AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #2 Skrevet 10. oktober 2014 Snakker du om bryllup nå? Eller om en hvilken som helst vennefest? Anonymous poster hash: 49904...276
Miss I.W. Skrevet 12. oktober 2014 #3 Skrevet 12. oktober 2014 (endret) Tenker tanken på ha vennefest etter det lille familiebrullupet vårt. Men som gjest tror jeg at det værste ville vært å være en av de få som ikke fikk være med i bryllupet og evt få høre om hvor bra bryllupet var. Evt spleiselag, betalbar osv., men det er fordi det ikke er vanlig i vår omgangskrets. Endret 12. oktober 2014 av Miss I.W.
melatonin Skrevet 13. oktober 2014 #4 Skrevet 13. oktober 2014 jeg vet ikke helt om jeg ville sagt at noe ville irritere meg, men jeg hadde satt veldig pris på god mat, jeg er et veldig buffet-menneske synes det er litt uhøytidlig og fritt(hadde ikke takket nei hvis det var middag eller altså), dessert og et lite utvalg av kaker. Jeg hadde gjerne kjøpt gave til mine venner, men siden det er en vennefest og ikke bryllup ville jeg satt pris på at ønskene ikke var så dyre. Nå drikker ikke jeg alkohol så jeg uttaler meg ikke noe om det å ha medbrakt alkohol eller fribar, men hadde vært bra om verten hadde stilt opp med litt snacks osv uttover kvelden. Jeg personlig hadde satt mer pris på å bli bedt på en vennefest enn et stivt pompøst bryllup med bordsetting i 6 timer+, masse lange kjedelige taler, selskapsleker, gamle tanter og onkler osv.. Det er jo og lov å spørre vennene du har tenkt å be om tips da. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå