AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #1 Skrevet 10. oktober 2014 I kveld/natt var det en person som la meg til som venn. Jeg så med en gang at profilen var fake. Har skrevet en del frem og tilbake med denne personen nå for å prøve å fiske meg frem til hvem det kan være. Meldingene begynner å bli litt urovekkende nå, og jeg vil gjerne vite HVOR disse meldingene sendes fra. I hvert fall hvilket land... Er det noen måte jeg kan finne ut av det på? Det står ikke sånt ikon på meldingene som det gjør for eksempel når jeg snakker med venninner og kan se hvor de befinner seg.... Please hjelp, dette er ekkelt. Anonymous poster hash: 10405...883
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #2 Skrevet 10. oktober 2014 Du må jo godkjenne venneforespørselen selv da. Eller nettopp ikke gjøre det, pluss blokkere ham. Det er ingen måte å finne ut hvor meldingene blir sendt fra med minde han har lokaliseringsfunksjonen på og poster updates på veggen sin. Anonymous poster hash: e85a8...d0f
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #3 Skrevet 10. oktober 2014 Du må jo godkjenne venneforespørselen selv da. Eller nettopp ikke gjøre det, pluss blokkere ham. Det er ingen måte å finne ut hvor meldingene blir sendt fra med minde han har lokaliseringsfunksjonen på og poster updates på veggen sin. Anonymous poster hash: e85a8...d0f Du må jo godkjenne venneforespørselen selv da. Eller nettopp ikke gjøre det, pluss blokkere ham. Det er ingen måte å finne ut hvor meldingene blir sendt fra med minde han har lokaliseringsfunksjonen på og poster updates på veggen sin. Anonymous poster hash: e85a8...d0f Har ikke godkjent som venn. Skriver kun meldinger. Anonymous poster hash: f19e0...11e
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #4 Skrevet 10. oktober 2014 Hvorfor i himmelens navn gidder du å skrive meldinger med vedkommende? Anonymous poster hash: 2a6a6...f63 4
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #5 Skrevet 10. oktober 2014 Hva skriver denne personen da? Virker det som han eller hun kjenner deg? Det går an å skru av så man ikke kan se hvor meldingene blir sendt fra, tror ikke du har mulighet til å se det om den er skrudd av. Anonymous poster hash: ec0b2...94c
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #6 Skrevet 10. oktober 2014 Jeg forstår ikke hva som er problemet? Bare blokker han og ikke tenk mer over det, så vil det helt sikkert gå greit. Jeg synes ikke du skal forsøke å oppsøke denne personen i alle fall, det er sikkert bare en spammer uansett. Anonymous poster hash: 08055...144 2
Gjest Skrevet 10. oktober 2014 #7 Skrevet 10. oktober 2014 Personen må selv godkjenne at lokasjonen skal stå på meldingene de sender. Jeg skrur den alltid av for den bommer, ofte!
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #8 Skrevet 11. oktober 2014 Personen må selv godkjenne at lokasjonen skal stå på meldingene de sender. Jeg skrur den alltid av for den bommer, ofte! Hvor finner man dette? Anonymous poster hash: 228a2...f4b
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #9 Skrevet 11. oktober 2014 Hvor finner man dette? Anonymous poster hash: 228a2...f4b En liten pil som blir blå hvis man skrur den på, ved siden av "chatte" knappen på Messenger i hvert fall. På selve facebook er jeg usikker Anonymous poster hash: 23b73...438
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå