WubWub Skrevet 10. oktober 2014 #1 Skrevet 10. oktober 2014 Hva er et fullverdig type sminke-sett for de som skal sminke seg? Lurer litt på hva man trenger av utstyr
Gjest Zeitgeist Skrevet 10. oktober 2014 #2 Skrevet 10. oktober 2014 Hva er et fullverdig type sminke-sett for de som skal sminke seg? Lurer litt på hva man trenger av utstyr Spør du nå som en mann som ønsker å sminke seg som kvinne? I såfall - crossdresser eller dragqueen? Har nemlig en del erfaring med begge delene. Eller spør du som en mann som ønsker å sminke seg som en mann? Eller spør du bare helt generelt?
WubWub Skrevet 10. oktober 2014 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2014 (endret) Spør du nå som en mann som ønsker å sminke seg som kvinne? I såfall - crossdresser eller dragqueen? Har nemlig en del erfaring med begge delene. Eller spør du som en mann som ønsker å sminke seg som en mann? Eller spør du bare helt generelt? Føler ikke at jeg personlig har behov for sminke, var mer tenkt som julegave men jeg kan ingenting om dette temaet så blir litt vansklig for meg å dra på shopping uten å vite hva jeg skal lete etter når jeg tenker over det så er det kanskje litt enklere for meg å bare kjøpe et gavekort så kan jenta plukke ut det hu ønsker selv men føler penger og gavekort er kjedlige julegaver Endret 10. oktober 2014 av WubWub
Gjest Zeitgeist Skrevet 10. oktober 2014 #4 Skrevet 10. oktober 2014 Føler ikke at jeg personlig har behov for sminke, var mer tenkt som julegave men jeg kan ingenting om dette temaet så blir litt vansklig for meg å dra på shopping uten å vite hva jeg skal lete etter når jeg tenker over det så er det kanskje litt enklere for meg å bare kjøpe et gavekort så kan jenta plukke ut det hu ønsker selv men føler penger og gavekort er kjedlige julegaver Ok, skjønner. Det er da veldig snilt av deg. Og ja, et gavekort er nok det sikreste og beste. Når det kommer til kvinner og sminke, så er det enorme forskjeller hva den ene trenger versus hva den andre trenger. Videre finnes det kvinner som ville tatt det som en fornærmelse hvis kjæresten kom med sminke - a là "Synes du ikke jeg er pen nok, eller?!?". Et gavekort derimot er bare hyggelig, og hun kan kjøpe seg det hun vil.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #5 Skrevet 10. oktober 2014 Føler ikke at jeg personlig har behov for sminke, var mer tenkt som julegave men jeg kan ingenting om dette temaet så blir litt vansklig for meg å dra på shopping uten å vite hva jeg skal lete etter når jeg tenker over det så er det kanskje litt enklere for meg å bare kjøpe et gavekort så kan jenta plukke ut det hu ønsker selv men føler penger og gavekort er kjedlige julegaver Hvilken sminke bruker hun nå? Bruker hun mascara og øyenskygge, så kanskje noen av brukerne her kan gi deg gode tips om dette og annen sminke som hun sikkert blir glad for. Hvilken farge har hun på øyne, hår og hud? Anonymous poster hash: 8ce8e...35c
Gjest Zeitgeist Skrevet 10. oktober 2014 #6 Skrevet 10. oktober 2014 Glemte å skrive at et gavekort ikke trenger å være kjedelig - det er bare å pakke det inn på en morsom måte. På sparket ville jeg foreslå at du kjøper skambillig sminke på Nille e.l., og legger dette ned i ei eske sammen med gavekortet. Søt sløyfe e.l. på - og voilà - du er ferdig.
