goldenchanel Skrevet 10. oktober 2014 #1 Skrevet 10. oktober 2014 Jeg er en sminkehamstrer som ofte kjøper ting jeg liker der å da, som er på tilbud eller som noen har anbetalt, dette resulterer i mye sminke jeg aldri bruker som jeg nå har kastet, og vil ha noe som passer meg. Nå skal jeg til London og lurer på hvor det er best å gå for å få hjelp til å finne sminke som passer meg? mac? harrods? Vil til noen som er flink så jeg slipper bomkjøp. - foundation - concealer - solpudder - blush - nude, rød og rosa leppestift - lip liner - sort eyeliner/kajal - en øyenskygge palett med gode pigmenter som passer til øynene mine - mascara Merke spiller ingen rolle for meg, og har tenkt å legge litt penger i det.
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2014 #2 Skrevet 10. oktober 2014 Du må få i Glazel, Inglot og Illamasqua.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #3 Skrevet 10. oktober 2014 Mine produkter: - Foundation: bareMinerals (bruker itilegg Mineral Veil) - Concealer: .. også fra bareMinerals, eller "studio finish" fra Mac. - Solpudder: fra Too Faced i fargen "milk chocolate" - Blush: Terracotta fra Guerlain i fargen "Sun Blondes" - Nude, rød og rosa leppestift: Mac, rød i fargen "Ruby Woo", rosa i fargen "Please me", eier ingen i nude. - Sort eyeliner/kajal: Her er jeg faktisk veldig fornøyd med h&m sin dipliner. - En øyenskygge palett med gode pigmenter som passer til øynene mine: Urban Decay sitt Naked Palette 2 - Mascara: Max Factor False Lash Effect Anonymous poster hash: b7df3...e98
goldenchanel Skrevet 10. oktober 2014 Forfatter #4 Skrevet 10. oktober 2014 Hva andre har spiller ikke så stor rolle for meg, jeg ønsker å få hjelp av noen proffe til å finne produkter som passer og kler meg
AnonymBruker Skrevet 27. november 2014 #5 Skrevet 27. november 2014 Jeg har god erfaring med Selfridges i Oxford Street. Fikk god hjelp der til foundationfarge sist jeg var i London, og de har mange gode merker. Kjøpte diverse sminke fra Nars og Charlotte Tilbury, kjempe fornøyd. Lykke til Anonymous poster hash: 1c8b5...8f6
goldenchanel Skrevet 27. november 2014 Forfatter #6 Skrevet 27. november 2014 Jeg har fått handlet inn endel alt, min store redning ble innenlands taxfreen på gardermoen! Hun som hjalp meg var kjempedyktig og jeg er kjempe fornøyd
AnonymBruker Skrevet 27. november 2014 #7 Skrevet 27. november 2014 Wow så bra Hva handler du om jeg får spørre? Skal snart ut å reise selv og tenkte jeg skulle kjøpe inn litt sminke på tax free Anonymous poster hash: 1c8b5...8f6
goldenchanel Skrevet 27. november 2014 Forfatter #8 Skrevet 27. november 2014 Maskara - dior iconic overcurl Foundation - shiseido sheer and perfect + shiseido foundation brush, jeg elsker den! Leppestift - guerlain kiss kiss 366 Blush - estee lauder brazen bronze Eyeliner,lipliner og øyenskygge har jeg holdt meg til isadora da jeg syns de har gode produkter til det Neste gang jeg er ute å reiser skal jeg se etter nytt solpudder, pudder og concealer.
AnonymBruker Skrevet 27. november 2014 #9 Skrevet 27. november 2014 Jeg bodde i London i tre år og handlet omtrent all sminke på Boots (er en stor en på Oxford Street ved Bond Street) og Selfridges (bare dyre merker, vel og merke) Anonymous poster hash: 046cb...83d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå