Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

:(:(

I år skal stedatteren min være hos mammaen sin. Jeg syntes det er så sårt med dette annenhvert-år greiene.. Selvsagt føler mammaen også på dette - og mer. Men det gjør det ikke mindre sårt for min del. Jeg har så lyst til å gi juletradisjoner videre. Nå fullstapper jeg to uker i desember med så mye juletradisjoner jeg bare kan :fnise::fnise::fnise:

Juleverksted, julefilmer, pyntig, godterie, gaver, kalendere, julemiddager, familiesamlinger, evangeliet, skiturer.. ja... jeg elsker jul, og føler jeg får altfor liten tid :tree::tree::tree:

Anonymous poster hash: 2dbf7...6b2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner til følelsen! Jeg er skilsmissebarn og det var ikke særlig gøy å måtte bytte hvert år med hvem jeg skulle feire med :/ Men det er mest rettferdig ovenfor begge foreldrene :)

Skrevet

Kan dere ikke prøve å feire sammen da? hvis ikke forholdet til mor er helt katastrofe mener jeg. Det hadde jo vært aller mest rettferdig for datteren deres...

Anonymous poster hash: b486b...e2f
Skrevet

Kan dere ikke prøve å feire sammen da? hvis ikke forholdet til mor er helt katastrofe mener jeg. Det hadde jo vært aller mest rettferdig for datteren deres...

Anonymous poster hash: b486b...e2f

Jug unner mammaen alt godt, men uten å utdype så er hun nok ikke særlig interissert i det. :nisse: TS

Anonymous poster hash: 2dbf7...6b2

• Liker 2
Skrevet

Er også skilsmissebarn, og feirer annakvar jul med mamma og annakvar jul med pappa. Det var verst dei første åra, men framleis sårt å ikkje ha begge der. Men no er eg blitt voksen og flytta heimefra. Om nokre år har kanskje eg og samboeren min fått barn, og då blir det endå meir klønete å fordele oss. Hans foreldre er ikkje skilte. Ender vel med at vi feirer heime hos oss sjølv og inviterer foreldre til oss. :)

Skrevet

Hvorfor ikke dele? Siden jeg var liten har jeg spist middag og åpnet gaver med den ene siden frem til kl 21. Så kjørt til den andre siden hvor de alltid venter med gavene til jeg og søskene mine kommer, spist dessert og åpnet gaver der også. Bytter hvert år på rekkefølgen. Litt stress såklart, men en tradisjon jeg alltid har vært glad i. Så får vi sett hele familien. Er 28 nå :-)

Anonymous poster hash: 1e2fb...a42

Skrevet

:(:( I år skal stedatteren min være hos mammaen sin. Jeg syntes det er så sårt med dette annenhvert-år greiene.. Selvsagt føler mammaen også på dette - og mer. Men det gjør det ikke mindre sårt for min del. Jeg har så lyst til å gi juletradisjoner videre. Nå fullstapper jeg to uker i desember med så mye juletradisjoner jeg bare kan :fnise::fnise::fnise: Juleverksted, julefilmer, pyntig, godterie, gaver, kalendere, julemiddager, familiesamlinger, evangeliet, skiturer.. ja... jeg elsker jul, og føler jeg får altfor liten tid :tree::tree::tree:Anonymous poster hash: 2dbf7...6b2

Høres ut som om du virkelig gjør det beste ut av det! Synes det er flott å lese om en stemor som er så opptatt av og glad i stebarnet sitt:)

Skrevet

Passer du på at det er litt plass til juletradisjoner mellom stedatter og hennes egen mor da?

Hva skjer de andre julene? Kan du ikke lage noen koselige tradisjoner for deg og mannen din? Vi har hatt noen skikkelig romantiske dater i høytiden når det har vært bare oss:-)

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...