Gjest gjest- silje Skrevet 10. oktober 2014 #1 Skrevet 10. oktober 2014 http://personlig-traener-koebenhavn.dk/myten-cardio/ Fant dette som en del mennesker poster på facebook, som tydeligvis gir disse menneskene bedre samvittighet til å ikke trene. Har trent i 2år selv, kun cardio og jeg kjenner ikke alt dette igjen, da jeg har nå mye bedre kontroll på vekten, enn hva jeg noen gang har hatt.
Gjest Runforit Skrevet 10. oktober 2014 #2 Skrevet 10. oktober 2014 Forbrenner ikke fett? Haha! Første som rant bort på meg var fett da, men
OPIgirl Skrevet 10. oktober 2014 #3 Skrevet 10. oktober 2014 Største tullet jeg har hørt. Jeg trener også bare cardio og det forbrenner fett så det står etter.
anybody Skrevet 10. oktober 2014 #4 Skrevet 10. oktober 2014 Alt ved den siden der virket ganske useriøst. Trente kun cardio de første åra, og jeg fikk jo resultater på fettet, men må si at det gikk mye fortere kombinert med styrketrening..
Wiggins Skrevet 10. oktober 2014 #5 Skrevet 10. oktober 2014 De har rett i at det ikke er mye ekstra man forbrenner hvis man begrenser seg til en økt på 40 minutter tre ganger i uka, slik de har i eksempelet. Jeg synes nå det er veldig lite tid å bruke på utholdenhetstrening. La oss si at man har 10 km til jobben og at det ikke er så veldig kupert terreng, da kan man lett sykle dit på 30 minutter. Hvis man i tillegg bruker sykkelen og beina til en del andre ting i uka og trener en økt på nærmere en time 2-3 ganger i uka får vi et helt annet regnestykke. En annen faktor er at når man trener mye utholdenhetstrening vil hvileforbrenningen også gå opp, så selv om man spiser det samme, vil man gå ned i vekt.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #6 Skrevet 10. oktober 2014 Hverdagsaktivitet har veldig mye å si for resultatene av trening! Anonymous poster hash: c0035...05e
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #7 Skrevet 11. oktober 2014 Fant dette som en del mennesker poster på facebook, som tydeligvis gir disse menneskene bedre samvittighet til å ikke trene. Da har de misforstått eller ikke lest mer enn noen ord på linken. Det er jo snakk om at man skal trene styrke, ikke at man ikke trenger å trene. Anonymous poster hash: 148a0...892 1
Gjest lillelarve Skrevet 11. oktober 2014 #8 Skrevet 11. oktober 2014 Jeg orket ikke lese alt, men har lest noen av kommentarene så jeg skjønner litt av greia. Kardio forbrenner fett. Så enkelt er det. MEN, med kombinasjon av både kardio, styrke og utholdenhet vil man få et raskere og muligens bedre (kanskje ikke i alles øyne) resultat. Les om det så er det forståelig Det har sammenheng. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå