Gå til innhold

Ensom i Stavanger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere unge ensomme i Stavanger ? Jeg må innrømme at jeg er ensom. Jeg bodde i Stavanger i hele oppveksten men flyttet for å studere. I studietiden ble jeg syk og måtte flytte hjem igjen. Jeg har kronisk hodepine så det er ikke noe skummel greier men det fører til at jeg sitter mye alene hjemme. Er det andre som har det noe lunne likt? Hva gjør du for å få dagene til å gå? Kunne du vært interrestert i en venn? Enten over Internett eller etter hvert virkelige venner? Jeg er egentlig sosial og godt likt men har blitt begrenset på grunn av denne hodesmertene og tilbakeflyttingen til Stavanger. Jeg har mange venner i andre deler av landet. Her i Stavanger har jeg ikke noe særlig sosialt nettverk. Det savner jeg fryktelig mye.

Finnes det flere der ute?

Anonymous poster hash: bd0d6...9c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skriver verken alder eller kjønn ..så vanskelig å relatere til.

Anonymous poster hash: 398fc...12d
Skrevet

Jeg er forresten jente midt i 20årene

Skrevet

Så du er jente midt i tyveårene som ønsker venner i Stavanger men ikke fra andre steder? Har du noen krav til alder?

Anonymous poster hash: 83c12...ddb

Skrevet

Hele Norge er vennkommen til å bli venner med meg selfølgelig men hadde vært ekstra fint om det var noen i Stavanger fordi da kunne vi gjort ting sammen etterhvert.

Har ingen krav til alder men rundt min alder vil nok være mest naturlig. :) er du i samme situasjon?

Skrevet

Takk for svaret. Det skal jeg se nærmere på. Genialt!

Skrevet

Er det flere unge ensomme i Stavanger ? Jeg må innrømme at jeg er ensom. Jeg bodde i Stavanger i hele oppveksten men flyttet for å studere. I studietiden ble jeg syk og måtte flytte hjem igjen. Jeg har kronisk hodepine så det er ikke noe skummel greier men det fører til at jeg sitter mye alene hjemme. Er det andre som har det noe lunne likt? Hva gjør du for å få dagene til å gå? Kunne du vært interrestert i en venn? Enten over Internett eller etter hvert virkelige venner? Jeg er egentlig sosial og godt likt men har blitt begrenset på grunn av denne hodesmertene og tilbakeflyttingen til Stavanger. Jeg har mange venner i andre deler av landet. Her i Stavanger har jeg ikke noe særlig sosialt nettverk. Det savner jeg fryktelig mye.

Finnes det flere der ute? Anonymous poster hash: bd0d6...9c8

Jeg vil gjerne bli kjent me deg. Er 25 og bor i stavanger. Har ikke allverden med venner.

Skrevet

Flott :) sender deg en privat melding :)

Vet ikke om denne er aktiv ennå, og om folk kanskje er litt eldre enn deg, men kanskje verdt et forsøk: http://venneklubb.wordpress.com

Gjest baremeg89
Skrevet

Hel! Send meg en mel :) gikk ikke å sende til deg..

• 2 måneder senere...
Skrevet

Stiller meg til rådighet sammen med verdens beste hund, en liten mops på 2 år =) Selv er jeg en mann på 28 som ikke er på byen eller annet typisk tidsfordriv her i stavanger, så alltid greit med noen flere å dele tiden med =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...