Gå til innhold

Bøssebærer - må man gå alene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst til å gå for tv-aksjonen i år, aldri gjort det før. Er det vanlig at man går alene, eller blir man satt til å gå sammen med noen andre?

Anonymous poster hash: ee14b...65b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lyst til å gå for tv-aksjonen i år, aldri gjort det før. Er det vanlig at man går alene, eller blir man satt til å gå sammen med noen andre?

Her går de 2 og 2.

Anonymous poster hash: 82df0...405

Skrevet

De fleste går alene eller med en de kom sammen med, men du kan jo ta med deg en venn og så kan dere gå sammen?

Tror ikke de setter folk sammen i par der altså.

Anonymous poster hash: cd11d...c3c
Skrevet

Her går de 2 og 2.

Anonymous poster hash: 82df0...405

her går de fleste alene, det gjorde vi da jeg var bøssebærer også. Med mindre man gikk sammen med en venn eller noe... Da vi var konfirmanter gikk vi forresten i par eller grupper.

Skrevet

De fleste går alene eller med en de kom sammen med, men du kan jo ta med deg en venn og så kan dere gå sammen?

Tror ikke de setter folk sammen i par der altså.

Melder man da på begge, eller holder det at jeg melder meg på og tar med en venninne? Kan selvfølgelig gå alene, men det er langt mellom hvert hus og et smått tvilsomt "miljø" her, ville følt meg tryggere å sammen med noen i tillegg til at jeg går med andres penger..

Skrevet

Jeg bryr meg ikke så lenge jeg kan gjøre noe for å hjelpe vanskeligstilte folk. Jeg har gått bøsser fast i flere år, det får meg alltids til å føle meg brukbar for verden. Elsker virkelig å gjøre noe godt for andre, følelsen en sitter igjen med er uerstattelig ;)

Anonymous poster hash: c6dae...46c
Skrevet

Dette lurer jeg også på! Jeg fikk melding nå om oppmøtested på søndag, men lite info ellers. Får vi vite mer der om hva vi svarer når folk spør hva pengene går til? Og vi får ikke vite før på søndag hvor vi skal gå?

Anonymous poster hash: 50121...b55
Skrevet

Dette lurer jeg også på! Jeg fikk melding nå om oppmøtested på søndag, men lite info ellers. Får vi vite mer der om hva vi svarer når folk spør hva pengene går til? Og vi får ikke vite før på søndag hvor vi skal gå?

Anonymous poster hash: 50121...b55

Du kan ta med en venn, så går dere sammen med en bøsse. Du får en lapp med hva du skal si når de åpner døren. Kart over hvilke hus du skal innom får du ved oppmøte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...