Gjest Anonymous Skrevet 14. juli 2004 #1 Del Skrevet 14. juli 2004 Ønsker ikke med dette å starte opp en generell debatt om hjemmeundervisnng er bra/dårlig, jeg ønsker KUN informasjon om hvor jeg kan finne aktuelle lover og regler rundt dette Finnes det en form for forening el som kan gi informasjon og hjelp? (Dere kan jo lage en ny tråd om temaet engasjerer ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Danielle 73 Skrevet 15. juli 2004 #2 Del Skrevet 15. juli 2004 Lovdata.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
asterix Skrevet 15. juli 2004 #3 Del Skrevet 15. juli 2004 http://home.online.no/~hunwww/Huv1.htm Mannen bak disse sidene virker en smule merkelig(i mine øyne i hvertfall), men om du er en kritisk leser kan du finne en god del info om hjemmeskole der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 15. juli 2004 #4 Del Skrevet 15. juli 2004 Du kan jo alltids se i opplæringsloven. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå