AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #1 Del Skrevet 9. oktober 2014 Møter bare på de som sier: Neeeei, kan vel ikke få det likt som på bilde. Hello, det er nøttebrun farge...Anonymous poster hash: 355ff...720 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Flunka Skrevet 9. oktober 2014 #2 Del Skrevet 9. oktober 2014 Jeg farger håret selv, men har hört veldig mange er fornöyd med Bris frisör i Sandefjord når det gjelder både farge og klipp. Har selv värt der, men bare for klipp, og har värt strålende fornöyd hver gang. Andre frisörer har gjerne klippet for lite, for mye eller klippet helt anderledes enn hvordan jeg har forklart for dem at jeg vil ha det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #3 Del Skrevet 10. oktober 2014 Tonje på kari's salong i sandefjord er kjempe flink. Anonymous poster hash: 805ad...202 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Londres Skrevet 10. oktober 2014 #4 Del Skrevet 10. oktober 2014 (endret) Modern design er også knallbra med farge. Ligger i Tønsberg Endret 10. oktober 2014 av Londres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #5 Del Skrevet 10. oktober 2014 Jeg er veldig fornøyd med Camilla Arnesen på Velvære frisør i Sandefjord. Anonymous poster hash: ee831...2eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå