Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en sminkehamstrer som ofte kjøper ting jeg liker der å da, som er på tilbud eller som noen har anbetalt, dette resulterer i mye sminke jeg aldri bruker som jeg nå har kastet, og vil ha noe som passer meg.

Nå skal jeg til London og lurer på hvor det er best å gå for å få hjelp til å finne sminke som passer meg? mac? harrods? Vil til noen som er flink så jeg slipper bomkjøp.

- foundation

- concealer

- solpudder

- blush

- nude, rød og rosa leppestift

- lip liner

- sort eyeliner/kajal

- en øyenskygge palett med gode pigmenter som passer til øynene mine

- mascara

Merke spiller ingen rolle for meg, og har tenkt å legge litt penger i det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine produkter:

- Foundation: bareMinerals (bruker itilegg Mineral Veil)

- Concealer: .. også fra bareMinerals, eller "studio finish" fra Mac.

- Solpudder: fra Too Faced i fargen "milk chocolate"

- Blush: Terracotta fra Guerlain i fargen "Sun Blondes"

- Nude, rød og rosa leppestift: Mac, rød i fargen "Ruby Woo", rosa i fargen "Please me", eier ingen i nude.

- Sort eyeliner/kajal: Her er jeg faktisk veldig fornøyd med h&m sin dipliner.

- En øyenskygge palett med gode pigmenter som passer til øynene mine: Urban Decay sitt Naked Palette 2

- Mascara: Max Factor False Lash Effect

Anonymous poster hash: b7df3...e98
Skrevet

Hva andre har spiller ikke så stor rolle for meg, jeg ønsker å få hjelp av noen proffe til å finne produkter som passer og kler meg :)

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg har god erfaring med Selfridges i Oxford Street. Fikk god hjelp der til foundationfarge sist jeg var i London, og de har mange gode merker. Kjøpte diverse sminke fra Nars og Charlotte Tilbury, kjempe fornøyd. Lykke til :)

Anonymous poster hash: 1c8b5...8f6
Skrevet

Jeg har fått handlet inn endel alt, min store redning ble innenlands taxfreen på gardermoen! Hun som hjalp meg var kjempedyktig og jeg er kjempe fornøyd :)

Skrevet

Wow så bra :) Hva handler du om jeg får spørre? Skal snart ut å reise selv og tenkte jeg skulle kjøpe inn litt sminke på tax free :)

Anonymous poster hash: 1c8b5...8f6
Skrevet

Maskara - dior iconic overcurl

Foundation - shiseido sheer and perfect + shiseido foundation brush, jeg elsker den!

Leppestift - guerlain kiss kiss 366

Blush - estee lauder brazen bronze

Eyeliner,lipliner og øyenskygge har jeg holdt meg til isadora da jeg syns de har gode produkter til det :)

Neste gang jeg er ute å reiser skal jeg se etter nytt solpudder, pudder og concealer.

Skrevet

Jeg bodde i London i tre år og handlet omtrent all sminke på Boots (er en stor en på Oxford Street ved Bond Street) og Selfridges (bare dyre merker, vel og merke)

Anonymous poster hash: 046cb...83d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...