AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #1 Skrevet 9. oktober 2014 Begynte i en jobb hvor jeg satt så og si hele dagen for vel 2 år siden og merker STORE forandringer på kroppen Før hadde jeg veldig aktive jobber hvor man kun satt i lunsjen og såvidt det. Mye varierte stillinger, og mye gåing og ståing. Hadde på denne tiden ingen helseproblemer. I den sittende jobben fikk jeg etterhvert vondt i korsryggen og nå merker jeg at hele kroppen er blitt så "myk" og slapp. Hele formen er liksom forandret. Bena er liksom helt formløse, og rompa Det er kanskje det verste, blir rett og slett flau når jeg går forbi høye speil og ser baken min. Flat som en pannekake Men magen er liksom litt stor, hvertfall større en rompa, rompa ser kjempeliten ut og v-formet. Har sett på noen styrkeøvelser som jeg skal begynne med, må jo gjøre noe med dette! Er bare så sykt flau over meg selv at jeg lot kroppen bli så slapp Noen fler som har opplevd at rompa blir helt flat? Magen buler litt ut og bena ser ut som wienerpølser.... INGEN form! Noen som fikk strammet opp gele-kroppen? Noen tips? Tenkte å trene styrke annenhver dag, litt armer, lår, ROMPE!, mage og rygg, altså mest de store muskelgruppene. Ca. 30 min styrke annenhver dag. Hvor lang tid tar det normalt før man merker endringer? Eller bare det å stramme opp baken litt? Anonymous poster hash: fa0cc...f96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå