AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #1 Skrevet 10. oktober 2014 Jeg lurer på om noen har opplevd at en person du på et tidspunkt ikke har kjemi med, senere har fått veldig god kjemi med? Jeg opplevde at jeg hadde kjempegod kjemi og tiltrekning med en mann jeg møtte på byen da vi var litt fulle. Da vi møttes igjen så var ikke den samme kjemien der. Jeg undrer over om dette skyldtes at vi virkelig er to personer som ikke har den kjemien, eller om vi kanskje bare kan ha hatt en "dårlig dag" eller var usikre/skeptiske til den andre. Anonymous poster hash: b57a0...5d4
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #2 Skrevet 10. oktober 2014 Nei, det er visst ingen som har opplevd det. Anonymous poster hash: b57a0...5d4
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #3 Skrevet 10. oktober 2014 Jeg lurer på om noen har opplevd at en person du på et tidspunkt ikke har kjemi med, senere har fått veldig god kjemi med? Jeg opplevde at jeg hadde kjempegod kjemi og tiltrekning med en mann jeg møtte på byen da vi var litt fulle. Da vi møttes igjen så var ikke den samme kjemien der. Jeg undrer over om dette skyldtes at vi virkelig er to personer som ikke har den kjemien, eller om vi kanskje bare kan ha hatt en "dårlig dag" eller var usikre/skeptiske til den andre.Anonymous poster hash: b57a0...5d4 Jeg tipper at det du antok var kjemi kun var en følelse som kom fordi du var full. Hvis jeg har god kjemi med en mann så blir den desto mer forsterket av alkoholen. Jeg har aldri opplevd at kjemien plutselig ikke er der.Anonymous poster hash: 062d4...eab
Gjest HowardRoark Skrevet 10. oktober 2014 #4 Skrevet 10. oktober 2014 Det er vel en kjent sak at alkohol er et sosialt glidemiddel, så om dere begge er litt sjenerte, så vil det jo bli en annen dynamikk i edru tilstand. I tillegg møtes dere kanskje i en annen sammenheng. Vil kjemien kunne bli bedre? Ja, det kan skje.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #5 Skrevet 10. oktober 2014 Det er vel en kjent sak at alkohol er et sosialt glidemiddel, så om dere begge er litt sjenerte, så vil det jo bli en annen dynamikk i edru tilstand. I tillegg møtes dere kanskje i en annen sammenheng. Vil kjemien kunne bli bedre? Ja, det kan skje. Takk for svar. Ja, vi er kanskje begge litt sjenerte. Og jeg ble nok ganske usikker fordi han virket så annerledes andre gangen, så jeg gjorde ikke så godt inntrykk. Men nå er det over, vi skal ikke møtes mer. Anonymous poster hash: b57a0...5d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå