AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #1 Skrevet 10. oktober 2014 Kan jeg ta med 4 åringen min på kaptein sabeltann filmen?? Det er 7 år grense og jeg har hørt noe om at den grensen er litt streng??Anonymous poster hash: 18a65...a05
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #2 Skrevet 10. oktober 2014 Kommer an på 4-åringen din. Jeg hadde med meg min 4.5 åring og han syntes den var veldig skummel. Og vi var på sabeltannshow i sommer (dyreparken), noe han ikke syntes var skummelt. Anonymous poster hash: 7d7f0...99a
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #3 Skrevet 10. oktober 2014 Jeg tok med min 4 åring som har sett serien på tv og masse filmer fra forestillingene, han har ikke ment at noe har vært skummelt tidligere. Men den kinofilmen var alt for skummel for ham, vi måtte gå ut under filmen for han ble veldig redd "slemmingen" i filmen. Mye dystre og mørke, skumle scener + alt blir forsterket pga mørkt i salen og høy lyd. Vi har vært på flere barnefilmer tidligere og han har aldri blitt redd, så denne filmen syns jeg var for eldre barn enn en 4-åring. Anonymous poster hash: ec347...cc5
mara2012 Skrevet 10. oktober 2014 #4 Skrevet 10. oktober 2014 Jeg hadde med mi på 3,5 år. Gikk helt fint, men ble noen kjedelige partier underveis i filmen hvor det var litt vanskelig å sitte i ro..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå