AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #1 Skrevet 10. oktober 2014 Det har vært slutt i snart 1 år. Broren min har niesen min annenhver helg og en gang i uken. De dagene hun er hjemme hos han ringer hun konstant og sier hun vil komme på besøk eller ta med seg jentungen på lekeland. Herregud la nå de få kose seg alene. Han er IKKE interessert i å ha deg på besøk. Tar han ikke tlf eller sier nei, så står hun på døren en halv time senere Sist helg var jeg og mamma på besøk. Da ringer hun igjen. Når han ikke gidder å ta tlf, så begynner hun å ringe til mamma og sender melding "Hallo ××××× tar ikke tlf og jeg vil se min datter nå" Jeg får helt fnatt. Skjønner ikke at det går an. Heldigvis troppet hun ikke opp på døren. Men hun ringte jo i et sett. Skjønner godt hun savner datteren, men kan du seriøst slutte og fucke off?! Sånn er det bare og det må du bare finne deg i enten du liker det eller ikke. Da hun ringte for 20 gangen, så tar han tlf og kjefter henne ut. Han gikk ut. Da bobla det over og skjønner jeg veldig godt. Hun er så irriterende og dette de sin kvalitetstid sammen! Så får mamma en sutre melding om at han kjeftet henne ut. Wææææ Altså hvordan går det an å oppføre seg slik? Hun er ikke uten jentungen så himla lenge av gangen. Anonymous poster hash: cf299...e2b 1
plix Skrevet 10. oktober 2014 #2 Skrevet 10. oktober 2014 Ta det opp med henne, på en rolig og saklig måte. Kanskje hun da innser et og annet? Eneste jeg lurer på er om hvem som skulle tatt det opp med henne, tenker kanskje moren din siden hun blir kontaktet også?
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #3 Skrevet 10. oktober 2014 Ta det opp med henne, på en rolig og saklig måte. Kanskje hun da innser et og annet? Eneste jeg lurer på er om hvem som skulle tatt det opp med henne, tenker kanskje moren din siden hun blir kontaktet også? Ja broren min bare kjefter på henne og er drittlei. Kanskje best at mamma tar en snakk med henne. Hun er litt mer tålmodighet. Anonymous poster hash: cf299...e2b 1
mon_nom Skrevet 10. oktober 2014 #4 Skrevet 10. oktober 2014 Vet dette høres veldig teit og barnslig ut, men kanskje broren din kunne gjort det samme en gang, slik hun kunne kjent og følt hvor irriterende det er. :-p For det må vær veldig plagsomt og kanskje sårende for din bror, at hun ikke lar de to være alene når de har sin tid sammen. Kan virke slik at hun ikke stoler helt på å la bror din være alene me dattera?
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #5 Skrevet 10. oktober 2014 Vet dette høres veldig teit og barnslig ut, men kanskje broren din kunne gjort det samme en gang, slik hun kunne kjent og følt hvor irriterende det er. :-p For det må vær veldig plagsomt og kanskje sårende for din bror, at hun ikke lar de to være alene når de har sin tid sammen. Kan virke slik at hun ikke stoler helt på å la bror din være alene me dattera? Jeg slenger meg på denne. Ta igjen med samme mynt, plag henne... Anonymous poster hash: ca1cd...fca
plix Skrevet 10. oktober 2014 #6 Skrevet 10. oktober 2014 Jeg slenger meg på denne. Ta igjen med samme mynt, plag henne... Anonymous poster hash: ca1cd...fca Men herreguuuud altså, hvor baaarnslig Djevelen i meg nikker, men det er nok ikke det lureste å gjøre i første omgang
Savannah87 Skrevet 10. oktober 2014 #7 Skrevet 10. oktober 2014 (endret) Do it do it!! Synes det høres ut som en kjempe god ide. Så kanskje hun kan se hvor irriterende det er! Høres veldig slitsomt ut. Endret 10. oktober 2014 av Savannah87
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #8 Skrevet 10. oktober 2014 Men herreguuuud altså, hvor baaarnslig Djevelen i meg nikker, men det er nok ikke det lureste å gjøre i første omgang Vet at det nok ikke er det lureste som man gjør, men herregud, så fristende det hørtes ut! Noen trenger å få igjen med samme mynt før de skjønner hvor plagsomme de er.... Anonymous poster hash: ca1cd...fca
plix Skrevet 10. oktober 2014 #9 Skrevet 10. oktober 2014 (endret) Vet at det nok ikke er det lureste som man gjør, men herregud, så fristende det hørtes ut! Noen trenger å få igjen med samme mynt før de skjønner hvor plagsomme de er.... Anonymous poster hash: ca1cd...fca Vet! Det er så veldig ofte jeg tenker på den regla om "gjør mot andre det du vil ha rett tilbake i trynet ditt" Enkelte mennesker, altså... Endret 10. oktober 2014 av plix
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #10 Skrevet 10. oktober 2014 Høres ut som en kjempe slitsom kjerring! selvfølgelig er det vanlig å savne barna dine, men kan forstå at broren din holder på å tørne gal. Noen må sette kjerringa på plass. Enten han eller noen andre. Hun kan ikke holde på sånn. Men få han til å gjøre det samme. Støtter den Anonymous poster hash: 62857...e90
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #11 Skrevet 10. oktober 2014 Vet! Det er så veldig ofte jeg tenker på den regla om "gjør mot andre det du vil ha rett tilbake i trynet ditt" Enkelte mennesker, altså... Jepp. Skjønner meg ikke på noen mennesker. Forventer de hyggelig behandling tilbake når de holder på som drittunger? Anonymous poster hash: ca1cd...fca
mara2012 Skrevet 10. oktober 2014 #12 Skrevet 10. oktober 2014 Da får broren din sette ned foten å være litt seriøs da! Og si at dette er deres tid sammen og at hun må la de være i fred. Ellers får de ta det på fam.kontoret. Når barnet blir eldre, kan de uansett ha kontakt på tlf, og det får holde. 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #13 Skrevet 10. oktober 2014 Kan ikke broren din ta med ungen bort noen helger? Overnatte hos deg eller moren sin og gjøre seg litt utilgjengelig for henne. Så blir hun vant til at hun ikke kan stå på døren hele tiden.Anonymous poster hash: cf4fd...144 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå