Ms.Mx Skrevet 10. oktober 2014 #1 Skrevet 10. oktober 2014 Ok, så en av mine store lidenskaper er å mikse lyd og produsere musikk. Desverre tjener jeg ikke nok på det ennå til å kunne leve av det alene, så jeg jobber fulltid ved siden av. Imdilertid er jeg i ferd med å bytte jobb, og i den nye jobben vil jeg få en daglig reisetid på nesten 5 timer, så for å få tid til å gjøre begge deler tenker jeg å benytte hodetelefoner og laptop til å mikse og produsere under reisetiden jeg ellers ville brukt i studio. Problemet er dog at laptopen ikke er like kraftig når den kjøre på batteri som når den er i veggen, og når prosjektene vokser over en viss størrelse så begynner lyden å hakke så kraftig at det er helt umulig å jobbe med det. Det jeg trenger er en batteribank som jeg kan ha i ryggsekken min som er kraftig nok til å drive en i7 laptop på nær 100% ytelse 4-5 timer hver dag. Er det noen som vet om et slikt produkt finnes?
Spaghetti Skrevet 11. oktober 2014 #2 Skrevet 11. oktober 2014 Har de ikke stikkontakt på toget? Takler ikke PCen din å holde ut i 2.5 timer dersom du setter batteri instillingene på høy ytelse? Jeg vil nok tro at det blir lettere for deg å bare kjøpe et nytt batteri eller to, som du lader opp og tar med deg. Litt usikker på om det du ser etter finnes, og om det er like billig som ett batteri.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå