AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #1 Skrevet 10. oktober 2014 Eller går det fint? Rød og grønn er vel greit å styre unna. Men er ikke sort safe? Eller viser det at det er en sorgens dag? Anonymous poster hash: 33180...903
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #2 Skrevet 10. oktober 2014 Ser ikke noe problem med det Vet om flere som har gått med svart i bryllup og ingen har reagert på det. Eneste som jeg vet man ikke skal gå i er hvit.Anonymous poster hash: 6d564...792
Pepperbiff Skrevet 10. oktober 2014 #3 Skrevet 10. oktober 2014 Hvorfor styre unna grønn? Tror jeg ville holdt meg unna rød, svart og hvit. Kommer selvfølgelig an på hva bruden selv mener,men selv om hun er ok med det så betyr det ikke at du ikke blir bryllupets snakkis av de andre gjestene.
Gjest Fayme Skrevet 10. oktober 2014 #4 Skrevet 10. oktober 2014 Det er vel rødt, hvitt og sort man skal holde seg unna i brylluper Selv om jeg liker sorte kjoler godt hadde det vært helt unaturlig for meg å gå i det i et bryllup eller noe annet kirkelig med mindre det er begravelse. Om noen hadde gått i sort vet jeg ikke om jeg hadde lagt merke til det eller ikke
Fuglen Skrevet 10. oktober 2014 #5 Skrevet 10. oktober 2014 Jeg gikk i en mørk blå kjole i et bryllup, og følte det egentlig ble for dystert. Så hadde nok unngått sort. Men hadde ikke reagert om jeg så noen i sort kjole!
Kontormus Skrevet 10. oktober 2014 #6 Skrevet 10. oktober 2014 Sort er helt ok. Det kommer an på kjolen om den passer i bryllup eller ikke! Disse såkalte fargekodene er så utdatert atte. Det kommer an på hvordan kjolene ser ut - mer enn fargen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå