AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #1 Skrevet 10. oktober 2014 Jeg holder på å kopiere en del dvd'er over på harddisk for å kunne se dem på nettbrett (kun til privat bruk), og har brukt Any DVD, Clone DVD og Handbrake til dette. Nå gjenstår det et par Blu-Ray disker som jeg gjerne skulle ha gjort det samme med, men dataen min leser ikke disse, så jeg er nødt til å kjøpe en driver. Er ikke så veldig interessert i å bruke mye penger på dette, men har funnet en rimelig leser på ebay. Den er imidlertid ekstern, slik at den må koples til dataen med en USB-ledning. Spørsmålet er - vil AnyDVD fungere på filmen jeg setter i denne eksterne spilleren, når ikke disken blir satt i CD-rommet på dataen, men er koplet til med en USB-ledning? Jeg er ikke spesielt dreven på dette, men er vant til at den slår inn og scanner disken så fort jeg setter den i leseren på dataen. Vil den reagere på samme måte på den eksterne spilleren? På forhånd takk for alle svar Anonymous poster hash: 4f869...257
-Jiinxs- Skrevet 10. oktober 2014 #2 Skrevet 10. oktober 2014 Ikke at jeg har noe med det, men tjener du så mye mer med å kjøpe det på eBay. Hvor mye må du ut med om jeg kan få spørre? Jeg vil tro at det ikke skulle være noe problem med å bruke det programmet. Ser hvertfall ingen grunn til at det ikke skulle fungere.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #3 Skrevet 10. oktober 2014 Takk for svar. På ebay får jeg den for en hundrelapp inkludert frakt. Kan godt tenkes at det er noe ræl som ikke fungerer, men for hundre kroner kan jeg ta sjansen. Jeg er jo ikke avhengig av topp kvalitet og lang levetid, jeg skal bare få noen filmer over på harddisken. Anonymous poster hash: 4f869...257
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå