Gå til innhold

Singel mann, hvilken duft?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så er da nylig blitt singel etter ett forhold på 7 år gikk i vasken.

Flytter snart til en by i Rogaland å jobber med å utvide garderobe samt annet inventar for å kunne nyte singellivet for første gang siden man var 17 år.

Utvidelsen så langt har gått i klær, gjerne litt finere klær å sko.

Har også lyst å bytte ut parfymene jeg har siden dem vil være en konstant påminnelse om min eks når jeg bruker dem.

Så da er spørsmålet, hvilken manne parfyme er å anbefale? Hva liker dere jenter/unge fruer/damer best?

Har helst ikke lyst til å lukte som en 20 år gammel douche eller en 40 år gammel partyfisker, så noe lett voksent hadde vært godt.

Anonymous poster hash: 7fb1e...acb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt tips: prøv å ikke lukt altfor mye. Menn som parfymen henger igjen fra lenge etter at de har forlatt rommet, er fryktelig turnoff.

Anonymous poster hash: a0992...20c

• Liker 2
Skrevet

Skjønner det ja, men noe diskret kan man vel spraye på seg?

Skrevet

Til fest -- men ikke til hverdags, synes jeg.

Anonymous poster hash: a0992...20c

• Liker 1
Skrevet

Liker herreparfymer som lukter rent, ikke alt for tunge eller skarpe. Har desverre ikke noen konkrete forslag :/

Gjest HowardRoark
Skrevet

Jeg bruker å velge den jeg synes lukter best. Hva en tilfeldig kvinne mener er ikke min bekymring.

:)

Skrevet

Trodde parfyme var noe mann brukte hver dag jeg, gjorde det iallefall selv til nå nylig.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Det viktgste er å finne en duft som kler din egen kroppsduft.

- ergo må den altså prøves. Ikke ved å spraye på og lukte på toppnoten i 2 sekunder, men ved å spraye på, og så la duften jobbe sammen med din egen duft. Lukt innimellom og sjekk hvordan den utvikler seg.

Ja, det tar tid, og ikke prøv mer enn 2 dukter samtidig (en på innersiden av hvert håndledd).

Om jeg skal komme med et litt sprekere forslag til deg, uten at kjenner din egen duft eller vet hva du frem til nå har brukt (menneskets duft endres over tid så det som passet deg som 20 åring kan være helt feil når du er 40), så tipser jeg om Pasha de Cartier Edition Noire

Men nå er det altså nesen min som snakker, med duften av en Mann som kan bære den duften på en måte som få andre jeg kjenner.

• Liker 1
Skrevet

Chanel Blue er kjeeempe god, men det er sterk.... :) men kjeeeempe god, det blir bare bedre og bedre jo lenger tid som går :-)

Anonymous poster hash: 92149...aae
Skrevet

Takk for alle tips :)

Vil nok dra innom ett parfymeri å prøve meg frem for å finne noe som passer min naturlige odour :P

Skrevet

Jeg er svak for Aqua di gio fra armani

Anonymous poster hash: c75a2...e17

• Liker 3
Skrevet

Jeg er svak for Aqua di gio fra armani

Anonymous poster hash: c75a2...e17

Enig, den lukter veldig godt! :)

Skrevet

Jeg synes det fungerer best at menn bruker parfymert deodorant, for da blir jeg mo i knærne når jeg kommer litt nærmere uten at duften er altoppslukende. Hugo Boss har noen veldig gode.

Anonymous poster hash: dc97f...c87
  • Liker 1
Skrevet

D&G - the one

Anonymous poster hash: 00059...434

Skrevet

Armani Code, D&G The One og Diesel Only The Brave Tattoo, ferdig med den saken! Jeg blir våt av disse!

Anonymous poster hash: 08705...75f
Gjest Hooty McOwlface
Skrevet

Jeg liker Terre d'Hermes godt.

Men enig med andre at det skal veldig lite på, bare et lite hint :)

Skrevet

Syns nesten hver mann som er singel bruler Jean Paul Gaultier jeg..

Altså.. Den er god men på langt nær til alle..

Menn bruk fantasien litt mere da..

Skrevet

Old Spice lukter mannemann :)

Anonymous poster hash: 1efae...d7e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...