WubWub Skrevet 10. oktober 2014 Forfatter #7 Skrevet 10. oktober 2014 Glemte å skrive at et gavekort ikke trenger å være kjedelig - det er bare å pakke det inn på en morsom måte. På sparket ville jeg foreslå at du kjøper skambillig sminke på Nille e.l., og legger dette ned i ei eske sammen med gavekortet. Søt sløyfe e.l. på - og voilà - du er ferdig. haha ler så jeg dauer, det kunne faktisk vært fantastisk festlig å kjøpt med skambillig nille sminke... ville likt se trynet hennes når hun åpner pakken da :D hu er make-up artist så tror hu hadde seg en veldig kraftig reaksjon når hu så den billig sminka kunne jo spurt hu hva av sminke hu liker men da skjønner hu med en gang at det er sminke som står på menyen i julegave , liker overraske hu har fått julegave av meg i 5 år på rad nå og hu har fått alle typer forskjellige jenteting bortsett fra sminke så tenkte kjøre på med det i år. første året fikk a et playstation spill (the sims). noen fine lys og tøfler. andre året fikk a ei retro pinup kjole og et par pumps. tredje året ei kåpe og gucci veske ifjor fikk a et gull halskjede og vinter boots. husker jeg spurte her inne på KG om det var noen kvinner som kunne hjelpe meg finne et fint jente smykke hu begynte med magedansing for noen måneder siden så når jeg var i tyrkia sist så var jeg innom en skredder og kjøpte et ekte tyrkisk magedanser antrekk som ble sydd til å passe hu perfekt (hu vet ingenting om det enda). men den kosta bare 500 kr derfor jeg tenkte slenge på noe sminke i tillegg så er pakka ferdig men jeg tar deg på ordet og går for et gavekort. blir for stort prosjekt for meg å sette meg inn i sminke, hu blir sikkert bare skuffa om jeg handler det inn. jeg vet ikke engang hva mascara eller foundation er , har hørt orda før men vet ikke hva de brukes til er ikke kjærester da, bare gode venner. så tror ikke hu kommer til å tro jeg syntes hu er brått er stygg, for det vet hu jeg aldri ville tenkt
Gjest Citronella Skrevet 10. oktober 2014 #8 Skrevet 10. oktober 2014 Hva er et fullverdig type sminke-sett for de som skal sminke seg? Lurer litt på hva man trenger av utstyr Det beste er kanskje et gavekort, men det er kejdelig.. Er denne jenten god til å sminke seg og har ALT fra før, eller er hun nybegynner? Sminke er vanskelig! Men alle jenter bør ha en matt, rød leppestift. MAC Russian Red. Solpudder bør alle ha. Guerlain; her vil de hjelpe deg med hvilken type. Øyeskygge. Finn en fra Chanel som matcher jenten din! ...Og der var hun enda vakrere! Lykke til
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #9 Skrevet 10. oktober 2014 haha ler så jeg dauer, det kunne faktisk vært fantastisk festlig å kjøpt med skambillig nille sminke... ville likt se trynet hennes når hun åpner pakken da :D hu er make-up artist så tror hu hadde seg en veldig kraftig reaksjon når hu så den billig sminka kunne jo spurt hu hva av sminke hu liker men da skjønner hu med en gang at det er sminke som står på menyen i julegave , liker overraske hu har fått julegave av meg i 5 år på rad nå og hu har fått alle typer forskjellige jenteting bortsett fra sminke så tenkte kjøre på med det i år. første året fikk a et playstation spill (the sims). noen fine lys og tøfler. andre året fikk a ei retro pinup kjole og et par pumps. tredje året ei kåpe og gucci veske ifjor fikk a et gull halskjede og vinter boots. husker jeg spurte her inne på KG om det var noen kvinner som kunne hjelpe meg finne et fint jente smykke hu begynte med magedansing for noen måneder siden så når jeg var i tyrkia sist så var jeg innom en skredder og kjøpte et ekte tyrkisk magedanser antrekk som ble sydd til å passe hu perfekt (hu vet ingenting om det enda). men den kosta bare 500 kr derfor jeg tenkte slenge på noe sminke i tillegg så er pakka ferdig men jeg tar deg på ordet og går for et gavekort. blir for stort prosjekt for meg å sette meg inn i sminke, hu blir sikkert bare skuffa om jeg handler det inn. jeg vet ikke engang hva mascara eller foundation er , har hørt orda før men vet ikke hva de brukes til er ikke kjærester da, bare gode venner. så tror ikke hu kommer til å tro jeg syntes hu er brått er stygg, for det vet hu jeg aldri ville tenkt En eksklusiv stor sminkekost (til pudder m.m) Anonymous poster hash: 8ce8e...35c
Cherrybomb Skrevet 10. oktober 2014 #10 Skrevet 10. oktober 2014 (endret) Du bør sjekke ut gavesettene på Sephora.com. Det er noen merker de ikke sender til Norge, men ser at Make Up For Ever (som er et veldig bra merke) har flere gavesett til salgs nå. Kan linke til noen gavesett som de sender til Norge, dog i forskjellige prisklasser. Ser at du har brukt litt penger på denne frøkna så regner med at det ikke er et problem dette året heller. http://www.sephora.com/makeup-station-P389566?skuId=1637826 http://www.sephora.com/pardon-my-french-set-P386029?skuId=1604032 http://www.sephora.com/lip-tar-metallic-trio-set-P387230?skuId=1578608 (der er mange flere sett fra merket Obsessive Compulsive Cosmetics med forskjellige farger osv) http://www.sephora.com/studio-case-P389565?skuId=1637792 http://www.sephora.com/oil-free-flawless-face-kit-P240601?skuId=1179126 (her bør du vite sånn ca hvilken farge hun bruker i foundation) Edit: Eventuelt litt sminkeutstyr, børster for eksempel. Det slår ganske sikkert ikke feil. Har hun Instagram, Facebook eller noe hvor hun deler litt av sminkeinteressen sin og kanskje har lagt ut bilde av litt sminke? Endret 10. oktober 2014 av Cherrybomb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå