AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #1 Skrevet 10. oktober 2014 Har slitt med kviser i 3 år, og prøvd absolutt alt mot det. Til slutt ga jeg opp, kjøpte bare cc-kremen til xlinique og dermologica special cleanser for å fjerne den om kvelden (ikke morgen). Mitt råd: la huden være i fred! Ikke klem på kviser/hudormer og ikke rens huden ihjel og prakk på den allskens kjemikalier Flere som har positiv erfaring med dette?Anonymous poster hash: c5385...c96
Sarah112 Skrevet 10. oktober 2014 #2 Skrevet 10. oktober 2014 aner ikke mye om hudpleie... jeg sliter veldig med slags hudormer i ansiktet, for det er ikke kviser, men mer fett som kommer ut istedet når jeg klemmer... noen som har gode råd til å slippe av med hudormer? eller er det best å la huden være i fred, som du sier?
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #3 Skrevet 10. oktober 2014 Ja det er viktig at huden får fred. Men å rense huden morgen/kveld er et must for meg. Et godt råd er i alle fall å finne de riktige hudpleieproduktene for din hud. Anonymous poster hash: e5637...c30
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #4 Skrevet 10. oktober 2014 Har litt samme erfaring, det kommer av at jeg egentlig har sensitiv, fuktfattig hud, men brukte lenge anti-acne-produkter - som ofte er for fet hud, og i tillegg er de sterke og gjorde bare alt verre. Jeg bruker fremdeles masse produkter både når det gjelder rens og sminke, men jeg er ferdig med alt som heter anti-acne og bruker kun produkter for sensitiv hud og som gir mye fukt, og huden har aldri sett bedre ut. Anonymous poster hash: f6821...82d
Blablab Skrevet 12. oktober 2014 #5 Skrevet 12. oktober 2014 Litt enig jeg også. Må rense huden min morgen og kveld og tilføre masse fukt, ellers blir den dehydrert, begynner å produserer mer talg for å kompenserer og jeg ender opp med tilstoppete porer og småkviser. Men er hundre prosent sikker på at kvisene jeg hadde i tenårene ble mye verre av de sterke anti-acne produktene jeg brukte. Den hadde nok hatt det mye bedre med de produktene jeg bruker i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå