Gå til innhold

God morgen yogurt - sunn?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har begynt å spise yogurt igjenn, og holder meg da til "god morgen", fordi jeg innbiller meg at den er sunn (med de rosinene ++).. men har ikke den en del sukker i seg?

Hvilke yogurter er sunne?

Clea

Videoannonse
Annonse
Gjest Esther
Skrevet

Det beste er å bruke youghurt naturell og blande inn bær selv ...

Skrevet

Leste en plass at de Go`morgen youghurtene ikke var så særlig sunne.

Jeg spiser youghurt med 0,1 % fett.

Skrevet

De sunneste yoghurtene er Tine 0,1% og Yoplait 0,1%. God Morgen har mye sukker i seg og det samme gjelder særlig disse såkalte barneyoghurtene som Litago o.l. Prøv også yoghurt naturell og tilsett frukt, rosiner og annet tørket frukt og en sunn müsli til selv.

Skrevet

God morgen-yoghurtene har alt for mye sukker i seg for å bli kalt sunn. velg heller yoplait 0,1%, inneholder ikke sukker og fettprosenten er lav (melkefett er ikke av det sunneste slaget). biola har også lavere fettprosent og inneholder bakterier som er bra for tarmfloraen og magen.

Skrevet

Og Biola ja. Det er godt og bra.

Gjest Gjesta
Skrevet

Wow, tusen takk for raske svar!!

Skal kjøpe inn sånn müsli++ og teste ut med en annen type yogurt. (De smaker jo ganske likt uansett..)

Clea

Gjest Anonymous
Skrevet
Og Biola ja. Det er godt og bra.

jepp! biola er fantastisk! heia TINE!

Skrevet
Dette var jo en god nyhet med hensyn til sunn yoghurt o.l.
Skrevet
De sunneste yoghurtene er Tine 0' date=1% og Yoplait 0,1%. God Morgen har mye sukker i seg og det samme gjelder særlig disse såkalte barneyoghurtene som Litago o.l. Prøv også yoghurt naturell og tilsett frukt, rosiner og annet tørket frukt og en sunn müsli til selv.

JEg foretrekker yoplait fremfor tine, synes tine sin er for tynn.

Yoplait har også en sånn yoghurt med korn du heller i, en med jordbær og en med fersken tror jeg det er. Den er ganske god.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...