Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal bestille sminke i dag, og har lyst å kjøpe noe slik at jeg kan prøve contouring! Har noen tips til hvilke produkter jeg kan bruke? :)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Øyeskyggen Beaver fra Makeup Store er perfekt til kontur.

Skrevet

Min favoritt er NYX sin blush i Taupe.

Anonymous poster hash: e7193...91b
  • Liker 2
Skrevet

Mac harmony bruker jeg

Skrevet

The Balm bahama mama

Skrevet

Hvilket som helst matt solpudder som ikke er veldig oransjetonet. The Balm Bahama Mama eller Too Faced Chocolate Soleil er geniale for konturering.

Skrevet

Hvilket som helst matt solpudder som ikke er veldig oransjetonet. The Balm Bahama Mama eller Too Faced Chocolate Soleil er geniale for konturering.

Too Faced Chocolate Soleil; i Milk Chocolate også?

Anonymous poster hash: 5f8e8...7cb

Skrevet

Too Faced Chocolate Soleil; i Milk Chocolate også?

Kommer an på hudtonen din, om du er veldig lys til lys er Milk Chocolate det beste alternativet.

Skrevet

Kommer an på hudtonen din, om du er veldig lys til lys er Milk Chocolate det beste alternativet.

Jeg har bestilt Milk Chocolate nå, er redd det blir veldig lyst. Men så har jeg bestilt theBalm Bahama Mama også.

Skrevet

Har brukt Benefit sin Hoola i et år nå, og er helt fantastisk fornøyd med den. Ingen orangetoner og den skaper en helt nydelig skygge ved kinnbeina!

Skrevet

Har brukt Benefit sin Hoola i et år nå, og er helt fantastisk fornøyd med den. Ingen orangetoner og den skaper en helt nydelig skygge ved kinnbeina!

Hvor bestile du denne?

Skrevet

Hvor bestile du denne?

Du får kjøpt benefit på feelunique ihvertfall!

Skrevet

Min favoritt er NYX sin blush i Taupe.

Anonymous poster hash: e7193...91b

Har brukt den lenge men jeg syns den er litt for grå/rød. Spesielt i vinterhalvåret hvor jeg er mye blekere enn på sommeren. Må varme den opp med litt matt bronzer. Tungvint. Tror heller jeg skal finne en nøytral matt bronser som gjør jobben alene.

Skrevet

Hvor bestile du denne? Anonymous poster hash: 5f8e8...7cb

Kjøpte min i Paris, men den kan bestilles fra Sephora sine nettsider, tror jeg!

Skrevet

Jeg er hvit, men ikke så veeeldig hvit. Elsker milk chocolate, resultatet ser veldig naturlig ut. Jeg liker ikke når man tydelig ser at folk har på seg bronzer, synes det skal se naturlig ut. Og det synes jeg milk chocolate gjør. man kan også bygge opp fargen hvis man synes litt blir for lite

Anbefaler at du kjøper kremblush, hvis du bruker kremfoundation. Resultatet blir mye bedre synes jeg - mer naturlig farge på kinnene som smelter i huden på en fin måte

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...