Gjest Anonymous Skrevet 14. juli 2004 #1 Del Skrevet 14. juli 2004 Jeg har fått noen store, gule flekker på et pent, hvitt putevar. Hvordan får jeg best fjernet disse? Jeg har vasket putevaret på 60 grader i henhold til vaskeanvisningen. Vil biospray funke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 14. juli 2004 #2 Del Skrevet 14. juli 2004 Hvis tøy tørker for sakte kan det komme gul-brunaktige flekker på f.eks klær, disse forsvinner om du vakser. Hvis det ikke er det kan du jo brøve med biospray, det virker på mange slags flekker det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 14. juli 2004 #3 Del Skrevet 14. juli 2004 Hva med å klore det ... eller koke? har du prøvd det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 15. juli 2004 #4 Del Skrevet 15. juli 2004 Eller bruk den der Vanish Oxy Action (herregud for et navn.. ). Pulver i sjokkrosa boks som kan brukes blant annet som flekkfjerner. Veldig effektivt! Du får det i de fleste butikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. juli 2004 #5 Del Skrevet 16. juli 2004 Biospray virket dessverre ikke. :-( Det er helt hvite putevar fra Lexington, i bomull. Tåler de å klores og/eller kokes? Det står på at de skal vaskes på 60 grader, så det har jeg gjort nå, både med og uten biospray. Suzy, jeg så den der boksen på butikken, og tenkte: "Hjelp! Den boksen minner meg om mirakelkuren Pepto-bismol, som vertsmoren min puttet i meg hver gang jeg var syk som utvekslingsstudent i USA. Om jeg ikke hadde brekt meg allerede, fikk den rosa, gufne massen med vaniljesauskonsistens meg i alle fall til å gjøre det!" ... men hvis den virker på mye rart, burde jeg prøve! Tror det er sånne "legge seg med vått hår"-flekker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå