noen uker, deretter ble det mindre og mindre og så nesten ingen. Da ble jeg litt lei av tinder Anonymous poster hash: d4355...58b
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #3 Skrevet 11. oktober 2014 Det er bare sånn tinder funker. De som har trykket liker på deg ligger først i "bunken", deretter blir det færre av de, og derfor ikke så mange matcher. Opplevde det samme tidligere. Hadde jeg 100% match i noen uker, deretter ble det mindre og mindre og så nesten ingen. Da ble jeg litt lei av tinder Anonymous poster hash: d4355...58b Så det du sier er at jeg nå har "brukt opp" sjansene for matcher? Anonymous poster hash: 00a12...245
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #4 Skrevet 11. februar 2015 Så det du sier er at jeg nå har "brukt opp" sjansene for matcher?Anonymous poster hash: 00a12...245 Beklager at jeg drar opp denne tråden igjen- men flere enn meg som har matchtørke om dagen? jeg fikk jevnt med matches før, så slettet jeg profilen et halvt års tid, og nå får jeg ca ingen matcher lenger? Det er påfallende faktisk og nå er det noen dager siden sist match. Jeg får også opp med jevne mellomrom "finnes ingen flere i ditt nærområde", men jeg bor jo i Oslo sentrum...? Anonymous poster hash: 14b5f...f0b 1
Jessheim01 Skrevet 11. februar 2015 #5 Skrevet 11. februar 2015 Slett profilen og prøv på nytt. Da starter en med blanke ark igjen. 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #6 Skrevet 14. februar 2015 har også opplevd at det med matcher går veldig i bølger (og respons på andre sider som f.eks sukker også) Uten at jeg har endra noe på profilen. Kan gå to uker uten en eneste match ellernoe, og så plutselig er det masse matcher på rad og flere som skriver til meg. Synes det er veldig merkelig. Anonymous poster hash: 7eb5c...d8f
Gjest Jacklost Skrevet 15. februar 2015 #7 Skrevet 15. februar 2015 Jeg har tinder men hver gang jeg får match svarer dem ikke, hvorfor liker dere kvinnfolk bilder hvis dere ikke har tenkt å chatte med personen om dem liker dere tilbake? Så irriterendes... 2
Charmander Skrevet 15. februar 2015 #8 Skrevet 15. februar 2015 Slett profilen og prøv på nytt. Da starter en med blanke ark igjen. Jeg gjorde det etter at jeg byttet ut alle bildene. Fungerte bra det.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #9 Skrevet 15. februar 2015 Jeg har tinder men hver gang jeg får match svarer dem ikke, hvorfor liker dere kvinnfolk bilder hvis dere ikke har tenkt å chatte med personen om dem liker dere tilbake? Så irriterendes... Dere kvinnfolk? Er du klar over at det finnes drøssevis av menn som gjør akkurat det samme? Jeg chattet litt med en fyr, midt i samtalen sluttet han å svare og det er nå flere dager siden - han har vært aktiv etter det. Regner med det dukket opp en finere dame han matchet med. Irriterende at han ikke i det minste kan slette meg som match.. Anonymous poster hash: 14b5f...f0b 4
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #10 Skrevet 15. februar 2015 Jeg har tinder men hver gang jeg får match svarer dem ikke, hvorfor liker dere kvinnfolk bilder hvis dere ikke har tenkt å chatte med personen om dem liker dere tilbake? Så irriterendes... Det der gjør menn hele tiden også Eller bare slutter å svare eller sletter matchen. Helt uten videre. Tinder fører til en ekstremt bruk-og-kast mentalitet hos folk der ute, så jeg tror ikke det er sunt å være aktiv på Tinder. I hvert fall ikke legge noe i det. Anonymous poster hash: eed61...618 4
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #11 Skrevet 15. februar 2015 Tinder fører til en ekstremt bruk-og-kast mentalitet hos folk der ute, så jeg tror ikke det er sunt å være aktiv på Tinder. I hvert fall ikke legge noe i det. Jeg kjenner en som snakker med kvinner inne på Tinder i en evighet og så tar han en date, men som regel ender det ikke i noe forhold. Kanskje en ons. Han påpeker at han fint kan kun være venner med kvinner han finner der inne, at kvinner som vil være i forhold og som matcher med ham kun vil ha ham som venn. Man bruker da ikke akkurat Tinder for å finne venner.Anonymous poster hash: b7bc4...dc6
Gjest Jacklost Skrevet 15. februar 2015 #12 Skrevet 15. februar 2015 Dere kvinnfolk? Er du klar over at det finnes drøssevis av menn som gjør akkurat det samme? Jeg chattet litt med en fyr, midt i samtalen sluttet han å svare og det er nå flere dager siden - han har vært aktiv etter det. Regner med det dukket opp en finere dame han matchet med. Irriterende at han ikke i det minste kan slette meg som match..Anonymous poster hash: 14b5f...f0b Seriøst?
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #13 Skrevet 15. februar 2015 Du sier du har kun ett bilde, samt ett bilde sammen med andre? Jeg x'er alltid de som har bilder med andre, med mindre de har mange tydelige bilder av seg selv. Du risikerer nemlig at vi synes kompisen din er kjekkere enn deg Samt ett bilde er ikke nok til å danne seg ett inntrykk av om du er kjekk eller ikke... Anonymous poster hash: b6c01...b9a
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #14 Skrevet 15. februar 2015 Seriøst? Det er veldig vanlig at menn gjør det. Faktisk tror jeg menn gjør det mer enn kvinner.Anonymous poster hash: b7bc4...dc6 3
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #15 Skrevet 15. februar 2015 På meg virker det som menn har en større bruk-og-kastmentalitet når det gjelder Tinder. De gutta jeg kjenner, som er på Tinder, er jo nesten hyperaktive der inne. De chatter med haugevis av damer og dater i hytt og pine. Han ene var på tre-fire Tinderdater i uka! Helst sex med så mange av de som mulig også. Etterpå bare "glemmer" de å svare dama. Jeg gjør alt jeg kan for å luke ut slike menn på Tinder, så jeg er frekk og spørr ganske tidlig om de er en Tinderpuler. Er de ærlige og sier de helst bare vil ha sex, så kutter jeg de ut. Anonymous poster hash: eed61...618 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #16 Skrevet 15. februar 2015 Jeg har stort sett en del matcher. Vanligvis én om dagen. Nå gikk jeg uten noen matcher på fire dager. Det har aldri skjedd før, så jeg tror det har vært feil på Tinder Anonymous poster hash: 01b9b...cdd
Gjest Jacklost Skrevet 15. februar 2015 #17 Skrevet 15. februar 2015 På meg virker det som menn har en større bruk-og-kastmentalitet når det gjelder Tinder. De gutta jeg kjenner, som er på Tinder, er jo nesten hyperaktive der inne. De chatter med haugevis av damer og dater i hytt og pine. Han ene var på tre-fire Tinderdater i uka! Helst sex med så mange av de som mulig også. Etterpå bare "glemmer" de å svare dama. Jeg gjør alt jeg kan for å luke ut slike menn på Tinder, så jeg er frekk og spørr ganske tidlig om de er en Tinderpuler. Er de ærlige og sier de helst bare vil ha sex, så kutter jeg de ut. Anonymous poster hash: eed61...618 Hadde noen spurt meg om det der hadde jeg automatisk luket dem ut, snakk om frekkhet... 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #18 Skrevet 15. februar 2015 Hadde noen spurt meg om det der hadde jeg automatisk luket dem ut, snakk om frekkhet... Signerer den. Sletter matcher bare de spør meg hva jeg gjør på tinder. Er ikke intereisert i usikkre damer som tydeligvis er dumme nok til å ha blitt brent eller har en generellt nedlatende syn på menn. Sier i grunn mye om dem og hva de er vant og omgås. Anonymous poster hash: 19f36...fda
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #19 Skrevet 15. februar 2015 Signerer den. Sletter matcher bare de spør meg hva jeg gjør på tinder. Er ikke intereisert i usikkre damer som tydeligvis er dumme nok til å ha blitt brent eller har en generellt nedlatende syn på menn. Sier i grunn mye om dem og hva de er vant og omgås.Anonymous poster hash: 19f36...fda Det er jo et heelt kurant spørsmål! Er nok du som overtolker og dømmende. Anonymous poster hash: d1aac...174
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #20 Skrevet 23. februar 2015 Mye rart med tinder da. Kan liksom stå å loade lenge og påstå at det ikke finnes flere i nærheten. Men så etter fem min er det plutselig 40 folk å bla gjennom. Og det er ikke nye brukere for flere av de var "pålogget for 14 timer siden", og siden jeg har radius på 150km har neppe alle disse kommet 5 km unna meg i løpet av ti min Anonymous poster hash: 7eb5c...d8f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå