AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #1 Skrevet 10. oktober 2014 1. Hvorfor er noen lagrede navn og nr i grønt når jeg skal sende sms, mens andre er i grått?? 2. Hvordan få bort at messenger og sms popper opp på toppen av tlf? Jeg skjønner mindre og mindre etter oppgraderingen....Anonymous poster hash: 304b4...189
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #2 Skrevet 10. oktober 2014 De grå sms'ene er hva jeg får, grønne de jeg sender og så er de blå som er via nette (andre med iphone) Du kan vel skru av det på innstillinger. Jeg har ikke det i allefall. ( har oppgradert)Anonymous poster hash: fd2de...b4c
Gjest Pop! Skrevet 10. oktober 2014 #3 Skrevet 10. oktober 2014 Instillinger er alltid et fint sted å se på.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #4 Skrevet 10. oktober 2014 De grå sms'ene er hva jeg får, grønne de jeg sender og så er de blå som er via nette (andre med iphone) Du kan vel skru av det på innstillinger. Jeg har ikke det i allefall. ( har oppgradert)Anonymous poster hash: fd2de...b4c Ok - takk! Har skrudd av iMessage, da jeg har hørt at sms ikke alltid kommer fram. Jeg har lett i innstillinger, men vet fortsatt ikke hvor jeg skal skru av...Anonymous poster hash: 304b4...189
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå