Gå til innhold

Date 3 år eldre dame?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville dere gjort det gutter?

Hvorfor/hvorfor ikke?

Anonymous poster hash: 1d055...bef
Videoannonse
Annonse
Skrevet

3 år eldre? Det er jo ikke akkurat så mye. Hvor gamle er dere?

Anonymous poster hash: fc707...32d
Skrevet

3 år eldre? Det er jo ikke akkurat så mye. Hvor gamle er dere?

Anonymous poster hash: fc707...32d

Begge er i 30-årene

Skrevet

Må du spørre her på KG er du såpass usikker at det blir nei. Samme med kvinner som kommer sutrende for å spørre om de "kan" date en 5 år yngre fyr. Joda. du kan, men ikke når du oppfører deg som en usikker fjortis.

Anonymous poster hash: 69aa6...ded
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Spørs hvor dere er hen i livet. Hvis hun er litt opp i 30 åra og überklar for barn og ikke du, så nei. Hvis dere begge ønsker de samme tingene så go for it!

Endret av Sola de
  • Liker 1
Skrevet

Må du spørre her på KG er du såpass usikker at det blir nei. Samme med kvinner som kommer sutrende for å spørre om de "kan" date en 5 år yngre fyr. Joda. du kan, men ikke når du oppfører deg som en usikker fjortis.

Anonymous poster hash: 69aa6...ded

Kanskje jeg forklarte litt dårig her. Jeg er damen som er 3 år eldre. Blir "ertet" av kompiser som sier det ikke er normalt å date en 3 år yngre fyr, men det er han som har invitert meg ut.

Ikke at jeg bryr meg så mye men det er vel ikke så uvalig med 3 års alderforskjell er det?

Sola de: Nei jeg er ikke überklar for barn og vi virker til å være på samme sted i livet.

Skrevet

Jeg håper på å bli invitert ut av en som er 4-5 år yngre,...ber han snart ut selv. :-)

Anonymous poster hash: 6d6bb...1af

• Liker 2
Skrevet

Jeg er samboer på tredje året med en som er 5 år yngre enn meg.
Jeg er 30 , og han er 25.

Vi har nok måtte snakke litt mer om hva vi vil, og vi begge to er enige om at vi ikke kan få det akkurat som vi vil (med tanke på barn/reise/osv), men regner med at dette er temaer som dukker opp uavhenig av alder.

Liker du han?? Hvis ja, GO FOR IT!!!!

Anonymous poster hash: 396fc...9ff
Skrevet

Kjæresten min er sju år yngre enn meg. Jeg er i begynnelsen av 30-åra. Vi har ikke fått noen reaksjoner, verken på godt eller vondt.

Anonymous poster hash: e4857...27c
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Mannen er 3-4 år yngre enn meg og vi traff hverandre når vi var i tredveårene. Ingen har brydd seg om denne bagatellen.

Når jeg tenker meg om, så var han vel også en av mine eldste alternativer.

Endret av absinthia
  • Liker 2
Skrevet

3 år merker man jo ikke. Er selv gutt og hadde ikke brydd meg. Tror ikke gutter tenker så mye på alder, jeg og i min omgangskrets så går det bare på om jenta er pen/personlighet.

Anonymous poster hash: f9155...3b7
  • Liker 2
Skrevet

Kanskje jeg forklarte litt dårig her. Jeg er damen som er 3 år eldre. Blir "ertet" av kompiser som sier det ikke er normalt å date en 3 år yngre fyr, men det er han som har invitert meg ut.

Ikke at jeg bryr meg så mye men det er vel ikke så uvalig med 3 års alderforskjell er det?

Sola de: Nei jeg er ikke überklar for barn og vi virker til å være på samme sted i livet.

Herregud, for noen barnslige venner. 3 år er ingenting å snakke om.

Anonymous poster hash: 04f43...350

• Liker 3
Skrevet

Mannen er 3-4 år yngre enn meg og vi traff hverandre når vi var i tredveårene. Ingen har brydd seg om denne bagatellen.

Når jeg tenker meg om, så var han vel også en av mine eldste alternativer.

Skrytepave ;)

Anonymous poster hash: 04f43...350

Skrevet

Hos oss er det 6 års forskjell. Helt uten betydning.

Anonymous poster hash: 945c1...3f5

Skrevet

3 år er jo ingenting. Og i hvert fall ikke da man er i 30 årene. Var sammen med en mann som var 5 år yngre i flere år. Var og sammen med en som var 11 år yngre. Men der ble aldersforskjellen for stor, så det varte ikke lenge.

Anonymous poster hash: 2d82b...c34
Gjest Jon blund
Skrevet

Ville dere gjort det gutter?

Hvorfor/hvorfor ikke?

Hvorfor ikke?. Hull er hull. Nei men seriøst er jo ikke noe gale med det. Har datet en som var 10 år eldre en meg jeg:P

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...