Gå til innhold

Dra på konsert alene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

tenkte meg på en konsert neste uke. Jeg kjenner mange som skal dit,men jeg er ikke invitert på deres vors, og den personen jeg egentlig skulle dra med måtte avlyse. Jeg ønsker ikke å "presse" meg på hos de andre,slik at de blir et andrevalg. Har dog snakket med de,og skal se de der uansett. Er det teit å komme helt alene?

Anonymous poster hash: 0a3f5...882

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nei, det synes jeg ikke er teit :) Jeg kunne gått på en konsert alene. Du treffer jo kanskje de andre der etterpå, eller kanskje du blir bedt på vors :)

Endret av Purple Diamond
  • Liker 1
Gjest Enhjørning
Skrevet

Det er absolutt ikke teit å gå alene, syns ikke du burde tenke noe over dette :) Hadde nok kanskje vært litt koseligere å være med de andre å vorse, men ender ofte opp i sånne situasjoner selv så har ikke noe råd når det kommer til å eventuelt møte de andre før.

Skrevet

Spør nå om å få være med de andre. Jeg kan ikke skjønne hvordan det skal være et problem, og i hvert fall ikke om du forteller grunnen; personen du skulle med måtte avlyse.

• Liker 1
Skrevet

Jeg går på konsert hele tiden alene. Kino også faktisk. Null stress.

• Liker 1
Skrevet

Spør nå om å få være med de andre. Jeg kan ikke skjønne hvordan det skal være et problem, og i hvert fall ikke om du forteller grunnen; personen du skulle med måtte avlyse.

Jeg har prøvd "indirekte" å spørre,skrev bl.a. at "dessverre avlyste vedkommende som skulle bli med meg. Hvem skal du dit med?" Får svar,men ikke noe invitasjon om å bare være med så det tar jeg som et hint.

Anonymous poster hash: 0a3f5...882

Skrevet

Jeg har dratt på konserter alene. Hadde ingen problem med det, dessuten ble jeg kjent med nye folk når jeg stod å ventet på at det skulle begynne :) Jeg var litt redd for at folk skulle dømme meg i begynnelsen, men så ga jeg litt mer faen og det angrer jeg ikke på.

• Liker 1
Skrevet

Nei, det er det ikke. Jeg har vært på konsert helt alene, og hadde en super opplevelse! Kino syns jeg faktisk er lit deilig å gå på alene. Du snakker jo ikke med noen under filmen uansett :)

Gjest one of us
Skrevet

Nei. :) Jeg har vært på konserter alene, og kjenner andre som også har vært det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...