AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #1 Skrevet 10. oktober 2014 Tok restylane tidligere idag og nå er leppene så hovne at det gjør skikkelig vondt og det er vanskelig å spise og drikke. Føles veldig nummen også. Normalt eller? Fikk jo beskjed om at hevelsene ville øke, men ikke såå betraktelig så fort og ikke at det skulle være så vondt Anonymous poster hash: 70f79...784
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #2 Skrevet 10. oktober 2014 ] Hvor mye restylane tok du? Anonymous poster hash: b1c86...9e7
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #3 Skrevet 10. oktober 2014 1 ml med restylane volume. Første gang Anonymous poster hash: 70f79...784
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #4 Skrevet 10. oktober 2014 1 ml med restylane volume. Første gang Anonymous poster hash: 70f79...784 "Man kan ikke sette bedøvelse i selve leppen da dette gjør det vanskelig for kirurgen å sette riktig mengde stoff på rett sted. I stedet kan man bedøve større nerver utenfor leppen som gjør at leppen blir veldig nummen." http://www.plastikkirurgi.no/behandlinger/leppeforstorrelse Sitter effekten av bedøvelsen fortsatt i? Se over Anonymous poster hash: b1c86...9e7
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #5 Skrevet 10. oktober 2014 "Man kan ikke sette bedøvelse i selve leppen da dette gjør det vanskelig for kirurgen å sette riktig mengde stoff på rett sted. I stedet kan man bedøve større nerver utenfor leppen som gjør at leppen blir veldig nummen." http://www.plastikkirurgi.no/behandlinger/leppeforstorrelse Sitter effekten av bedøvelsen fortsatt i? Se over Anonymous poster hash: b1c86...9e7 Takk for svar og link Fikk bedøvelseskrem på leppene ja, trodde det var vanlig? Forstår ikke helt hvorfor det står i linken at bedøvelse skal bli satt utenfor leppene?:S Isåfall har min behandler gjort det feil. Fikk masse bedøvelse på leppene. Så da kan det ende det er bedøvelsen som fortsatt sitter i altså? Men merkelig at den brått skal eskalere etter noen timer den er tatt av? Anonymous poster hash: 70f79...784
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #6 Skrevet 10. oktober 2014 Takk for svar og link Fikk bedøvelseskrem på leppene ja, trodde det var vanlig? Forstår ikke helt hvorfor det står i linken at bedøvelse skal bli satt utenfor leppene?:S Isåfall har min behandler gjort det feil. Fikk masse bedøvelse på leppene. Så da kan det ende det er bedøvelsen som fortsatt sitter i altså? Men merkelig at den brått skal eskalere etter noen timer den er tatt av? Anonymous poster hash: 70f79...784 Kanskje det er opphovningen som forårsaker at det kjennes numment? Jeg har ikke greie på dette. Om du ikke får svar her, kan du kontakte han som utførte dette på deg og spørre? Anonymous poster hash: b1c86...9e7
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #7 Skrevet 10. oktober 2014 Kanskje det er opphovningen som forårsaker at det kjennes numment? Jeg har ikke greie på dette. Om du ikke får svar her, kan du kontakte han som utførte dette på deg og spørre? Anonymous poster hash: b1c86...9e7 Hehe, ble litt mye spørsmål til en amatør ja - beklager det Ja, får eventuelt ringe i morgen, fikk tlfnr hennes Takk for at du gadd å hjelpe! Goood fredag:)) Anonymous poster hash: 70f79...784
Amanda C. Skrevet 10. oktober 2014 #8 Skrevet 10. oktober 2014 Opplevde akkurat det samme som deg når jeg tok restylane for første gang. Var til og med vondt å le og smile
cerruti Skrevet 10. oktober 2014 #9 Skrevet 10. oktober 2014 Har opplevd det hver gang. Blir så hoven at jeg må holde meg innendørs i over 48 timer.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #10 Skrevet 10. oktober 2014 Opplevde akkurat det samme som deg når jeg tok restylane for første gang. Var til og med vondt å le og smile åå, så godt å høre:) egoistisk å si men Prøvde meg på å se på Linn Skåber, men måtte skru av riiimellig brennkvikt for gjorde altfor vondt bare jeg trakk litt på smilebåndet;) Anonymous poster hash: 70f79...784
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #11 Skrevet 10. oktober 2014 Har opplevd det hver gang. Blir så hoven at jeg må holde meg innendørs i over 48 timer. Nydelig:S Akkurat nå ser leppene mine ut som Mount Everest:D OG at fjellet er i ferd med å rase sammen, herregud, hvor mye kan huden egentlig strekke seg ut;) Gravidlepper! Anonymous poster hash: 70f79...784
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #12 Skrevet 10. oktober 2014 Hehe, ble litt mye spørsmål til en amatør ja - beklager det Ja, får eventuelt ringe i morgen, fikk tlfnr hennes Takk for at du gadd å hjelpe! Goood fredag:)) Anonymous poster hash: 70f79...784 Ingen grunn til å beklage. Jeg ser at du heldigvis har fått svar fra andre med greie på dette Det er bra Håper at det går over snart, og god helg til deg Anonymous poster hash: b1c86...9e7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå