Gå til innhold

Julebord-kjole!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på julebord og trenger desperat hjelp til å finne en kjole! Jeg er "petit", med små pupper, men med rumpe og lekre legger (-visstnok).

Jeg er på jakt etter en kjole som er elegant men likevel sexy. Selv ser jeg for meg en med ermer, men ikke så veldig lang. Har trålet Nelly, men ser meg blind...

Julebordet består av flest seniorer, så kjolen kan ikke være for sexy, men likevel litt (-jeg er på flørteren og vil gjerne at en spesiell skal tenke "wow").

Jeg kler godt blått, grønt, brunt men kan også vurdere andre farger.

Tips??? :-) :-)

Anonymous poster hash: 40e85...e7a

Videoannonse
Annonse
Gjest Tigress
Skrevet

Vel ein kjole som går til rett over kneet, då kan du bruke kjolen i mange år, og du vil aldri bli teke for å vere for slutty av seniordamene (seniormenna vil neppe protestere på for kort skjørt)... 3/4-lange ermer er veldig klassisk og pent, og aldri av moten.

Har du pene bein, kost på deg skikkelege strømper og høge hælar, det bør gjere susen. Trå gjerne til med strømper med saum, det er ein spanande detalj!

Gjest Nanne70
Skrevet

Denne er riktignok ermeløs, men ellers ganske sexy uten å være too much, synes jeg. Eller denne kansje - blir sikkert kjempefin til din figur! Eller kanskje denne - jeg har prøvd noen kjoler fra Kala selv, og de er utrolig fine på, men kanskje en smule store i størrelsen. Lykke til med julebordet :)

Gjest Lille-pus
Skrevet

Jeg har et litt annet farveforslag til deg, men jeg tror det kunne gå bra siden du kler blått.

Kanskje noe slikt som denne vil kunne gi deg det 'wow!' inntrykket du ønsker å gi ham, uten at det får noen av seniordamene til å snakke om annet enn at du ser ut som en drøm? ;)

Kjolen er liten i størrelsen, så den ene som nå er tilgjengelig vil jeg tippe er en liten 36 (34/36) for oss nordmenn..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...